Právě je 23 dub 2018 05:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2017 22:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3494
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Radost netrvala dlho, najprv sa ozvala prehrdzavena mrazova zatka viewtopic.php?f=5&t=60119 a nakoniec znova praskla draho robena hlava (550Eur). Tentoraz len na jednom valci :D . Takze hlava nova od Jastera, hned som vymenil aj piskajuci vrchny vyvazovaci hriadel a 4 mrazove zatky. Uvidim co sa posere po zlozeni a nahodeni do auta...
Kto by sa chcel skodoradostne pokochat tak ma moznost tu: http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_9_A_znova..../

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2017 22:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 14502
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
Nepřijde Ti divné,že hlava pořád dokola praská?Nemáš chudou směs a tím pádem příliš vysoké teploty v hlavě?

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům nebo na servis je 775148152


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 09:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3494
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
martinopel píše:
Nepřijde Ti divné,že hlava pořád dokola praská?Nemáš chudou směs a tím pádem příliš vysoké teploty v hlavě?

Podla smradu a spotreby mi prislo ze zmes je skorej bohata, dalsia vec je ze RJ si strazi teplotu vyfukovych plynov a ked je vysoka, zmes obohati. Hlava bola 1. krat prasknuta cez 2 valce a 4 ventily a nebolo jednoduche ju zavarit. Takze si myslim ze to proste nedala. Navyse tam boli vacky z atmosfery s vyssim zdvihom, cize tam slo viac zmesi, ale seriova RJ si s tym hlavne na volnobehu nevedela celkom dobre poradit.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.198s | 19 Queries | GZIP : Off ]