Mnoho dotazů na D24 a 740

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#51 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Urvanej »

Ještě doplním odpověď na dotaz, zda lze vyměnit těsnění vany.
hele myslim že jo.
Pokud to budeš dělat na zvedáku, tak nevim zda ti budou dvě ruce stačit, protože jeden člověk horko těžko vanu nadzvedne na místo. Takže doporučuju co nejvejš auto dostaneš.
Osobně bych nechal vanu viset na jednom šroubu vpředu a jednom vzadu a těsnění provlíkl, a pak vanu spustil, posunul dopředu a nasadil těsnění. Ale počítej s tim, že se opravdu zapotíš ho dostat na vanu u převodovky, tam je místa jak v hodinkách, ale s vanou uplně dole se dá trochu hýbat vpřed vzad.
Dvě fotečky pro ilustraci, kolik je na vaně šroubečků, chybí tam 4ks velkejch k převodovce, čili celkem 7 druhů. Důrazně doporučuji zakoupit očko s cvrčkem 10, a flexi nástavec na malou golu.
Druhá ukazuje hromádku bordelu, který se uvolnil při čištění šroubů. Všechny jsem protáhl závitovým očkem (M6), než jsem je vrátil zpátky a tohle je hromádka jen a pouze bordelu ze závitů (bohužel neni čeho se chytit jako měřítka, tak mi musíte věřit, že toho bylo sakra hodně).
Přílohy
Sroubky vana.jpg
Sroubky vana.jpg (53.35 KiB) Zobrazeno 260 x
hromadka po zavitech.jpg
hromadka po zavitech.jpg (59.39 KiB) Zobrazeno 260 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#52 Mnoho dotazů na D24 a 740

Příspěvek od Urvanej »

Ták, uložení převodovky FEBI po 20tkm umřelo. Má smysl koupit origo volvo za ty nehorázný peníze, nebo je nějaká dobře fungující náhrada?
Jinak k předchozím problémům: spojka je stále měkká, ale funguje a ukrutný výkon D24 ji neutrhne; škube to při rozjezdu furt stejně (skoro mam podezření na vyosení převodovky s kardanem).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“