ZF4HP22 únik oleje

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#1 ZF4HP22 únik oleje

Příspěvek od peter cz »

Trochu se mi ztrácí olej z automatu, dle ohození tunelu to vypadá na gufero výstupní hřídele, to asi nebude problém vyměnit, ale když vemu za kardan tak má hřídel trochu vůli, pomůže tedy jen výměna gufera nebo je načatý ještě nějaký uložení/ložisko ?

[img]http://imageshack.us/a/img541/1943/img1453k.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img823/8469/img1457q.jpg[/img]
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#2 ZF4HP22 únik oleje

Příspěvek od peter cz »

Nevíte někdo jestli jsou nějaký rozdíly ZFka v BMW a ve Volvu? Ložisko na výstupní hřídel je u Volva nedostupný, druhovýroba taky nic...
č. 8 http://bmwfans.info/parts/catalog/E32/Sedan/Europe/735i-M30/LHD/A/1989/browse/automatic_transmission/zf_4hp22_24_eh_output/
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#3 ZF4HP22 únik oleje

Příspěvek od tomasss »

Kdyz uz tece gufero, lozisko je taky mrtvy...zkusenost z nekolika aw prevodovek.
Jinak lozisko Volvo/BMW je identicky, viz http://www.jpat.co.uk/4HP22.pdf (dil c.75)
Naposledy upravil(a) tomasss dne 13 čer 2013 10:40, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 ZF4HP22 únik oleje

Příspěvek od Urvanej »

Kdyby nebylo zbytí, tak http://www.tobex.cz - ještě sem nepotřeboval ložisko, který by neuměli sehnat. Ale chce to ho mít v ruce a změřit všechny možný rozměry.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#5 ZF4HP22 únik oleje

Příspěvek od peter cz »

Tak ložisko s guferem vyměněny, hned je zase o pár vibrací míň
Mimochodem cena gufera a ložiska u Volva 587Kč a 799Kč a prý nedostupné, u BMW to samé 436Kč a 355Kč a ještě mi to poslali... :evil:
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“