B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Uz nejaku dobu mam otvorený motor B204FT, hlava sa neustale vyvara ako sa objavuju dalsie netesnosti, tak rozmyslam ci sa predsalen nepovenovat trochu aj spodku. Povodny zamer bol nechat spodok na pokoji, ale som naklonený myslienke aspon zistenia stavu opotrebenia jednotlivých casti.
Foto a video rozobrateho motora:
http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_1/
http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_2/
To co na obrazkoch vyzera ako zazrata hrdza na stenach valcov, nie je hrdza, pri prechadzani prstom necitit zmenu povrchu materialu.
Zatial som motory len rozoberal a menil preto si dovolim aj nejake zaciatocnicke otazky:
1. Cistit vrchnu cast bloku pred stykovanim s hlavou ? Momentalne na nej neostali ziadne rezidua z tesnenia. Ak cistit, tak cim ? Oc kotuc (jezko) v karbobruske, alebo len brake cleaner ?
2. Ak vyberiem piesty, mozem pouzit povodne loziska (ojnica/kluka) za podmienky ze nedojde k ich vzajomnej zamene, alebo je lepsie dat nove ?
3. Mozem beztrestne vybrat kluku, alebo ma po jej opatovnom nasadeni cakaju problemy ? Opat otazka na znovupouzitelnost lozisk (kluku brusit dufam nebude treba). Axialna vola sa musi vymedzit nanovo, alebo bude rovnaka ako pred rozobratim ?
4. Ked uz budu piesty vonku, pomeram im ovalitu, co s kruzkami ? Vymenit pre istotu ?
5. Na valcoch este vidiet stopy honovania, ziadne skrabance ani ryhy nie su viditelne, az na tie nezname mapy pri vrchu valcov. Nechat tak, alebo dat aspon prehonovat ?
Foto a video rozobrateho motora:
http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_1/
http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_2/
To co na obrazkoch vyzera ako zazrata hrdza na stenach valcov, nie je hrdza, pri prechadzani prstom necitit zmenu povrchu materialu.
Zatial som motory len rozoberal a menil preto si dovolim aj nejake zaciatocnicke otazky:
1. Cistit vrchnu cast bloku pred stykovanim s hlavou ? Momentalne na nej neostali ziadne rezidua z tesnenia. Ak cistit, tak cim ? Oc kotuc (jezko) v karbobruske, alebo len brake cleaner ?
2. Ak vyberiem piesty, mozem pouzit povodne loziska (ojnica/kluka) za podmienky ze nedojde k ich vzajomnej zamene, alebo je lepsie dat nove ?
3. Mozem beztrestne vybrat kluku, alebo ma po jej opatovnom nasadeni cakaju problemy ? Opat otazka na znovupouzitelnost lozisk (kluku brusit dufam nebude treba). Axialna vola sa musi vymedzit nanovo, alebo bude rovnaka ako pred rozobratim ?
4. Ked uz budu piesty vonku, pomeram im ovalitu, co s kruzkami ? Vymenit pre istotu ?
5. Na valcoch este vidiet stopy honovania, ziadne skrabance ani ryhy nie su viditelne, az na tie nezname mapy pri vrchu valcov. Nechat tak, alebo dat aspon prehonovat ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Tak ideme dalej...
Napada niekoho preco je na obrazku nizsie lavy srob zapraseny od oleja a druhy cisty ? Zatiahnute boli oba rovnako, stav je tesne po demontazi. Vsetky ostatne sroby na loziskach kluky boli ciste ako srob na pravej strane.
Napada niekoho preco je na obrazku nizsie lavy srob zapraseny od oleja a druhy cisty ? Zatiahnute boli oba rovnako, stav je tesne po demontazi. Vsetky ostatne sroby na loziskach kluky boli ciste ako srob na pravej strane.
- Přílohy
-
- B204FT_MB5.jpg (86.69 KiB) Zobrazeno 3220 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Jak vypadalo to ložisko pod tim?
Když ho zašroubuješ zpátky bez "objímky" nejde moc brzo na doraz? Je rozdíl mezi dorazem a dotažením, na dně závitu mohl být bordel...
Prasklin by sis všiml a nic jinýho mě nenapadá.
Když ho zašroubuješ zpátky bez "objímky" nejde moc brzo na doraz? Je rozdíl mezi dorazem a dotažením, na dně závitu mohl být bordel...
Prasklin by sis všiml a nic jinýho mě nenapadá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Fotogaleria je tu: http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_3/
Poskodenie klzneho loziska (šálu) som si nevsimol, rovnako ako prasklinu v objimke loziska.
Taktiez som si nevsimol ze by srob nebol dotiahnuty az na doraz, ale to skontrolujem.
Poskodenie klzneho loziska (šálu) som si nevsimol, rovnako ako prasklinu v objimke loziska.
Taktiez som si nevsimol ze by srob nebol dotiahnuty az na doraz, ale to skontrolujem.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#5 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Matne si vzpominam, ze na spojich te objimky, ktera drzi salu a kliku se mela davat dle manualu testnici pasta.. Treba uz to nekdo rozebiral, nebo povolila...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
No skontrolujem to s manualom na B234F ale nezda sa mi ze by som tam nieco videl a ani pri rozoberani ostatnych objimok lozisk kluky som nevidel nejake rezidua tesniacej/lepiacej hmoty. Motor rozoberany urcite bol, vsade je nakydany cerveny tmel, neviem vsak co vsetko bolo vonku.Drtic píše:Matne si vzpominam, ze na spojich te objimky, ktera drzi salu a kliku se mela davat dle manualu testnici pasta.. Treba uz to nekdo rozebiral, nebo povolila...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#7 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Chtel jsem ti psat at si urcite vymenis remenici olejovyho cerpadla, co se tak rada rozpada, ale koukam ze uz mas tu vylepsenou, takze o starost min.
Co s vyvazovacima hridelema? Jezdim ted bez nich a ani o tom nevim...
Tesneni sani doporucuju z tepelnyho izolatoru, viz http://yoshifab.com/store/index.php?_a=viewProd&productId=36
Co s vyvazovacima hridelema? Jezdim ted bez nich a ani o tom nevim...
Tesneni sani doporucuju z tepelnyho izolatoru, viz http://yoshifab.com/store/index.php?_a=viewProd&productId=36
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#8 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Hriadele tam urcite pojdu naspat, uz su repasnute.tomasss píše:Chtel jsem ti psat at si urcite vymenis remenici olejovyho cerpadla, co se tak rada rozpada, ale koukam ze uz mas tu vylepsenou, takze o starost min.
Co s vyvazovacima hridelema? Jezdim ted bez nich a ani o tom nevim...
Tesneni sani doporucuju z tepelnyho izolatoru, viz http://yoshifab.com/store/index.php?_a=viewProd&productId=36
Pise ze to je z fenolu, cize ma na mysli asi nejaky plneny reaktoplast, (novotex ?). bude to vobec tesnit ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#9 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Podle obrazku to tak nejak vypada, kdyztak pohledej "phenolic intake spacers" na googlu a turbokostkach. Dle referenci co jsem cetl, tak na sani na kterym se seriovym tesnenim nebylo mozny za chodu motoru udrzet ruku, to po instalaci techhle izolatoru bez problemu jde, takze pokles o par desitek stupnu tam bude.Sergej píše:Pise ze to je z fenolu, cize ma na mysli asi nejaky plneny reaktoplast, (novotex ?). bude to vobec tesnit ?
O problemech s tesnosti jsem nikde nic nevidel.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#10 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Ad zaolejovaný šroub: nevede kolem šroubu mazací kanál k zadnímu ložisku pomocného hřídele?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Na sani verim ze to tu teplotu vydrzi, i ked mi mierne unika zmysel, hlavne v zime. V lete beriem ze izolovane sacie potrubie neprispieva k ohrevu saneho vzduchu. Este som tam videl nieco o nebraneni prietoku vzduchu oproti klasickym tesneniam.tomasss píše:Podle obrazku to tak nejak vypada, kdyztak pohledej "phenolic intake spacers" na googlu a turbokostkach. Dle referenci co jsem cetl, tak na sani na kterym se seriovym tesnenim nebylo mozny za chodu motoru udrzet ruku, to po instalaci techhle izolatoru bez problemu jde, takze pokles o par desitek stupnu tam bude.Sergej píše:Pise ze to je z fenolu, cize ma na mysli asi nejaky plneny reaktoplast, (novotex ?). bude to vobec tesnit ?
O problemech s tesnosti jsem nikde nic nevidel.
Ale na strane vyfuku panuju dost odlisne teploty a nie som si isty ci ich reaktoplast dlhodobo znesie. Co som zbezne pozeral vrstvene izolanty (sklotextit a pod.) Ich odolnost je cca 150 - 200°C.
A hlbsi zmysel mi tam unika takisto, jedine co ma napada je ze sa teplo zo zvodov neprenasa kontaktne na hlavu, ale vzhladom na tepelny stit, ktory cele zvody izoluje, sa to teplo bude prenasat aj tak, pretoze nema kam inam ist.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#12 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Nie, tlakovy kanal ide z 3. loziska kluky. nachadza sa tam jedine mazaci kanal 5. loziska kluky.standa píše:Ad zaolejovaný šroub: nevede kolem šroubu mazací kanál k zadnímu ložisku pomocného hřídele?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Izolace se dává opravdu jen na sání, na výfuku neni izolant, co vydrží jak teplotu tak tlak, takže se tam nic než klasický těsnění nedává.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#14 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
NJ, neviem preco ma napadlo ze to v odkaze je tesnenie na zvody.Urvanej píše:Izolace se dává opravdu jen na sání, na výfuku neni izolant, co vydrží jak teplotu tak tlak, takže se tam nic než klasický těsnění nedává.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#15 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Taky predcasny jezisko...
- Přílohy
-
- Volvo_271279_small.jpg (67.39 KiB) Zobrazeno 2932 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Uz sa to zacina podobat na motor:
http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_5
http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_5
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#17 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Pekná práca, kalap dole!
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#18 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
uff niekto to berie fakt vazne.... ale by ma zaujimalo ze do coho ten motor pojde???Sergej píše: Taky predcasny jezisko...
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Pěkný, jen co je pravda. Mam 3 otázky, teda spíš postřehy zvědavcovy:
1) vybrání pro ventily se mi zdaji neuvěřitelně mrňavý,
2) vačky vypadaji dost nemastně,
3) vidim na sání v hlavě spoustu místa na "odfrézování" u těsnění.
Samozřejmě jako ostatní, klobouk dolu, to chce nervy, šikovnost a spoustu študia...
1) vybrání pro ventily se mi zdaji neuvěřitelně mrňavý,
2) vačky vypadaji dost nemastně,
3) vidim na sání v hlavě spoustu místa na "odfrézování" u těsnění.
Samozřejmě jako ostatní, klobouk dolu, to chce nervy, šikovnost a spoustu študia...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#20 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Pěkný, jen co je pravda. Mam 3 otázky, teda spíš postřehy zvědavcovy:
1) vybrání pro ventily se mi zdaji neuvěřitelně mrňavý,
Napis do Kolbenschmidt-u. Vseobecne povrch piestov by mal byt co najmenej clenity a bez ostrych vystupkov, ktore by sa prehrievali+
2) vačky vypadaji dost nemastně,
Ano, su namastene len ciastocne olejom s MoS2 , takze v kombinacii s blbym svetlom vyzeraju naouzaj blbo. Na druhu stranu nejake drobnosti sa na nich najdu. Vymenit sa vsak daju lahko.
3) vidim na sání v hlavě spoustu místa na "odfrézování" u těsnění.
Bez znalosti vnutornej konstrukcie hlavy (hrubka prepazok, polomery zaobleni) u mna nepripada amaterske frezovania ala "YouTube" do uvahy, pokial by sa 16V hlavy nevalali po skarpach. Vzhladom na fakt, ze sacie kanaly su prakticky totozne s otvormi v tesneni, mam za to, ze vyfukove kanaly navrhli tak, ako ich navrhli, pri plnom vedomi si ich funkcie (tlakove pulzacie, vyplachovanie atd...). Je pravda, ze som mohol nechat vylestit kanaly, ale uz sa mi nechcelo rozoberat zlozenu hlavu.
Samozřejmě jako ostatní, klobouk dolu, to chce nervy, šikovnost a spoustu študia... [/quote]
1) vybrání pro ventily se mi zdaji neuvěřitelně mrňavý,
Napis do Kolbenschmidt-u. Vseobecne povrch piestov by mal byt co najmenej clenity a bez ostrych vystupkov, ktore by sa prehrievali+
2) vačky vypadaji dost nemastně,
Ano, su namastene len ciastocne olejom s MoS2 , takze v kombinacii s blbym svetlom vyzeraju naouzaj blbo. Na druhu stranu nejake drobnosti sa na nich najdu. Vymenit sa vsak daju lahko.
3) vidim na sání v hlavě spoustu místa na "odfrézování" u těsnění.
Bez znalosti vnutornej konstrukcie hlavy (hrubka prepazok, polomery zaobleni) u mna nepripada amaterske frezovania ala "YouTube" do uvahy, pokial by sa 16V hlavy nevalali po skarpach. Vzhladom na fakt, ze sacie kanaly su prakticky totozne s otvormi v tesneni, mam za to, ze vyfukove kanaly navrhli tak, ako ich navrhli, pri plnom vedomi si ich funkcie (tlakove pulzacie, vyplachovanie atd...). Je pravda, ze som mohol nechat vylestit kanaly, ale uz sa mi nechcelo rozoberat zlozenu hlavu.
Samozřejmě jako ostatní, klobouk dolu, to chce nervy, šikovnost a spoustu študia... [/quote]
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#21 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Nebudes mi verit, ale do auta Inak kuk do mojho podpisu, pripadne galerie, tu na fore.Fritzko píše:uff niekto to berie fakt vazne.... ale by ma zaujimalo ze do coho ten motor pojde???Sergej píše: Taky predcasny jezisko...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#22 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Mam rád, když člověk ví co dělá!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#23 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Hodina 1. startovania sa priblizila (alebo velkeho trestu...) takze vyvstala otazka cim mazat ? Kastroool radsej davat nebudem, ani som ho nikdy nepouzival. Bezne lejem 10W40 od LiquiMoly s MoS2, tento som pouzil aj ako montaznu pastu pri skladani motora. ma zmysel pouzit na zabeh a pripadne aj po nom sirsi rozsah viskozity 5W50, pripadne 5W40 ? S ohladom na bliziacu sa zimu by asi 5W malo zmysel pre lepsiu cerpatelnost oleja za studena.
Ked Mobil, tak ktory druh je najvhodnejsi do redblokov ?
Ked Mobil, tak ktory druh je najvhodnejsi do redblokov ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 32
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V945, B230FB, 1993
#24 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Do B230FB používám Shell Helix Ultra 5W-40 na zimu a 10W-40 na léto a není problém
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005
V70 II, 2,5T AT, 2005
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#25 B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
Tak som sa rozhodol pre: http://obchod.damoslovakia.sk/liqui-moly-leichtlauf-high-tech-5w-40-5l/
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 1323 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA