Právě je 19 srp 2018 16:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 31 říj 2011 17:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Mam pár nejasností a problémků se svým nově nabytým vozem, tak bych chtěl poprosit znalé věci o radu.
1) totálně propadlej silentblok převodovky M47 jsem úspěsně vyměnil za febi, práce na chvilku, byl jsem na sebe hrdej. Bohužel efekt se neodstranil jen malinko snížil a auto (šaltpáka a motor a z toho zbytek) při rozjezdu vibruje uplně strašně, hlavně při rozjezdu do kopce. Pokud roztočím motor na 2000, tak je rozjezd plynulý, ale to mi nedělá dobře při představě jak u toho skučí spojka, jsem naučenej rozjíždět se se všim takřka na volnoběh a další akceleraci už natvrdo sepnutym motorem. Úvaha se zaobírala směrem k uložení kardanu, ale ten se při rozjezdu netočí, tak by neměl dělat problémy a při jízdě již žádné potíže nejsou. Dále jsem se směroval k silentblokum motoru, ale ty jsou dle pohledu mého a i Krtka v pohodě, ale rozhodně nevypadaji jako by dle kat.č. 1328857 měly. Je tam gumovej špalek cca 7cm a 5 v průměru a na něm cca 5cm a 6cm v průměru gumovej "soudek".
Auto utrpělo výměnu spojky před cca 80tkm a mam podezření, zda by nemohla bejt nějak blbě nasazená, vycentrovaná, že to tyto vibrace vůbec vyvolává. Takže otázka je, čím ty epileptický záchvaty sakra můžou bejt?
2) jak moc velkej je problém shodit vanu, podle vadisu to vypadá, že tam je hafo šroubků a některý dost schovaný, a je nutný nový těsnění(3507025, 200,-) nebo většinou vydrží?
3) pro kontrolu ventilový vůle stačí shodit víko a opět těsnění (9135894, 440,-), nové či staré bývá použitelné?
4) kde se v 740 nachází jednotka centrálu (chci si dodělat dálku, přecejen mi irituje, když chci dítě usadit, tak ten koráb obejít, odemknout, usadit dítě a pak si jít teprve sednout, u fabie to bylo kousek, ale tento krásnej kombik je fakt dloooouhej) :-)
5) přední náprava a ty ufa: jeký je rozdíl mezi 1229297 a 1359599 (u kučery je ještě 6819057 který je "reinforced", ale levnější???)

Pro začátek to asi stačí, předem děkuji všem co zareagují.

EDIT:
1) už zbývá akorát spojka, ostatní vyměněno (motor na hydrech se trochu zklidnil)
2) vana dolu lze ALE musí dolu buď nápravnice nebo převodovka (to ale musí motor nadoraz nahoru). Jinak to zkrátka nevyvlečete i kdybyste se ...
3) staré těsnění funguje v klidu dál, bez úniku
4) viz ostatní
5) zatim nevim, koupil jsem 1006974 (1359599) za 83, překvapilo mě jak jsou ukrutně tvrdý, ale asi to tak má být

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Naposledy upravil Urvanej dne 16 srp 2012 18:17, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 31 říj 2011 18:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 1820
Bydliště: Praha 3
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Urvanej píše:
ale rozhodně nevypadaji jako by dle kat.č. 1328857 měly. Je tam gumovej špalek cca 7cm a 5 v průměru a na něm cca 5cm a 6cm v průměru gumovej "soudek".


Tohle je hydrouložení, nejspíš máš klasický silentbloky - sice by měly být jen do 1987, ale vzhledem k ceně to někdo klidně moh předělat...

Urvanej píše:
4) kde se v 740 nachází jednotka centrálu (chci si dodělat dálku, přecejen mi irituje, když chci dítě usadit, tak ten koráb obejít, odemknout, usadit dítě a pak si jít teprve sednout, u fabie to bylo kousek, ale tento krásnej kombik je fakt dloooouhej) :-)


relátko centrálu je pod popelníkem ve spodní řadě veprostřed a nevybavuju si že by tam bylo něco dalšího - na to co to umí, taky není nic víc potřeba

_________________
V70 B5254T AW50 98'
745 D24T M46+OD 90'


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 31 říj 2011 18:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 763
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
ad 3) stačí shodit víko. Těsnění bych dal nový i když starý může být použitelný. Já dal nový a stejně jsem ho musel ,,přimazat,, v tom oblouhu přes vačku, tam to většinou teče.

ad 4) jednotka centrálu žádná není. Najdeš pouze ovládací relátko, mělo by být u pojistek na relátkové desce. Můžu poslat nějaký el. schémata

na ostatní bohužel neznám odpověď

_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 31 říj 2011 18:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 1820
Bydliště: Praha 3
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Ještě k centrálu - je to "L" a nic jinýho tam opravdu není, napojit nějakou univerzální dálku by neměl být problém...

Příloha:
ceu.JPG
ceu.JPG [ 27.98 KiB | Zobrazeno 1030 krát ]

_________________
V70 B5254T AW50 98'
745 D24T M46+OD 90'


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 31 říj 2011 18:40 
Myslím,že vibrace způsobuje středové uložení kardanu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 31 říj 2011 21:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
co se centrálu týče-do řidičovo dveří přidat servo,to ovládat jednotkou dálky a ostatní se ti bude dít samo... V řidičovo dveřích je snímač odemčeno zamčeno a ten posílá signál do relé. Není tam servo z výroby....

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 31 říj 2011 22:07 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8204
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
nebo jablotron :D

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 31 říj 2011 22:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3318
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Ad central - viewtopic.php?f=52&t=18398

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 01 lis 2011 20:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Všem vám díky.
Uložení vyměnim, víko dostane nový těsnění, centrál počkám na jednu rozborku, co z ní na mě vypadne, třeba motorek, a přední nápravu dám do tvrdších ufounů, nikdo ste na ně nic nenamítal. Vanu jste nikdo neshazoval, nebo si to nepamatujete, což by mohlo bejt dobrý znamení, protože když na tom nic neni, tak si to člověk nepamatuje.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 01 lis 2011 22:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3554
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Urvanej píše:
Všem vám díky.
Uložení vyměnim, víko dostane nový těsnění, centrál počkám na jednu rozborku, co z ní na mě vypadne, třeba motorek, a přední nápravu dám do tvrdších ufounů, nikdo ste na ně nic nenamítal. Vanu jste nikdo neshazoval, nebo si to nepamatujete, což by mohlo bejt dobrý znamení, protože když na tom nic neni, tak si to člověk nepamatuje.

Vanu som zhadzoval a treba len odkrutit vsetky drobiky a poznamenat si ktory kam patri, su tam asi 4 druhy. dva sroby su schovate na strane zotrvacnika - imbusy, pod drziakom vystupneho gufera.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 02 lis 2011 01:12 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8204
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
Urvanej píše:
Všem vám díky.
Uložení vyměnim, víko dostane nový těsnění, centrál počkám na jednu rozborku, co z ní na mě vypadne, třeba motorek, a přední nápravu dám do tvrdších ufounů, nikdo ste na ně nic nenamítal. Vanu jste nikdo neshazoval, nebo si to nepamatujete, což by mohlo bejt dobrý znamení, protože když na tom nic neni, tak si to člověk nepamatuje.

těsění pod víko kup to dražší gumový v celku, je o vela lepšie ako to korkový 4-dílný

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 02 lis 2011 07:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3214
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Ondra. píše:
těsění pod víko kup to dražší gumový v celku, je o vela lepšie ako to korkový 4-dílný


Řekl bych, že obě jsou stejně k ničemu :D

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 02 lis 2011 08:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3554
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Ondra. píše:
Urvanej píše:
Všem vám díky.
Uložení vyměnim, víko dostane nový těsnění, centrál počkám na jednu rozborku, co z ní na mě vypadne, třeba motorek, a přední nápravu dám do tvrdších ufounů, nikdo ste na ně nic nenamítal. Vanu jste nikdo neshazoval, nebo si to nepamatujete, což by mohlo bejt dobrý znamení, protože když na tom nic neni, tak si to člověk nepamatuje.

těsění pod víko kup to dražší gumový v celku, je o vela lepšie ako to korkový 4-dílný

Dovolim si nesuhlasit, gumove som mal a je uplne na kocku, guma sa vibraciami vymacka a mozes dotahovat kolko chces a stale tecie. Najviac sa mi osvedcilo korkove (gumokorok - korok zmiesany s gumou) a z oboch stran tenku vrstvu silikonu. To iste na polmesiaciky a na spoj polmesiacikov a korkovwho tesnenia.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Naposledy upravil Sergej dne 02 lis 2011 09:45, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 02 lis 2011 09:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
ale v tom případě už nechápu proč tam dávat těsnění. to tam může rovnou nasrat silikonu...

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 02 lis 2011 09:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3214
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Sarkasmic píše:
ale v tom případě už nechápu proč tam dávat těsnění. to tam může rovnou nasrat silikonu...


Pro mě osobně je silikon hrozná prasečina 8) Co se týče těsnění víka ventilů na D24, tak jsem použil korkové + gumové půlměsíce, které jsem ač nerad v jejich koncích dotěsnil černým silikonem a od té doby je klid. Předchozí těsnění, celé gumové, spíš už bylo plastové jak ztvrdlo, svou funkci neplnilo a teklo to i na rovných plochách.

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 02 lis 2011 09:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 157
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Blatisrava
Vůz: 744GLE(86) 854T5(94) 944t(91) S60T5(04)
Urvanej píše:
2) jak moc velkej je problém shodit vanu, podle vadisu to vypadá, že tam je hafo šroubků a některý dost schovaný, a je nutný nový těsnění(3507025, 200,-) nebo většinou vydrží?

pokial sa ti podari k tym srobom dostat (najvacsi problem su tie, ku ktorym je zly pristup kvoli tvaru vane pri vypustnom srobe a 2 imbusy pod zotrvacnikom, co spominal sergej), tak potom uz ta bude brzdit iba ohyb sacieho kosa, ked sa ti on vana zachyti. podla mna by to mohlo ist s trochou sikovnosti odtial dostat, pripadne si trochu podvihnes motor.
tesnenie sa ti s najvacsou pravdepodobnostou rozpadne, takze zi zozen nove.

co sa tesnenia veka ventilov tyka, na starom motore som to mal len na cervenom silikone (nie moja robota) a drzalo to.

_________________
Krava: 744 GLE (1986), D24, M47, 405 kkm - docasne odhlasena
Kybel: 854 T5 (1994), B5234T, cca 250 kkm
Silovlk: 944 turbo (1991), B230FT, M46, 245 kkm
Cukrik: S60 T5 (2004), B5234T3, 270 kkm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 02 lis 2011 09:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3554
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Sarkasmic píše:
ale v tom případě už nechápu proč tam dávat těsnění. to tam může rovnou nasrat silikonu...

Takto to riesil predchadzajuci majitel a moznmo to zozaciatku fungovalo ale casom sa nerovnomerne naneseny silikon utrasie a prestane plnit funkciu. Dalsim dotahovanim, sa silikon vymackava z dosadacich ploch a tesni este menej.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 03 lis 2011 23:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Hele nemáte někdo třeba vylágrovaný ale origo silentblok na motor na pučení? Zkusil bych TUNA poptat výrobu, třeba by se nechalo pár kaček ušetřit a na firmu jsou poměrně dobré refernece (forum na renovace veteranů, odkaz od elzyxe).
To co tam mam játotiž rozhodně nejsou klasický silentbloky jak odkazuje VanThomas, a vadis mi na muj ročník vytrvale vnucuje ty špalíky za 3000 kus.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 04 lis 2011 05:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3554
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Hydraulicke silentbloky maju inu napravnicu a ine uchytenie motora - sam som to prerabal (z gumovych na hydro), pretoze som kupil napravnicu z TIC.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 19:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Ták, a mám tu problém. Spojka z ničeho nic změkla, vystavuje až u konce a když už spojí, tak dost lehce, při rychlejšim přeřazení na vyšší kvalt si v klidu prokluzuje.
Muj typ je, že rupla nějaká pružící věc, která spojku tlačila do stavu "spojeno". Ale tam je snad jen přítlačák, tak nevim co mohlo odejít. Nemá někdo zkušenost, či nápad kterým směrem se ubírat?

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 20:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 763
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
A máš spojku mechanickou nebo hydraulickou? Ať ti někdo šlape na pedál a ty sleduj kolik vystavuje. Pokud málo, zkontroluj vedení ke spojce.

_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 20:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha, Trutnov
Tam snad není hydro.spojka, že? Chtělo by to kouknout na lanko spojky..., mě ho blbě přitáhli - moc napnuté - tak jsem jednoho dne nedojel - ruplo lanko spojky...

_________________
Volvo 480 1.7i r.1988 černá
ex Volvo 480 2.0i S r.1995 červená cihlová
ex Volvo S40 1.8 r.2000 silver
Praha 8 - Čimice


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 20:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13783
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Hydro je tam...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 20:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha, Trutnov
A nemizela brzdovka? Spojkové ložsko hydro, funguje přes brzdovou kapalinu, pokud ložisko propouštělo, tak se dostala brzdová kapalina k přítlačáku a lamele, takže jsou mastné, to pak prokluzuje a může to dělat různou neplechu..., je to jen nápad čím by to mohlo byt...

_________________
Volvo 480 1.7i r.1988 černá
ex Volvo 480 2.0i S r.1995 červená cihlová
ex Volvo S40 1.8 r.2000 silver
Praha 8 - Čimice


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mnoho dotazů na D24 a 740
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 20:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 1820
Bydliště: Praha 3
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
faust54 píše:
A nemizela brzdovka? Spojkové ložsko hydro, funguje přes brzdovou kapalinu, pokud ložisko propouštělo, tak se dostala brzdová kapalina k přítlačáku a lamele, takže jsou mastné, to pak prokluzuje a může to dělat různou neplechu..., je to jen nápad čím by to mohlo byt...


Nepleteš si to s něčím jiným? Pracovní váleček je zvenku na přírubě převodovky, ke spojce se brzdovka nemá moc jak dostat...

_________________
V70 B5254T AW50 98'
745 D24T M46+OD 90'


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.275s | 22 Queries | GZIP : Off ]