Právě je 19 srp 2018 16:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 20:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha, Trutnov
Je to možné, teď jsem to řešil na svém dalším vozítku značky Ford a tam jsem vyndal spojku, tak jsem zjistil, ze se mi tam přes ložisko dostala brzdovka...

_________________
Volvo 480 1.7i r.1988 černá
ex Volvo 480 2.0i S r.1995 červená cihlová
ex Volvo S40 1.8 r.2000 silver
Praha 8 - Čimice


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 20:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak jsem byl na vizuální kontrole a nikde nic neteče. Takže jediná varianta, kterou zvládne moje hlava pochopit je, že to někde přicuclo vzduch. Jenže všechny trubky a hadice vypadaji poměrně pěkně. Tak fakt nevim. Odvzdušnění je odstranění důsledku, nikoliv příčiny a to si ještě nejsem jistej, zda je to to správný.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 21:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 763
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Čoveče tady ve VRZČ jsou hydraulický spojky na etalonech celkem zakletý :D Já s Ondrou o tom něco víme :green:
Ještě mi napadá jestli ti dobře těsní ten spodní ovládací pístek, že by třeba při sešlápnutí propouštěl... Zkontroloval bych taky hladinu brzdovky

_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 21:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
To bylo první co Ondra hlásil, když sem otevřel haubnu. "Hmmm, hydraulicka spojka, to je pěkná svině..." :D
No nevim co budu dělat, jako jezdit se s tim dá aniž by to prokluzovalo, ale otázka je, zda mě to někde nenechá stát uplně.
Divný je, že spojka vystavuje až nahoře, kdyby to byl vzduch, tak se pedál propadne, ale vystaví až dole, jak se zamačkává nejdřív ta bublinka. Tohle vystavuje už nahoře a pedál je jak bláto. Moje logika z tohohle bohužel nevyvodí závěr.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 21:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 3052
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
pokud spojka zabírá nahoře tak je sjetá lamela nebo nějaký odejitý přitlačák

_________________
V70 D5 2002 stříbrná 335tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 615tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 190tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 183tkm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 21:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
karelvolvo píše:
pokud spojka zabírá nahoře tak je sjetá lamela nebo nějaký odejitý přitlačák

Bylo to v pořádku, ale po jednom rozjezdu z křižovatky se to takhle změnilo, takže lamela nee, ostatní neumim.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 21:58 
Popraskaný přítlačák.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 22:58 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
martinopel píše:
Popraskaný přítlačák.

hmm, si tak řikám, zda si mohl diagnostikovat ještě něco horšího...
Dá se to nějako ověřit jinak než oddělenim motoru a převodovky? Jakej je tam na čumendu přístup z boku přes gumičku páky? Trochu mě jímá hrůza :unknown: :sorry:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 08 lis 2011 07:15 
Urvanej píše:
martinopel píše:
Popraskaný přítlačák.

hmm, si tak řikám, zda si mohl diagnostikovat ještě něco horšího...
Dá se to nějako ověřit jinak než oddělenim motoru a převodovky? Jakej je tam na čumendu přístup z boku přes gumičku páky? Trochu mě jímá hrůza :unknown: :sorry:

Není to taková hrůza.Jsou i horší věci.Kdyby to bylo na V70 bylo by to horší.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 02 úno 2012 18:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak jsem chtěl objednat středové uložení, ale mam problém, jsou tři průměry kardanu.
Tuší někdo jakej mam na D24 v 740, existuje na to nějakej klíč, nebo to prostě musim změřit? Nějak se mi nedaří dostat na jedno místo šupleru a auto :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 03 úno 2012 10:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak jsem naměřil hřídel 50,9 (tu desetinku přičítám bordelu na hřídeli). No a stejně jsem v loji a furt nevim kerou sadu pořídit :(
EDIT: tak telefonát p. Kučerovi a uže je objednáno, 1001667 třeba to někomu pomůže.
EDIT 2: vyměněno a pasuje jak perdel na hrnec. Jen pro někoho dalšího, objednejdte si rovnou i ty plíšky z obou stran, nebo si je neponičte při vyrážení ložiska, jako se to povedlo mě. Stálo mě to 2h rovnání.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2012 15:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Urvanej píše:
...šaltpáka při rozjezdu vibruje uplně strašně, hlavně při rozjezdu do kopce. Pokud roztočím motor na 2000, tak je rozjezd plynulý...
Po studiu turbokostek a jinejch fór jsem náhodou narazil na to, že efekt vibrující šaltpáky se dá odstranit, případně snížit novým olejem v převodovce a lehkým přeplněním (pro M47 tam dostat 2l). No za test mi to stálo, stejně jsem věděl kuloví jak je tam dlouho. Jelikož v okolí neni k sehnání Mobil ATF 220 ani originál a poštu živim jen pokud je to nutný, zakoupil jsem v lokálním obchodě LoquiMoly ATF 1300, kterej splňuje fordí normu 33G. Olej vyměnil a hle, vibrace skoro zmizely. :Yahoo!: Kvalty tam padaji jak němci do krytu a zkrátka převodovka se chová jako hodná holka :-)
Celková cena 400 za olej a 2h práce na heveru(nejdýl trvalo tam ten olej ručním čerpadlem nalejt).

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2012 15:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3214
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Děkuji za info, také mě to preventivně čeká :)

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2012 15:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
No možná jsem měl ještě napsat, že jsem vypustil pouze lehce přes litr oleje.
Opravdu důležitý je mít něco, co je schopný čerpat olej do kopce, nebo dost dlouhou hadičku a využít "spojené nádoby", protože se shora k tomu nedostaneš. Kontrolnim napouštěcí šroubem to začne vytýkat cca při 1,7l (starý M47 cca před 89 už při 1,3l) a na přeplnění je potřeba auto dost naklonit.
Klasický varování: šrouby jsou mosazný, nutno použít pro povolení 6ti hraný klíče, protože stranovym a možná i 12ti hranem ho strhneš. A první co povolovat je napouštěcí šroub, abyste si to nevypustili a pak napouštěcí nepovolili :-) Při nejhoršim lze prý nalít čidlem nahoře na skříni, ale vopruz neuvěřitelnej.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2012 16:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3214
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Uvidíme :D

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2012 18:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 763
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Urvanej píše:
...Opravdu důležitý je mít něco, co je schopný čerpat olej do kopce, nebo dost dlouhou hadičku a využít "spojené nádoby", protože se shora k tomu nedostaneš...


Trychtýř, izolačka, kousek zahradní hadice a leješ krásně od motoru :green:

_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2012 22:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
kV8ba píše:
Trychtýř, izolačka, kousek zahradní hadice a leješ krásně od motoru :green:
Ale to víš že jo, netvrdim že to nejde, ale abys nahoře lil a zároveň dole koukal jesi už nepřetejkáš jde blbě :-) Pokud si na to sám... :friends:
Na V40 sem to dělal jak píšeš, ale tam je vidět.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 15 srp 2012 22:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak teda pánové, kteří tvrdili, že vana jde dolu bez vyndání motoru, tak vás nemam rád.
Motor na doraze nahoře, a vana visí v klidu na koši a netváří se, že by se jí chtělo ven. Ježek v kleci hadr, ale tohle na rozdíl od ježka nemá řešení. Tak to jdu zase zašroubovat zpátky :cry:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 15 srp 2012 22:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3554
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Urvanej píše:
Tak teda pánové, kteří tvrdili, že vana jde dolu bez vyndání motoru, tak vás nemam rád.
Motor na doraze nahoře, a vana visí v klidu na koši a netváří se, že by se jí chtělo ven. Ježek v kleci hadr, ale tohle na rozdíl od ježka nemá řešení. Tak to jdu zase zašroubovat zpátky :cry:

Kto taku hovadinu tvrdil ?

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 15 srp 2012 22:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
No já se na to ptal, ale exaktně jsem netvrdil, že to chci dělat v autě. Iggy napsal, že si ho kdyžtak jen přizvednu, což jsem bral jako potvrzení toho, že to jde, když si na to nějak nereagoval. Zkrátka sem myslel, že se celou dobu bavíme o sundavání vany na autě.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 16 srp 2012 04:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3554
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Urvanej píše:
No já se na to ptal, ale exaktně jsem netvrdil, že to chci dělat v autě. Iggy napsal, že si ho kdyžtak jen přizvednu, což jsem bral jako potvrzení toho, že to jde, když si na to nějak nereagoval. Zkrátka sem myslel, že se celou dobu bavíme o sundavání vany na autě.

Mozno si ho pridvihol trochu viac, a mozno pod inym uhlom ;-)

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 16 srp 2012 06:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Víc už nejde :-) a úhel je danej převodovkou a výškou tunelu.
Problém je v tom, že vana je u převodovky vysoká cca 20cm a to prostě přes převodovku nepřeleze. Na koši nesedí, ale šprajcne se o převodovku. Další varianta je spuštění nápravnice, nebo sundání převodovky.
Nicméně účel to trochu splnilo, koš jsem si ošahal, a je čistej, ale přecejen vidět ho je rozumnější :-)

EDIT: tak nakonec se opravdu nepodařilo a sundat vanu v autě bez sundání převodovky nebo nápravnice neni možné. Povedlo se mi nakonec aspoň vanu prošmatat a vyndat trochu bordelu, ale nic co by překvapilo. Takže účel to splnilo.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 16 srp 2012 19:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 1820
Bydliště: Praha 3
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Mára taky tvrdil, že to de, ale neviděl jsem to... :unknown:

_________________
V70 B5254T AW50 98'
745 D24T M46+OD 90'


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 16 srp 2012 19:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3318
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Urvanej píše:
Nicméně účel to trochu splnilo, koš jsem si ošahal, a je čistej, ale přecejen vidět ho je rozumnější :-)

Myslim ze ti v kufriku s naradim chybi >tohle< :wink:

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 16 srp 2012 21:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
No nevim jak, nedovedu si to představit. Prostě pohybu dolu vadí nápravnice a pohybu vzad zase převodovka.

Už kolikrát jsem o endoskopu přemýšlel, ale vzhledem k tomu, jak často se v tom hrabu se mi to asi nevyplatí, i kdy třeba časem... Ono svojí službu by udělalo i zubařský zrcátko, už ho mam k vánocum u ježíška objednaný :-) Ale přecejen je ten vousáč už starší pán a mohl by zapomenout... :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.087s | 19 Queries | GZIP : Off ]