Právě je 24 kvě 2018 16:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 30 pro 2012 22:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 999
Bydliště: Nové Zámky
Do 10sec väčšinou nabehnu všetky. Že či tie isté to robia, ťažko zistiť. Skôr si myslím, že problém bude pomalý nástup tlaku. Ani to nechápem, prečo pri prvom štarte môžem točiť bárs aj 20 sec. a ani nezakašle, a na druhý hned po prvom ide na brnk. Samozrejme nie vždy. Je dosť málo priestoru na skúšanie, lebo keď to už raz natočím, tak aby som vedel zopakovať symptómy, treba čakať aj pol dňa.

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 pro 2012 23:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3318
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Takovej malej napad, jak mas reseny odpojovani vstriku pri jizde na plyn? Predpokladam relatko ktery vstrikum vezme spolecnej pol? Zkus to relatko rozebrat a kouknout jestli neni zoxidovany - mel jsem stejnej problem, auto neslo napoprvy nastartovat, a napodruhy jo. Proudovej naraz prorazil oxid na povrchu kontaktu rele :)
Jinak pokud mas vysokotlaky cerpadlo hned v nadrzi, melo by ti natlacit plnej tlak 3bary uz pred startem. Otazka je v jakym stavu mas cerpadlo, filtr v nadrzi, filtr pod sedadlem, regulator tlaku, vstriky, a zpetnej ventil tlaku. Filtry muzou bejt pricpany, cerpadlo unaveny, regulator tlaku vytahanej nebo deravej, vstriky tekouci, zpetnej ventil propoustejici...

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 pro 2012 23:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 999
Bydliště: Nové Zámky
Odpověď na první otázku, vůbec netuším, nevrtal jsem se v tom. Ani nevím, kde to relátko hledat. Ten zpětný ventil mě taky napadlo, akorát nevím jak rozebrat ten spoj hadice na ventil, páč to je asi lisovaný nebo co. Je to pogumovaná plastová hadice, nebo jak to nazvat. Membrána v regulátoru je ok, nepropouští palivo, a drží podtlak. Vstřiky jsem zatím neřešil. Ze všeho nejdřív se asi kouknu na čerpadlo, jestli to sítko není ucpaný, resp. ho zkusím vyměnit, mělo by pasovat z 850-ky. Jo, palivový filtr asi taky vyměním, pro jistotu.

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 čer 2013 17:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 999
Bydliště: Nové Zámky
Pokračování příběhu: Bylo vyměněno hodně věcí, např. vzduchový filtr, svíčky, kabely, víčko a palec rozdělovače, lambda sonda, funkční váha z jiného auta, snímač polohy kliky, palivový filtr, palivové čerpadlo. Tlak paliva kolem 300kPa, dvojčidlo teploty změřeno, hodnoty odpovídající tabulce. Vstřiky pročištěny ultrazvukem a změřeny před i po čištění (množství vstřik. paliva i rozprašování). Hadice jsem prolezl všechny, něco jsem i našel prasklýho, ale nic světobornýho, nikde nefučí, nikde nesaje falešný vzduch. To relátko co spomínal tomasss, na odpojování vstřiků jsem nenašel. Auto pořád blbne, a už mi docházejí nápady.
Včera v noci jsem ale brouzdal po netu, a našel jsem tuhle informaci:

Poor Cold Idle: B230F/T ECU E-Prom Needs Update.

[Inquiry] My wife's 95 945T (90k miles) starts fine on a cold (below 40F) start, but idles like crap for 20 to 30 seconds. If I hold my foot on the gas and keep it at 1500 rpm for 8 to 10 seconds, its fine. Car idles nicely when warm, and runs like a dream. When I pull the plugs, they look great. I've replaced ECT and other parts and cleaned the TB.

[Response: Abe Crombie] Go to a dealer and have them look at Volvo Service Bulletin 28-102 modified e-prom for cold start with low rvp fuel. This says the symptoms are: car starts and then immediately dies and requires re-start. Runs rough for the first 45 seconds and may hesitate on acceleration. Recent EPA regulations have necessitated changes in the formulations of gasolines (i.e. oxygenated fuels). The result of these reformulations has been a decrease in the relative vapor pressures (volatilities) of these fuels, which seems to be particularly problematic for cold starts/idling. The updated eprom chip to be installed in the ECU is the fix to make it have correct fuel mixture computations for cold start. You must have the number from your ECU in order to cross-reference the correct eprom update kit P/N. The change procedure described in 28-102 requires careful attention to static discharge.

Popisuje stejný problém, jako mám já. První start napikaču, a pak auto jezdí úplně bez závad. Na způsob "tonoucí se i slamky chytá" jsem se chytil toho i já, a jsem velice zvědav na vaše názory a postřehy.

Ještě tady něco o tom service bulletinu: http://translate.googleusercontent.com/ ... 4k5pWNJc6w

Možná, že v tom jedu taky??? :%)

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 čer 2013 22:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 999
Bydliště: Nové Zámky
Jelikož tento problém bych už rád vyřešil, tak hledám někoho ochotného kdo by půjčil (samo to nechci zadara) ECU s číslem 0 280 000 980, nebo eprom s číslem 2 537 355 527. Anebo přívítám jiné konstruktívní rady a poslechnu všechny nápady.

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 čer 2013 22:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13563
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jen doplním, že to je z auta s immobilizérem, což může bejt trochu háček, ale i ECU z B230FT by měla jít použít (poslední trojčíslí 977 nebo 984). Původní 980 lze nahradit i 981, obé b200ft. To jen, aby bylo možno zkusit najít více jehel v tej jednej kupce.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 čer 2013 23:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 999
Bydliště: Nové Zámky
Ano, dle tabulek se seznamem ECU jde o provedení s imobilisérem a bez EGR.

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 čer 2013 23:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 999
Bydliště: Nové Zámky
Číslo 981 je z automatu, to neva? Tohle: 0 280 000 932 pro manuál, a tohle: 0 986 261 809 po úpravě softu ve volvu.

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 čer 2013 04:17 
Zkus zavolat Standovi.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2014 23:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 999
Bydliště: Nové Zámky
Vyřešeno. Začátek všeho se datuje ještě k létu páně 2011, kdy se mi stalo, že za jízdy upadla příruba chladiče s hadicí od termostatu. Motor se sice neuvařil, ale krapet se asi přehřál. Tu je začátek všech trablů. U toho se trošku zdeformovala hlava, ne moc, ale natolik, aby začátkem zimy (listopad 2012) to začalo blbě startovat. Díky deformaci hlavy, po vychladnutí motoru se do spalovacího prostoru dostalo trošku chladící kapaliny(po jízdě je pod tlakem, žejo :) ), a ta se vysrážela ve válci, i na svíčce. Ta pak neházela jiskru. Úbytek vody byl fakt minimální, tak deci za měsíc-dva. Po nastartování a zahřátí se mezera stratila, páč to netlakovalo do chladícího okruhu. Přišel jsem na to vloni v září, když předtím auto celé léto krásně startovalo(viď, stando :beer: ), až na první studenější ráno to zase začalo blbnout. Takže pokavaď byla teplota okolí 15-16°C a víc, tak OK, při ochlazení konec. Takže jsem udělal pokus. Po jízdě jsem povolil víčko expanzky, nechal jsem ho povolený, a na druhy den ráno "heuréka!" Auto startovalo jako zamlada. Tak jsem jezdil s povoleným víčkem až doteď, než jsem si našel čas na opravu. Sundal jsem hlavu, dal ji srovnat, zabrousil a nastavil ventily, vyměnil všechna těsnění atd. atd. Hezky jsem si to poskládal, a vypadá to, že je všechno v pořádku. Na hlavě a na těsnění bylo krásně vidět, kudy to tam šlo.
Trvalo to sice dlouho, ale nakonec se to vyřešilo. Díky za pomoc a rady standovi, uřvanýmu, sergejovi, a taky pánovi Barnovi z Hungárie, který bezplatně půjčil ECU na testování na měsíc.

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.078s | 20 Queries | GZIP : Off ]