Haprujuci diferencial V960/B204FT

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#76 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Fritzko »

kupil som si diff z 940-tky, ktory udajne mal mat g80, a veru aj mal,no pre overenie som to vsak aj musel vyskusat.. a to tak, ze zacal som jeden naboj tocil rychlo do jedneho smeru a nahle som nim sekol akoby do opacneho smeru a vtedy to zoplo a zacala sa tocit aj druha strana do rovnakeho smeru.. (neviem ci to tu uz niekto pisal, vlakno som iba na rychlo prebehol)
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#77 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od metju »

Trochu oživím problematiku G80. Špéra na mojí devítce přestala zamykat. Když fungovala, stačilo při zvedlém autě a zařazeném kvaltu jedno kolo zabrzdit rukou, po vteřině se dif zamkl, zlomil ruku a vesele se točila obě kola. Teď když zastavím jedno kolo, nic se neděje. Je tam citelný cukání, tendence zamknout je, ale s trochou síly kolo udržím zastavené. Předpokládám že jsou v háji lamely. Má někdo číslo dílu? Dají se vůbec lamely ještě někde sehnat? Nebo jsem pohřbil tu jedinou opravdu zajímavou věc na mém XC :sorry:
Díky za jakýkoliv reakce
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#78 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Nimrod »

jestli tě to uklidní, tak zajímavá je dana, ne eaton :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#79 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od metju »

Dobře svor to není, "jen" ALD. Ale moc mě to neuklidnilo :D Já byl s funkcí špéry víc než spokojen, s otevřenym difem mi to auto přijde naprosto nepoužitelný hlavně v zimě. Asi jsem zparchantěl...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#80 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od olivin »

Stahni si manual z predchozi stranky, porad tam jeste je ;-)
Jinak ALD je na zimu skvela vec, to je bez debat. V kombinaci se slusnymi gumami a nalozenym kufrem to jede jako ctyrkolka :Yahoo!:
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#81 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Nimrod »

_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#82 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od volvoperformance »

Nimrod píše:jestli tě to uklidní, tak zajímavá je dana, ne eaton :-)
Prosím o vysvětlení.

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#83 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od metju »

V tom manuálu jsem to prostě nenašel, jinak Nimrod díky, v ceníku lamely furt jsou, napsal jsem do Volva tak uvidíme. Na gumách sice jezdím už 12 měsíců ale furt maj 10mm vzorku, takže na sněhu to snad stačit bude 8)
Eaton dělá i verzi s uzávěrkou na tlačítko, to by byl naprostej top, ale chce za to necelých 1000 babek :crazy:
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#84 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Nimrod »

volvoperformance píše:
Nimrod píše:jestli tě to uklidní, tak zajímavá je dana, ne eaton :-)
Prosím o vysvětlení.
ale no tak, martine, fakt ti tu mám rozepisovat rozdíl mezi lsd a ald a o dostupnosti dany o proti eatonu v zadních osách krabicových volv?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#85 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od python.p »

Když to pak jednoho dne nesmažeš v záchvatu své jedinečnosti, tak by to mohlo být snadno dohledatelné i pro další generace. ;)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#86 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Nimrod »

je to tu už mockrát napsané, ale abys neřekl, tak nejlépe je to popsané tu https://people.physics.anu.edu.au/~amh110/Diff_LSD/diff_lsd_volvo_dana.htm . šlo mi spíš o to, že nechápu martinovo komentář
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#87 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od volvoperformance »

Nimrod píše:
volvoperformance píše: Prosím o vysvětlení.
ale no tak, martine, fakt ti tu mám rozepisovat rozdíl mezi lsd a ald a o dostupnosti dany o proti eatonu v zadních osách krabicových volv?
Neptám se na rozdíl mezi ALD a LSD ale rozdíl mezi DANA a Eaton.Máš v tom zřejmě trošku chaos. :wink:

Mám totiž pocit, že každá zadní náprava u Volva je DANA a v některých byl Eaton lock diferenciál. Jinak pokud se bavíme o svoru,pak mohu doporučit právě od Eaton Detroit Locker. Ale třebas se pletu. DANA nebo Eaton jsou značky. :wink:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#88 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Nimrod »

že je zadní náprava od dany jsem netušil, měl jsem za to, že je dělalo volvo. a pak šlo o to, co je uvnitř diferenciálu. a to buď otevřený, lsd nebo ald. s tím, že ald byl vždycky eaton a lsd dana. jestli tomu tak není, oprav mi. ale pokud i otevřený byl dana, tak již chápu tvůj komentář, stejně tak pokud celá zadní náprava je od dany
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#89 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od metju »

Martin má pravdu :wink:

Je tady někdo kdo už lamely na G80 měnil ?
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#90 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Nimrod »

jo, také jsem našel "dana 1031", takže martin má pravdu. děkuju za osvětu
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“