Právě je 21 kvě 2018 23:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 21 srp 2012 13:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13545
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Ještě doplním odpověď na dotaz, zda lze vyměnit těsnění vany.
hele myslim že jo.
Pokud to budeš dělat na zvedáku, tak nevim zda ti budou dvě ruce stačit, protože jeden člověk horko těžko vanu nadzvedne na místo. Takže doporučuju co nejvejš auto dostaneš.
Osobně bych nechal vanu viset na jednom šroubu vpředu a jednom vzadu a těsnění provlíkl, a pak vanu spustil, posunul dopředu a nasadil těsnění. Ale počítej s tim, že se opravdu zapotíš ho dostat na vanu u převodovky, tam je místa jak v hodinkách, ale s vanou uplně dole se dá trochu hýbat vpřed vzad.
Dvě fotečky pro ilustraci, kolik je na vaně šroubečků, chybí tam 4ks velkejch k převodovce, čili celkem 7 druhů. Důrazně doporučuji zakoupit očko s cvrčkem 10, a flexi nástavec na malou golu.
Druhá ukazuje hromádku bordelu, který se uvolnil při čištění šroubů. Všechny jsem protáhl závitovým očkem (M6), než jsem je vrátil zpátky a tohle je hromádka jen a pouze bordelu ze závitů (bohužel neni čeho se chytit jako měřítka, tak mi musíte věřit, že toho bylo sakra hodně).


Přílohy:
Sroubky vana.jpg
Sroubky vana.jpg [ 94.78 KiB | Zobrazeno 226 krát ]
hromadka po zavitech.jpg
hromadka po zavitech.jpg [ 100.83 KiB | Zobrazeno 226 krát ]

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 09 srp 2013 21:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13545
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Ták, uložení převodovky FEBI po 20tkm umřelo. Má smysl koupit origo volvo za ty nehorázný peníze, nebo je nějaká dobře fungující náhrada?
Jinak k předchozím problémům: spojka je stále měkká, ale funguje a ukrutný výkon D24 ji neutrhne; škube to při rozjezdu furt stejně (skoro mam podezření na vyosení převodovky s kardanem).

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.123s | 21 Queries | GZIP : Off ]