Právě je 16 led 2018 08:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 21 dub 2013 10:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Uz nejaku dobu mam otvorený motor B204FT, hlava sa neustale vyvara ako sa objavuju dalsie netesnosti, tak rozmyslam ci sa predsalen nepovenovat trochu aj spodku. Povodny zamer bol nechat spodok na pokoji, ale som naklonený myslienke aspon zistenia stavu opotrebenia jednotlivých casti.
Foto a video rozobrateho motora:
http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_1/
http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_2/
https://www.youtube.com/watch?v=ZAfzWYUxhEc
To co na obrazkoch vyzera ako zazrata hrdza na stenach valcov, nie je hrdza, pri prechadzani prstom necitit zmenu povrchu materialu.

Zatial som motory len rozoberal a menil preto si dovolim aj nejake zaciatocnicke otazky:
1. Cistit vrchnu cast bloku pred stykovanim s hlavou ? Momentalne na nej neostali ziadne rezidua z tesnenia. Ak cistit, tak cim ? Oc kotuc (jezko) v karbobruske, alebo len brake cleaner ?
2. Ak vyberiem piesty, mozem pouzit povodne loziska (ojnica/kluka) za podmienky ze nedojde k ich vzajomnej zamene, alebo je lepsie dat nove ?
3. Mozem beztrestne vybrat kluku, alebo ma po jej opatovnom nasadeni cakaju problemy ? Opat otazka na znovupouzitelnost lozisk (kluku brusit dufam nebude treba). Axialna vola sa musi vymedzit nanovo, alebo bude rovnaka ako pred rozobratim ?
4. Ked uz budu piesty vonku, pomeram im ovalitu, co s kruzkami ? Vymenit pre istotu ?
5. Na valcoch este vidiet stopy honovania, ziadne skrabance ani ryhy nie su viditelne, az na tie nezname mapy pri vrchu valcov. Nechat tak, alebo dat aspon prehonovat ?

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 10 čer 2013 19:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Tak ideme dalej...
Napada niekoho preco je na obrazku nizsie lavy srob zapraseny od oleja a druhy cisty ? Zatiahnute boli oba rovnako, stav je tesne po demontazi. Vsetky ostatne sroby na loziskach kluky boli ciste ako srob na pravej strane.


Přílohy:
B204FT_MB5.jpg
B204FT_MB5.jpg [ 87.31 KiB | Zobrazeno 1875 krát ]

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 10 čer 2013 21:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13056
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jak vypadalo to ložisko pod tim?
Když ho zašroubuješ zpátky bez "objímky" nejde moc brzo na doraz? Je rozdíl mezi dorazem a dotažením, na dně závitu mohl být bordel...
Prasklin by sis všiml a nic jinýho mě nenapadá.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 11 čer 2013 09:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Fotogaleria je tu: http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_3/
Poskodenie klzneho loziska (šálu) som si nevsimol, rovnako ako prasklinu v objimke loziska.
Taktiez som si nevsimol ze by srob nebol dotiahnuty az na doraz, ale to skontrolujem.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 11 čer 2013 10:16 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Matne si vzpominam, ze na spojich te objimky, ktera drzi salu a kliku se mela davat dle manualu testnici pasta.. Treba uz to nekdo rozebiral, nebo povolila...

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 11 čer 2013 18:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Drtic píše:
Matne si vzpominam, ze na spojich te objimky, ktera drzi salu a kliku se mela davat dle manualu testnici pasta.. Treba uz to nekdo rozebiral, nebo povolila...

No skontrolujem to s manualom na B234F ale nezda sa mi ze by som tam nieco videl a ani pri rozoberani ostatnych objimok lozisk kluky som nevidel nejake rezidua tesniacej/lepiacej hmoty. Motor rozoberany urcite bol, vsade je nakydany cerveny tmel, neviem vsak co vsetko bolo vonku.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 11 čer 2013 18:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3328
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Chtel jsem ti psat at si urcite vymenis remenici olejovyho cerpadla, co se tak rada rozpada, ale koukam ze uz mas tu vylepsenou, takze o starost min.
Co s vyvazovacima hridelema? Jezdim ted bez nich a ani o tom nevim...
Tesneni sani doporucuju z tepelnyho izolatoru, viz http://yoshifab.com/store/index.php?_a= ... oductId=36

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 11 čer 2013 20:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
tomasss píše:
Chtel jsem ti psat at si urcite vymenis remenici olejovyho cerpadla, co se tak rada rozpada, ale koukam ze uz mas tu vylepsenou, takze o starost min.
Co s vyvazovacima hridelema? Jezdim ted bez nich a ani o tom nevim...
Tesneni sani doporucuju z tepelnyho izolatoru, viz http://yoshifab.com/store/index.php?_a= ... oductId=36

Hriadele tam urcite pojdu naspat, uz su repasnute.
Pise ze to je z fenolu, cize ma na mysli asi nejaky plneny reaktoplast, (novotex ?). bude to vobec tesnit ?

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 11 čer 2013 22:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3328
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Sergej píše:
Pise ze to je z fenolu, cize ma na mysli asi nejaky plneny reaktoplast, (novotex ?). bude to vobec tesnit ?
Podle obrazku to tak nejak vypada, kdyztak pohledej "phenolic intake spacers" na googlu a turbokostkach. Dle referenci co jsem cetl, tak na sani na kterym se seriovym tesnenim nebylo mozny za chodu motoru udrzet ruku, to po instalaci techhle izolatoru bez problemu jde, takze pokles o par desitek stupnu tam bude.
O problemech s tesnosti jsem nikde nic nevidel.
Příloha:
8V.jpg
8V.jpg [ 138.83 KiB | Zobrazeno 1755 krát ]

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 11 čer 2013 22:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2122
Bydliště: Brno
Ad zaolejovaný šroub: nevede kolem šroubu mazací kanál k zadnímu ložisku pomocného hřídele?

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 12 čer 2013 05:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
tomasss píše:
Sergej píše:
Pise ze to je z fenolu, cize ma na mysli asi nejaky plneny reaktoplast, (novotex ?). bude to vobec tesnit ?
Podle obrazku to tak nejak vypada, kdyztak pohledej "phenolic intake spacers" na googlu a turbokostkach. Dle referenci co jsem cetl, tak na sani na kterym se seriovym tesnenim nebylo mozny za chodu motoru udrzet ruku, to po instalaci techhle izolatoru bez problemu jde, takze pokles o par desitek stupnu tam bude.
O problemech s tesnosti jsem nikde nic nevidel.

Na sani verim ze to tu teplotu vydrzi, i ked mi mierne unika zmysel, hlavne v zime. V lete beriem ze izolovane sacie potrubie neprispieva k ohrevu saneho vzduchu. Este som tam videl nieco o nebraneni prietoku vzduchu oproti klasickym tesneniam.
Ale na strane vyfuku panuju dost odlisne teploty a nie som si isty ci ich reaktoplast dlhodobo znesie. Co som zbezne pozeral vrstvene izolanty (sklotextit a pod.) Ich odolnost je cca 150 - 200°C.
A hlbsi zmysel mi tam unika takisto, jedine co ma napada je ze sa teplo zo zvodov neprenasa kontaktne na hlavu, ale vzhladom na tepelny stit, ktory cele zvody izoluje, sa to teplo bude prenasat aj tak, pretoze nema kam inam ist.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 12 čer 2013 05:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
standa píše:
Ad zaolejovaný šroub: nevede kolem šroubu mazací kanál k zadnímu ložisku pomocného hřídele?

Nie, tlakovy kanal ide z 3. loziska kluky. nachadza sa tam jedine mazaci kanal 5. loziska kluky.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 12 čer 2013 09:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13056
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Izolace se dává opravdu jen na sání, na výfuku neni izolant, co vydrží jak teplotu tak tlak, takže se tam nic než klasický těsnění nedává.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 13 čer 2013 04:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Urvanej píše:
Izolace se dává opravdu jen na sání, na výfuku neni izolant, co vydrží jak teplotu tak tlak, takže se tam nic než klasický těsnění nedává.

NJ, neviem preco ma napadlo ze to v odkaze je tesnenie na zvody. :%)

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 13 zář 2013 13:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
:) Taky predcasny jezisko...


Přílohy:
Volvo_271279_small.jpg
Volvo_271279_small.jpg [ 67.39 KiB | Zobrazeno 1587 krát ]

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 21 říj 2013 10:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Uz sa to zacina podobat na motor:
http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_5

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 21 říj 2013 11:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 985
Bydliště: Nové Zámky
Pekná práca, kalap dole! :good:

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 21 říj 2013 13:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 1234
Bydliště: Trnavský kraj, SR
Sergej píše:
:) Taky predcasny jezisko...

uff niekto to berie fakt vazne.... ale by ma zaujimalo ze do coho ten motor pojde???

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga Apolloweiβ,
Volvo 245 GL B23E 89´-MaximDelphingrau-Metallic
Volvo 242 DL B21F 81´US model Scotia Blue(kmotrovo fáro)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 21 říj 2013 17:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13056
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Pěkný, jen co je pravda. Mam 3 otázky, teda spíš postřehy zvědavcovy:
1) vybrání pro ventily se mi zdaji neuvěřitelně mrňavý,
2) vačky vypadaji dost nemastně,
3) vidim na sání v hlavě spoustu místa na "odfrézování" u těsnění. :-)
Samozřejmě jako ostatní, klobouk dolu, to chce nervy, šikovnost a spoustu študia... :Bravo:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 22 říj 2013 10:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Pěkný, jen co je pravda. Mam 3 otázky, teda spíš postřehy zvědavcovy:
1) vybrání pro ventily se mi zdaji neuvěřitelně mrňavý,
:pardon: Napis do Kolbenschmidt-u. Vseobecne povrch piestov by mal byt co najmenej clenity a bez ostrych vystupkov, ktore by sa prehrievali+
2) vačky vypadaji dost nemastně,
Ano, su namastene len ciastocne olejom s MoS2 :D , takze v kombinacii s blbym svetlom vyzeraju naouzaj blbo. Na druhu stranu nejake drobnosti sa na nich najdu. Vymenit sa vsak daju lahko.
3) vidim na sání v hlavě spoustu místa na "odfrézování" u těsnění. :-)
Bez znalosti vnutornej konstrukcie hlavy (hrubka prepazok, polomery zaobleni) u mna nepripada amaterske frezovania ala "YouTube" do uvahy, pokial by sa 16V hlavy nevalali po skarpach. Vzhladom na fakt, ze sacie kanaly su prakticky totozne s otvormi v tesneni, mam za to, ze vyfukove kanaly navrhli tak, ako ich navrhli, pri plnom vedomi si ich funkcie (tlakove pulzacie, vyplachovanie atd...). Je pravda, ze som mohol nechat vylestit kanaly, ale uz sa mi nechcelo rozoberat zlozenu hlavu.
Samozřejmě jako ostatní, klobouk dolu, to chce nervy, šikovnost a spoustu študia... :Bravo:[/quote]

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 22 říj 2013 10:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Fritzko píše:
Sergej píše:
:) Taky predcasny jezisko...

uff niekto to berie fakt vazne.... ale by ma zaujimalo ze do coho ten motor pojde???

Nebudes mi verit, ale do auta :-) Inak kuk do mojho podpisu, pripadne galerie, tu na fore.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 22 říj 2013 11:45 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13056
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Mam rád, když člověk ví co dělá! :good:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 12 lis 2013 21:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Hodina 1. startovania sa priblizila (alebo velkeho trestu...) takze vyvstala otazka cim mazat ? Kastroool radsej davat nebudem, ani som ho nikdy nepouzival. Bezne lejem 10W40 od LiquiMoly s MoS2, tento som pouzil aj ako montaznu pastu pri skladani motora. ma zmysel pouzit na zabeh a pripadne aj po nom sirsi rozsah viskozity 5W50, pripadne 5W40 ? S ohladom na bliziacu sa zimu by asi 5W malo zmysel pre lepsiu cerpatelnost oleja za studena.
Ked Mobil, tak ktory druh je najvhodnejsi do redblokov ?

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 12 lis 2013 21:55 
Offline

Registrován: únor 2006
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
Vůz: V70II, B5254T2, 05´
Do B230FB používám Shell Helix Ultra 5W-40 na zimu a 10W-40 na léto a není problém :)

_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B204FT rozobraty, co s nim dalej ?
PříspěvekNapsal: 13 lis 2013 12:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Tak som sa rozhodol pre: http://obchod.damoslovakia.sk/liqui-mol ... -5w-40-5l/

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
BSR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.092s | 23 Queries | GZIP : Off ]