Právě je 23 říj 2018 06:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 11 říj 2011 14:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
tomasss píše:
Tak si znova precti moje prvni dva prispevky v topicu. Ze nechapes proc by se G80 nemela odemykat jeste neznamena, ze kdyz tam nalejes normalni olej ze se bude odmykat tak jak ma. Volvo ten bulletin asi jen tak pro nic za nic nevydalo :wink:

EDIT: Btw ja to taky nechapu, ale zjevne se to stava :wink:

Podla jedneho Volvo Bulletinu je na 960ke diferak typ 1045. Podla Volvo data pocket book ide frikcny modifikator do LSD diferakov, do mojho auta mi z volva prislo odporucanie na olej 1161620 co je zda sa bezny lahkobezny API GL-5
Podla bulletinu v prilohe (z roku 1994) tam tiez ziadne speciality netreba.
Z Tomassovych odkazov ale vyplyva ze pre G80 API-GL5 nie je to prave, otazkou je ci to plati aj pre dnesne oleje.
Tomass, co si nalial do svojho diffu ty ?
Kedze 1161619 a 1161620 stoja rovnako, tak tam nalejem ten 1161619, myslim ze nepokazim nic.


Přílohy:
fluid-service-oc14811.pdf [96.37 KiB]
65 krát

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 lis 2011 11:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Sarkasmic píše:
víko je na papíru,vystřihneš si sám,nebo nalepiš na silikon.

To plati pre tuhe napravy, diferaky na multilinkoch maju veko hlinikove, s integrovanym olejovym filtrom a odvzdusnenim. Veko je prilepene anaerobnym lepidlom (ako lepidlo na srobove spoje). Nemajuc originalnu specifikaciu a nahradu tohto lepidla, kupil som v Baumaxe za 6E anaerobne lepidlo v tube a zalepil to s nim, uvidime kolko to bude drzat. Veko vytvara s telom diferaku meander pre odvzdusnenie a celkovo mi neprisiel silikon ako vhodny pre tento konkretny ucel.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 22 dub 2012 08:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Spojazdnenie auta sa blizi k zaveru, vcera sa mi konecne podarilo vyskladat kardan spravnej dlzky.
Vzhladom ny vymenu diferaku za novsi typ som potreboval zadny diel s novym napojenim na diferak (MY 92)
Predny diel zasa musi byt urceny pre prevodovky M46+OD, bez hardy spojky. Napodiv tisichrany kardanov do seba pasovali, akurat origo kardan na 960 s AW30-40 je voci vzajomnemu rozpojeniu zaisteny cervikom (Multilinkovy diferak sa voci prevodovke pohybuje len minimalne, takze vysuvanie a zasuvanie tisichranu nie je potrebne). Zostava uz len naliat olej, nechat vyvazit kardan a moze sa jazdit ;-)

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012 19:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Kto by si chcel niekedy diferak opravit, tak som mu oskenoval servisny manual TP31670/1. Je to v rozliseni 300DPI tak sa nezlaknite velkosti :)
http://www.ulozto.sk/xPYpBEM/tp31670-1- ... nglish-pdf

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 23 zář 2012 14:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2191
Bydliště: Brno
Dík!

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 11 led 2015 18:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3325
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Odhalil jsi co bylo tomu diferaku kterej ti zatacel s autem? Mam problem s G80, nejen ze nezamyka ale na jedno kolo jde znatelne vic sily nez na druhy - dnes jsem se zahrabal na rovine na mokry trave, LZ kolo se protacelo aniz by se PZ treba jen hnulo. Vymenu naplne mam naplanovanou ale trochu se obavam ze tohle bude vaznejsi. Co tak koukam na webu, odchazi toho vic, krom trecich spojek taky zamykaci mechanismus, nezbejva nez shodit viko a uvidi se...

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 11 led 2015 20:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Nie, ale podla troubleshooting-u v manuali co som skenoval, zistis kde je pravdepodobna chyba.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 12 led 2015 10:32 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
tomasss píše:
dnes jsem se zahrabal na rovine na mokry trave,

Zacinam mit pocit, ze tvoje prihody se zahrabanym autem maji puvod uplne jinde nezli v nefunkcnim samosvoru :D

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 12 led 2015 10:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3325
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Sergej píše:
Nie, ale podla troubleshooting-u v manuali co som skenoval, zistis kde je pravdepodobna chyba.
Koukal jsem, ale z troublu jsou tam vyjmenovany jen nezamyka, neodemyka a dela hluk, nic o asymetrickym zaberu jsem tam nenasel.
Drtic píše:
Zacinam mit pocit, ze tvoje prihody se zahrabanym autem maji puvod uplne jinde nezli v nefunkcnim samosvoru :D
Ee, sedmickou (kde mam funkcni g80) jsem devitku z bahna vytahl, krasne hrabala obema kolama, devitka jen jednim...

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 12 led 2015 12:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Podla mna to bude kombinacia viacerych pricin. Najskor nieco z kategorie Lock when cornering + osupane lamely...
Vcera som si ten manual znovu prelistoval a do zborky/rozborky sa mi vobec, ale vobec nechce.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 25 led 2015 23:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3325
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Tak dnes se rozjasnilo aniz bych shodil viko. Na viku jsem totiz ocistil nalepku a ta hlasa 1055, coz je obyc diferencial bez jakehokoliv protiprokluzu (ALD, LSD). A to jsem si myslel ze vsechny 960 3.0 mely samosvor. No, nepotesilo...

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 25 led 2015 23:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jean bude mít, cestu znáš :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 28 led 2015 10:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 560
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Ahoj,
jak to tak ctu, jsem z toho trosku tumpachovej - 1041 je LSD nebo ALD? Doposud jsem mel zato, ze je to LSD ale ted nevim :( Ptam se hlavne kvuli oleji....

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 28 led 2015 11:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
V diferáku s označením 1041 by měl být samosvor označovaný jako G80.
LSD bývá i v difech označených 1031, ale je to velmi vzácný typ.
A aby se to nepletlo, tak někdo řiká, že i ten G80 je vlastně LSD, což v podstatě z popisu funkce asi i jo, ale...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 28 led 2015 20:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 560
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Urvanej píše:
V diferáku s označením 1041 by měl být samosvor označovaný jako G80.
LSD bývá i v difech označených 1031, ale je to velmi vzácný typ.
A aby se to nepletlo, tak někdo řiká, že i ten G80 je vlastně LSD, což v podstatě z popisu funkce asi i jo, ale...

Hmmm....
mam sanci to poznat pri vyheverovanem zadku? Respektive chovaji se kazdy typ jinak?

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 28 led 2015 21:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Kup těsnění, 1,6l oleje a sundej víko na difu, jinak to nejde 100% poznat.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 28 led 2015 22:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
olivin píše:
Urvanej píše:
V diferáku s označením 1041 by měl být samosvor označovaný jako G80.
LSD bývá i v difech označených 1031, ale je to velmi vzácný typ.
A aby se to nepletlo, tak někdo řiká, že i ten G80 je vlastně LSD, což v podstatě z popisu funkce asi i jo, ale...

Hmmm....
mam sanci to poznat pri vyheverovanem zadku? Respektive chovaji se kazdy typ jinak?

v G80 pri protismernom otacani zadnych kolies cvakne. Ale co spravi LSD sa mozem iba domnievat.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 28 led 2015 22:53 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jelikož jsem poslední cca 2 roky lovil samosvor, tak fakt bez otevření si nikdy jistej nejsi. Cvakat umí jetej obyč taky, dokonce i samosvor točí kola proti sobě, prostě nic moc, no. :-(

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 29 led 2015 08:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Urvanej píše:
Jelikož jsem poslední cca 2 roky lovil samosvor, tak fakt bez otevření si nikdy jistej nejsi. Cvakat umí jetej obyč taky, dokonce i samosvor točí kola proti sobě, prostě nic moc, no. :-(

Tym cvaknutim som myslel to, ze zamkne a uz nejde pootocit (rukou). To obycajny neurobi.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 29 led 2015 09:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Já ti nevim. Zkoušel sem všechno možný a nepoznal jsem je od sebe, když sem měl zvedlou řiť, a to jsem zkoušel kde co.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 29 led 2015 11:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 560
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Urvanej píše:
Já ti nevim. Zkoušel sem všechno možný a nepoznal jsem je od sebe, když sem měl zvedlou řiť, a to jsem zkoušel kde co.

Co vyheverovat, nastartovat, zaradit a zkusit jedno kolo "pribrzdit" rukou - ALD by me teoreticky mohl namotat do podbehu rychleji a okamzite, narozdil od LSD, kde by mohl byt nabeh pomalejsi. :crazy:

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 29 led 2015 12:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
jenže ani jeden ani druhej ti při kolech v luftě nezamkne. To udělá tak nějakej locker typu aussie, nebo torsen, truetrac nebo nevim co, ale to se ve fabrice nedávalo.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 29 led 2015 21:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Urvanej píše:
jenže ani jeden ani druhej ti při kolech v luftě nezamkne. To udělá tak nějakej locker typu aussie, nebo torsen, truetrac nebo nevim co, ale to se ve fabrice nedávalo.

Zamkne, pokial potocis kolesami dostatocne rychlo a prudko. A nie je to nijaka zavratna rychlost.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 30 led 2015 09:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2191
Bydliště: Brno
Eaton G80, který se dával do posledních dvoustovek, se zamkne při zařazené dvojce při volnoběžných otáčkách - kola jsou v luftě a když jedno zastavíš, tak se za vteřinu prudce roztočí. Pokud jsou stržené lamely, tak se nepozná nic.

Takže vlastně máte pravdu oba :)

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2017 21:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
https://www.youtube.com/watch?v=yah2snMN_p4 - 965, MY91, B204FT
Kolesa vo vzduchu, zaradena 1ka na volnobeh.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.100s | 23 Queries | GZIP : Off ]