odvzdušnění paliva - karburátor 740

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 117
Registrován: 10 roků
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Kontaktovat uživatele:

#1 odvzdušnění paliva - karburátor 740

Příspěvek od Hektolitr »

Odvzdušnění 740 znovu a jinak - došel benzín.
Legendě Volvosrazů, Volvu 740 GLE "Plameňák", došel benzín. Dolil jsem deset litrů, ale auto nepřekvapivě nestartuje. Auto má motor B230F s karburátorem Pierburg. Podařilo se mi vygooglovat, že je potřeba "odvzdušnit karburátor", ale žádnej postup. Tak jsem přesto zkusil auto natočit, motor párkrát naskočil a hned zase chcípl, a teď už ani ťuk. (Jinak po půlročním stání to startovalo normálně.)
Nevíte prosím někdo?

Je to ta červená uprostřed:
Obrázek

______________________
Volvo 740 GLE "Plameňák", B230F+Pierburg
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#2 odvzdušnění 740

Příspěvek od olivin »

Hektolitr píše:Odvzdušnění 740 znovu a jinak - došel benzín.
Legendě Volvosrazů, Volvu 740 GLE "Plameňák", došel benzín. Dolil jsem deset litrů, ale auto nepřekvapivě nestartuje. Auto má motor B230F s karburátorem Pierburg. Podařilo se mi vygooglovat, že je potřeba "odvzdušnit karburátor", ale žádnej postup. Tak jsem přesto zkusil auto natočit, motor párkrát naskočil a hned zase chcípl, a teď už ani ťuk. (Jinak po půlročním stání to startovalo normálně.)
Nevíte prosím někdo?

Je to ta červená uprostřed:
Obrázek

______________________
Volvo 740 GLE "Plameňák", B230F+Pierburg
"Kancelar uvadeni veci na pravou miru" si dovoli nekolik poznamek:

V Plamenakovi je motor B230K (nikoliv B230F), ktery ma misto puvodni karburace Pierburg 2B5 naimplantovan karburator z dvojky. Pokud me pamet neklame, mel by tam byt Solex(Zenith) 175CD.

Karburator se nijak neodvzdusnuje, proste se musi naplnit benzinem. Jelikoz ma Plamenak jeste klasicke mechanicke dopravni cerpadlo, tak si musis vzit poradnou baterku a chvilku tocit. Jop, nezapomen si vytahnout sytic ;-)
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 117
Registrován: 10 roků
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Kontaktovat uživatele:

#3 odvzdušnění 740

Příspěvek od Hektolitr »

olivin píše:
"Kancelar uvadeni veci na pravou miru" si dovoli nekolik poznamek:

V Plamenakovi je motor B230K (nikoliv B230F), ktery ma misto puvodni karburace Pierburg 2B5 naimplantovan karburator z dvojky. Pokud me pamet neklame, mel by tam byt Solex(Zenith) 175CD.

Karburator se nijak neodvzdusnuje, proste se musi naplnit benzinem. Jelikoz ma Plamenak jeste klasicke mechanicke dopravni cerpadlo, tak si musis vzit poradnou baterku a chvilku tocit. Jop, nezapomen si vytahnout sytic ;-)
Jé, ty jsi na světě...! Díky za upřesnění a rady!

Na vytaženej sytič jsem to zkoušel, a zatím nic. Stačí teda otočit klíčkem na rozsvícené kontrolky, tím by se mělo roztočit čerpadlo, po pár vteřinách opět klíčkem na 0 a hned na 1, aby se čerpadlo pořád točilo? Naplní se tím karburátor? Nebo je potřeba opravdu točit a trápit i startér?

Nepamatuješ si, jestli bylo uvnitř Plameňáka slyšet palivové čerpadlo? Protože já při rozsvícenejch kontrolkách nic neslyším. Je 10 litrů benzínu dostatek, nebo mám radši dolejt víc? Auto stojí na rovině.

Baterka čerstvě dobita na plno, jdu ji vyšťavit. Potřebuju dnes odtáhnout káru dřeva do haly, majitel káry se o ni před halou bojí a s naplněnou károu ručně nehnu. No jsem pěknej blb, že jsem nechal benzín dojít, pořád jsem nějak doufal, že se rozsvítí kontrolka, ale to se nestalo a pak benzín došel 5 m před vratama stodoly. K benzince se s autem bojím. Vozil jsem si s Plameňákem krbový dřevo domů... Vzal jsem si od Tebe ty zadní kapsy a hodil je Plameňákovi do kufru, pořád ale čekám, co s autem bude...

Díky.
H.
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#4 odvzdušnění 740

Příspěvek od vityjan »

Mechanické čerpadlo znamená, že musíš motor točit starterem, dokud to nenastrká benzín do karburátoru

Elektrické čerpadlo, které chceš slyšet neuslyšíš, neb tam není
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#5 odvzdušnění 740

Příspěvek od standa »

Ahoj, odpoj benzinovou hadicku z karbecu a startuj az zacne strikat benzin. Pak parkrat bouchni drzadlem sroubovaku do plovakove komory karbecu (takova jako vanicka na spodku karbecu), aby se rozlepil jehlovy ventil a startuj...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#6 odvzdušnění 740

Příspěvek od olivin »

Jak psal Honza a Standa - musis tocit motorem, neb na tomto aute zadna elektricka pumpa neni. :)
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 117
Registrován: 10 roků
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Kontaktovat uživatele:

#7 odvzdušnění 740

Příspěvek od Hektolitr »

Ahoj,
děkuju za veškeré poznatky, jdu na to. Určitě vyzkouším Standovu metodu oťukávání karburátoru šroubovákem, protože jinak už jsem to zkoušel natočit mockrát a bez efektu.
H.
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 117
Registrován: 10 roků
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Kontaktovat uživatele:

#8 odvzdušnění 740

Příspěvek od Hektolitr »

Akce byla neúspěšná, čerstvě nabitá zánovní 62Ah baterka vyždímaná, a nic, ani ťuk. Hadičku benzínu jsem nevytahoval, já nepoznám která to je. Na svým autě jo, ale tady ne. K tomu je tam ještě plyn, já se v tom nevyznám. Vaničku karburáturu jsem poťukal. (Na karburátoru je napsáno Pierburg 175 CD.)
Vzdávám to. Přesto díky za podporu. Auto nijak nutně nepotřebuju, jen ho budu muset nějak dostat pod střechu.
H.
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#9 odvzdušnění 740

Příspěvek od olivin »

Na leve strane bloku motoru pod sacim potrubim sedi benzinova pumpa. Jedna hadicka z ni mizi dolu pod auto a ta druha vede nahoru do karburatoru. Tu druhou nekde odpoj a zjisti, jestli z ni jde pri startovani benzin. Jeste je dost dobre mozne, ze jak jsi vyjel nadrz dosucha, vlitnul nekam bordel ze dna.

Apropos, Plamenak byl schopen pri teplotach nad bodem mrazu startovat celkem v pohode na plyn. Alespon ho nebudes muset potupne tlacit do stodoly :-P
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#10 odvzdušnění 740

Příspěvek od standa »

A nejezdilo se doteď jen na plyn a tím pádem nebyl náhodou nakup benzínu takříkajíc mimo misu? :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 117
Registrován: 10 roků
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Kontaktovat uživatele:

#11 odvzdušnění 740

Příspěvek od Hektolitr »

olivin píše:Na leve strane bloku motoru pod sacim potrubim sedi benzinova pumpa. Jedna hadicka z ni mizi dolu pod auto a ta druha vede nahoru do karburatoru. Tu druhou nekde odpoj a zjisti, jestli z ni jde pri startovani benzin. Jeste je dost dobre mozne, ze jak jsi vyjel nadrz dosucha, vlitnul nekam bordel ze dna.
Dík, takto už to najdu. To zabordelení by se asi mělo zjistit tím rozpojením hadičky, že jo? Když poteče, tak dobrý?
(Ta mechanická pumpa, to je teda výhra. Když jsem vysál 940, hned po dolití nastartovala jako by se nic nestalo. :twisted: Pravda teda je, že 940 mě nechala na holičkách jedinkrát, když odešlo čerpadlo v nádrži.)
olivin píše:Apropos, Plamenak byl schopen pri teplotach nad bodem mrazu startovat celkem v pohode na plyn. Alespon ho nebudes muset potupne tlacit do stodoly :-P
Na plyn to bohužel nepůjde. Ze zoufalství jsem to zkusil taky, ale podle předpokladů nechytá. Na plyn mi auto startovalo jen za horkých letních dní. Jakmile to venku není na tričko, tak ne. Teď už tady v noci mrzne, to je bez naděje.

Nabiju baterku a o víkendu bych to zase zkusil. Auto zůstalo stát před stodolou a před týdnem kolem něj začali skládkovat kulatinu. Tak jsem za nima šel, že jestli jim překáží, můžem ho spolu odtlačit. Řekli že nepřekáží a hned za nárazník navalili kulatinu :-) Naštěstí je ten kluk s vyvážečkou šikovnej.Obrázek
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#12 odvzdušnění 740

Příspěvek od pavel.2 »

Vem sebou kanystr benzinu a nalej na filtr , takhle jsem startoval mondeo po 5letech stání , vrčelo to skoro půl minuty , a když jsem posílal favorita do šrotu po dlouhém stání odešlo čerpadlo a borec ujel 60metrů asi na 5x jsem lil benzín z petky rovnou do sání , jen zkoukni zda dává jiskru.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 117
Registrován: 10 roků
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Kontaktovat uživatele:

#13 odvzdušnění 740

Příspěvek od Hektolitr »

standa píše:A nejezdilo se doteď jen na plyn a tím pádem nebyl náhodou nakup benzínu takříkajíc mimo misu? :)
Ne ne, naopak, na plyn auto jelo naposledy někdy v září. Přepnout na plyn se dá při perfektně prohřátém motoru a i pak je to sázka do loterie, 50 na 50 to chcípne. Buďto se při přepnutí vzadu ozve cvaknutí a pak to jede, (ovšem před vypnutím motoru je zase potřeba přepnout zpět na benzín) nebo se cvaknutí neozve a je potřeba hned přepnout zpět na benzín, jinak to chcípne a pak to chce dlouho točit, ale nakonec to chytne. A teď ne... No je to škola trpělivosti tohle vozidlo, ale mám ho rád a i u kolemjdoucích vzbuzuje nadšené emoce. Jen se bojím, že mi dojde trpělivost, nemůžu si dlouhodobě dovolit investovat tolik času do auta, Zuzana za týden rodí :angel:
pavel.2 píše:Vem sebou kanystr benzinu a nalej na filtr , takhle jsem startoval mondeo po 5letech stání , vrčelo to skoro půl minuty , a když jsem posílal favorita do šrotu po dlouhém stání odešlo čerpadlo a borec ujel 60metrů asi na 5x jsem lil benzín z petky rovnou do sání , jen zkoukni zda dává jiskru.
Tohle už je zcela mimo moje kapacity. Když se v něčem hrabu, většinou to pak chce zásah servisu a obvykle dostanu zákaz se v tom hrabat.
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#14 odvzdušnění 740

Příspěvek od olivin »

Zkus odpojit hadicku za pumpou a zjisti, jestli z ni jde pri startovani benzin.

Co se prepinani z benzinu na plyn tyce, nesmis zapomenout, ze to je karburatorovy motor! Jinak receno, dokud je v plovakove komore benzin, motor stale jede na benzin. Laicky vysvetleno - pokud chces prejit z benzinu na plyn, musis za jizdy prepnout prepinac benzin/plyn nejprve do polohy "0" a pockat, az sebou motor cukne. Teprve v ten moment dokoncis prepnuti na plyn. Pokud to neudelas a precvaknes rovnou z benzinu na plyn, pujde do motoru jak zbyly benzin z plovakove komory, tak plyn! Proste to uchlastas a motor chcipne.

Jeste k Plamenakove spolehlivosti - kam mi pamet saha, tak to auto jezdilo bez zavahani az do smrti sveho majitele. Jirik s nim pravidelne jezdival na Slovensko a zpet a po dalnici ho rozhodne nesetril. Takze bud se Plamenak rozhodl odejit do vecnych lovist za svym puvodnim majitelem, nebo je chyba "mezi zidli a klavesnici" :-)

Kdyz bude nejhur, tak to spolu dame v lednu dohromady :-)
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#15 odvzdušnění 740

Příspěvek od imrija »

Když to jinak nepůjde a do ledna to nevydrží, můžeme zkusit přijet rovnou i s Jiříkovou brašnou :-) Tam se určitě najde vše potřebné k opravě vozu.

A ty nám pak můžeš přijet omrknout tu stěnu v prvním patře :-)
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 117
Registrován: 10 roků
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Kontaktovat uživatele:

#16 odvzdušnění 740

Příspěvek od Hektolitr »

Lukáši, přesně takhle jsem na plyn přepínal - po zahřátí z 1 (benzín) na 0, až to cukne tak na 2 (plyn). Někdy se ale při přepnutí z 0 na 2 nestane vůbec nic a motor chcípne. Tohle mi ale nevadí, s autem jezdím jen aby nestálo a aby větralo, ve stodole už stojí rok. Plyn jsem zkoušel jen ze zvědavosti, a taky že mi bylo líto v propadlé flašce nechávat plyn.

Nabíjím baterku a v neděli večer bych to zkusil s rozpojenýma hadicema, když teď vím, který mám rozpojit. :roll: Jsem blb, že jsem benzín zavčas nedolil, do té doby to vždycky nastartovalo nejpozději na třetí pokus. :sorry:

Mimochodem, co na zimu? Nechat nádrž prázdnou? Nebo dolít benzínem bez biosložky, nebo obyč benzínem?
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3331
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#17 odvzdušnění 740

Příspěvek od dumi.cz »

Co.tomu pomoct bremsikem do sani? :-) nebo jinej startovaci sprej.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#18 odvzdušnění 740

Příspěvek od olivin »

Hektolitr píše:Lukáši, přesně takhle jsem na plyn přepínal - po zahřátí z 1 (benzín) na 0, až to cukne tak na 2 (plyn). Někdy se ale při přepnutí z 0 na 2 nestane vůbec nic a motor chcípne. Tohle mi ale nevadí, s autem jezdím jen aby nestálo a aby větralo, ve stodole už stojí rok. Plyn jsem zkoušel jen ze zvědavosti, a taky že mi bylo líto v propadlé flašce nechávat plyn.

Nabíjím baterku a v neděli večer bych to zkusil s rozpojenýma hadicema, když teď vím, který mám rozpojit. :roll: Jsem blb, že jsem benzín zavčas nedolil, do té doby to vždycky nastartovalo nejpozději na třetí pokus. :sorry:

Mimochodem, co na zimu? Nechat nádrž prázdnou? Nebo dolít benzínem bez biosložky, nebo obyč benzínem?
OK, ohledne prepinani na plyn beru sve chytre rady zpet - vychazel jsem ze zkusenosti s generaci ridicu odchovanych modernimi vozy ;-)
Jinak jsem se jeste pred odjezdem snazil zjistit, jak je to s dedickym rizenim. Bohuzel stale na mrtvem bode.

Sva auta odstavena na zimu resim natankovanim plne nadrze palivem bez bioslozky. Plnou nadrzi zamezis kondenzaci vody a palivo bez bioslozky se tak rychle nerozklada.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#19 odvzdušnění 740

Příspěvek od olivin »

dumi.cz píše:Co.tomu pomoct bremsikem do sani? :-) nebo jinej startovaci sprej.
Startovaci spreje jsou za me prasarna. Pouzivat je na benzinovy motor je navic blbost - staci striknou injekcni strikackou trosku cerstveho benzinu do sani :-)
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3331
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#20 odvzdušnění 740

Příspěvek od dumi.cz »

olivin píše:
dumi.cz píše:Co.tomu pomoct bremsikem do sani? :-) nebo jinej startovaci sprej.
Startovaci spreje jsou za me prasarna. Pouzivat je na benzinovy motor je navic blbost - staci striknou injekcni strikackou trosku cerstveho benzinu do sani :-)
ja zatim bremsika pouzil jen jednou, startoval sem s tim TDIcko, docela me to zachranilo :D

na benzim sem to jeste nezkousel.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#21 odvzdušnění 740

Příspěvek od yoby »

2 olivin: odstavená auta s plnou.... to máš na dvorku pár tisíc litrů ne? :D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 117
Registrován: 10 roků
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Kontaktovat uživatele:

#22 odvzdušnění 740

Příspěvek od Hektolitr »

Ahoj!
Tak dneska jsem se k tomu dostal. Výsledek testu je, že z hadice při startování nic neteče, je úplně suchá. Víc se tomu ale věnovat nemůžu, mám teď před zámrzem spoustu práce. Baterku jsem vyndal, dobil a uložil u mně ve sklepě, pokud by se na to někdo chtěl podívat. Auto pojízdný nepotřebuju, tam kde stojí nepřekáží, jediný co je blbý, tak že stojí na dešti, ale nemůžu ho odtáhnout do stodoly, budu tam ještě letos dělat nějaké terénní úpravy.
Fakt jsem netušil, co způsobím. Devítka po vyjetí nádrže do sucha nastartuje jako kdyby se vůbec nic nestalo :unknown:
H.
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#23 odvzdušnění 740

Příspěvek od olivin »

Dle meho Ti bud odesla pumpa, nebo se dostal nejaky bordel ze dna nadrze do palivoveho vedeni. Z hlavy bohuzel nedam, kde ma Plamenak palivovy filtr, muzu pouze odhadovat, ze klasicky na leve strane pod autem.
Nejjednodussi by bylo rozpojit vedeni pred palivovou pumpou, nasadit na pumpu kus hadicky a strcit ji do petky s benzinem. Minimalne tim zjistis, kde je chyba.
Pokud se s tim nechces/nemuzes drbat, budes muset pockat, az se v pulce ledna vratim ;-)
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#24 odvzdušnění paliva - karburátor 740

Příspěvek od Urvanej »

Odděleno, přecejen v původním dotazu se odvzdušňovala voda...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#25 odvzdušnění paliva - karburátor 740

Příspěvek od standa »

Někdy stačí vyschlou pumpu zalít benzínem, aby začala sosat palivo z nádrže. Nebo nasadit průhlednou hadičku na výstup z pumpy, hubou udělat podtlak a začít startovat...

A pochopitelně včas přestat startovat :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“