VOLVO 740 - ukazatel stavu paliva

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#1 VOLVO 740 - ukazatel stavu paliva

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Zlobí mi ukazatel stavu paliva. Někdy naskočí, když klepnu po palubovce, ale někdy pak i během jízdy spadne ručička úplně vlevo a nic.. Máte s tím někdo zkušenosti? Dá se vyměnit pouze samostatný budík? Dodávám, že mám přístrojovku pro verzi s turbem a je to USA verze...
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 VOLVO 740 - ukazatel stavu paliva

Příspěvek od Ondra. »

vetsinou to byva studeny spoj na tistaku palubovky, staci prohrat.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12071
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 VOLVO 740 - ukazatel stavu paliva

Příspěvek od Urvanej »

USA nebo euro, to je fuk, rozdíl je jen v tacháči se zdvojenýma číslíčkama.
Studeňák, proletovat všechny spoje vzadu v palubce. Stalo se mi to na Kájovi taky, teploměr a palivoměr blbly, taxem vyndal oba budíky, proletoval a a dal zpět a byl klid. Teď to dělá zase. Tentokrát vezmu celou palubku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 VOLVO 740 - ukazatel stavu paliva

Příspěvek od Sergej »

Vacsinou problem nebyva v spoji palubky, ale bud v plosaku samotneho meradla, alebo v spoji vyvedenia vinutia cievky meradla. Na 2 (alebo 4) stlpikoch su kopky cinu a do nich je zvedene vinutie meradla. Niekedy sa stane ze drotik je moc napnuty a vytvori sa studeny spoj, alebo sa rozthne.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#5 VOLVO 740 - ukazatel stavu paliva

Příspěvek od tomasss »

Dneska mi na 960tce zacal ukazatel trvale signalizovat plnou nadrz, problem zjevne neni v ukazateli ale v plovaku v nadrzi - dle plnosti nadrze by mel byt odpor plovaku v rozmezi cca 2 (plna) az 130 ohmu (prazdna), mne to pri poloprazdny nadrzi dava 1.5 ohmu.
Mel jste to uz nekdo venku? Co tam pripadne odchazi, je to servisovatelny? Vsude menej celou tu plastovou priseru.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12071
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 VOLVO 740 - ukazatel stavu paliva

Příspěvek od Urvanej »

Nebyly kule to rozhodit, nicméně ty to dáš, o tom jsem přesvědčen :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1282
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#7 VOLVO 740 - ukazatel stavu paliva

Příspěvek od LUBOŠ »

tomasss píše:Dneska mi na 960tce zacal ukazatel trvale signalizovat plnou nadrz, problem zjevne neni v ukazateli ale v plovaku v nadrzi - dle plnosti nadrze by mel byt odpor plovaku v rozmezi cca 2 (plna) az 130 ohmu (prazdna), mne to pri poloprazdny nadrzi dava 1.5 ohmu.
Mel jste to uz nekdo venku? Co tam pripadne odchazi, je to servisovatelny? Vsude menej celou tu plastovou priseru.
na 960 nee, ale 940 ano. Pakárna je montáž plováku dovnitř - chce to pevný nervy a ruky gynekologa. Měnil jsem celý plovák, vč. čerpadla.
Pokud by jsi potřeboval jenom plovák, tak ten mám - z 960II.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 VOLVO 740 - ukazatel stavu paliva

Příspěvek od Sergej »

Plavak zo 760II by som mal mat, kuknem. Co si pamatam, tak je tam navinuty drot a po nom chodi bezec.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“