Právě je 23 říj 2018 07:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 25 srp 2011 19:48 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Tak to je fakt zvlastni zahada..zvedni zadek heverem za diff a pozoruj co se stane pri rucnim toceni koly. Pripadne nastartuj a nech to jet na "D"

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 zář 2011 09:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Drtic píše:
Tak to je fakt zvlastni zahada..zvedni zadek heverem za diff a pozoruj co se stane pri rucnim toceni koly. Pripadne nastartuj a nech to jet na "D"

Mam sice manual, ale chnapem ;-)
Otazka: ako je utesnene veko diferaku ? Korkovym tesnenim ako na tuhej naprave, alebo lepene ? Tesnenie zozeniem len v autorizaku ? Pozeram, ze ho kucera neponuka...

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 zář 2011 19:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
víko je na papíru,vystřihneš si sám,nebo nalepiš na silikon.

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 zář 2011 05:50 
Sergej píše:
tomasss píše:
Moment, pokud vim tak bud je to ALD (diferak s automatickou uzaverou) a nebo LSD (diferak s omezenym prokluzem). A vlastnost uzamykani/odemykani je vlastni jen pro ALD. Podle tech cisel nevim, hodne info je tady a tady ale cisla jsem podobny nenasel. Sundani vika to jisti ;)

Som trochu prekvapkany, ale ani podla vyrobneho stitku nie je mozne urcit typ diferencialu a ani prevodovy pomer. Len co zozeniem olej a nove tesnenie, dam dolu veko.
Ked sa to stalo 1. krat tak som myslel ze sa mi vykrutila zadna naprava, resp jkedno koleso "odbocilo", ale nic take sa nestalo. Ked je to "zamknute" tak v lavotocivej zakrute prechadzanej pod plynom lave koleso piska, preklzuje, zjevne chce ist rychlejsie.

Osobně typuji na přidřené,nebo vysypané ložisko v difu,kdy odpor je tak velký,že je potřeba opačné zatáčky na překonání tření.A nebo je opravdu totálně v prdeli nějaký silentblok a po zamknutí dojde k posunutí geometrie.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 zář 2011 14:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Sarkasmic píše:
víko je na papíru,vystřihneš si sám,nebo nalepiš na silikon.

Mam moznost kupit tesniace papiere, ale chcu po mne specifikovat hrubku. Aka je optimalna, resp ake sa bezne pouzivaju ? Papiere nie su drahe takze by som kupil aj viac druhov (hrubok).

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 zář 2011 18:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
u veci jako dif,víko převodovky je čím silnější tím lepší,v místech kde je tlak a vibrace-třeba pod vodní pumpu coo nejtensi. Třeba víko difu je plech na litinu,tam bych se 3mm vůbec nebál...

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 zář 2011 22:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Dnes som mal auto na zdvihaku a poznatky su nasledovne:
Podmienky testovania - nastartovane auto, zaradena 1. rychlost a zdvihnute vo vzduchu.
Lave koleso - po zastaveni rukou, prakticky okamzite doslo k uzamknutiu diferaku a koleso sa znova roztocilo.
Prave koleso: - po zastaveni kolesa a jeho drzani v rovnakej polohe toto stale stalo. Az od urcitej rychlosti protismerneho otacania sa diff zamkol a koleso sa znova roztocilo. Pri zastaveni kolesa a pomalom otacani proti smeru, ktorym by sa normalne otacalo, sa diff nezamkol, bolo citit nejake vnutorne odpory majuce snahu koleso roztocit, avsak rukami slo bezpecne udrzat zastavene.
Po zamknuti ktorehokolvek kolesa uz toto neslo rukou zastavit.
Predpokladam ze spravanie praveho kolesa nie je celkom koscher, moze mi to niekto potvrdit ?
Kde je na diffe napustny srob oleja ? Treba pri vymene oleja alebo demontovani veka diff zhodit dolu, teda demontovat spodny ram multilinku ?
Podla toho ako v dife pri uzamknuti kleplo/cvaklo usudzujem ze tam bude mechanicka uzavierka, teda G80.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 zář 2011 22:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3325
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Jj, kola by se mely chovat stejne, viz video funkce G80 v moji galerii.

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 zář 2011 12:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
vypustnej je zaspod,ale nektere ho nemaji,napouštěcí je v tom plechovým víku.

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 zář 2011 15:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Co treba vsetko povolit demontovat aby som sa k napustnemu srobu, resp veku dostal ? Po zlozeni bude asi treba ist na geometriu...

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 zář 2011 18:16 
Sergej píše:
Co treba vsetko povolit demontovat aby som sa k napustnemu srobu, resp veku dostal ? Po zlozeni bude asi treba ist na geometriu...

Udělat díru v kufru


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 zář 2011 19:57 
Offline

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 372
Bydliště: Havlíčkův Brod
Vůz: Volva
Na co asi narážíš ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2011 06:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
:D

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2011 06:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
martinopel píše:
Sergej píše:
Co treba vsetko povolit demontovat aby som sa k napustnemu srobu, resp veku dostal ? Po zlozeni bude asi treba ist na geometriu...

Udělat díru v kufru

Verim ze aj taki majstri su, ale to radsej ten multilink rozoberem.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2011 09:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 157
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Blatisrava
Vůz: 744GLE(86) 854T5(94) 944t(91) S60T5(04)
sak si tam mozes urobit take elegantne viecko ako ma v kufri nad nadrzou sedma :D

_________________
Krava: 744 GLE (1986), D24, M47, 405 kkm - docasne odhlasena
Kybel: 854 T5 (1994), B5234T, cca 250 kkm
Silovlk: 944 turbo (1991), B230FT, M46, 245 kkm
Cukrik: S60 T5 (2004), B5234T3, 270 kkm


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2011 10:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
_Iggy_ píše:
sak si tam mozes urobit take elegantne viecko ako ma v kufri nad nadrzou sedma :D

Nejak dnes oplyvas humorom... Hovoris ze viecko rad poskytnes zo svojej sedmy :D ?
Mimoto veko diferaku je presne pri stene "hrnca" na rezervu.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2011 11:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 157
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Blatisrava
Vůz: 744GLE(86) 854T5(94) 944t(91) S60T5(04)
sak sedmu na diely mas doma jednu uz dlho, uz si zabudol? :D
ale mozem pozret ci nahodou v dvojke nie je take iste...
a potom ti mozeme otunit hrniec, ved rezervu v nom aj tak nemas :ROFL:

_________________
Krava: 744 GLE (1986), D24, M47, 405 kkm - docasne odhlasena
Kybel: 854 T5 (1994), B5234T, cca 250 kkm
Silovlk: 944 turbo (1991), B230FT, M46, 245 kkm
Cukrik: S60 T5 (2004), B5234T3, 270 kkm


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2011 13:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
_Iggy_ píše:
sak sedmu na diely mas doma jednu uz dlho, uz si zabudol? :D
ale mozem pozret ci nahodou v dvojke nie je take iste...
a potom ti mozeme otunit hrniec, ved rezervu v nom aj tak nemas :ROFL:

ha ha ha... sa pridem kuknut ako prehadzujes motor... Iggi v monterkach to bude pohlad... :ROFL:

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 zář 2011 11:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 157
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Blatisrava
Vůz: 744GLE(86) 854T5(94) 944t(91) S60T5(04)
mal si sa dneska kuknut jak ti opravovali ten dojebany disk, co si sa z neho pokusal vyrobit pac-mana... ma rano zradil pred cestou do roboty. a mozem ti povedat, ze v prvom momente mi vobec nedoslo, ze to guma, obaval som sa, ze ten diferak sa zlozil uz uplne =@

_________________
Krava: 744 GLE (1986), D24, M47, 405 kkm - docasne odhlasena
Kybel: 854 T5 (1994), B5234T, cca 250 kkm
Silovlk: 944 turbo (1991), B230FT, M46, 245 kkm
Cukrik: S60 T5 (2004), B5234T3, 270 kkm


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 zář 2011 15:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
_Iggy_ píše:
mal si sa dneska kuknut jak ti opravovali ten dojebany disk, co si sa z neho pokusal vyrobit pac-mana... ma rano zradil pred cestou do roboty. a mozem ti povedat, ze v prvom momente mi vobec nedoslo, ze to guma, obaval som sa, ze ten diferak sa zlozil uz uplne =@

Ty zo sebou nenosis rezervu ? :D
Dufam ze si nemeskal velmi do prace...

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 27 zář 2011 07:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Vie niekto poradit co treba nutne odmontovat ak sa chcem dostat k veku diferaku ? Aby som zbytocne nedemontoval co netreba. Pripadne co vsetko obnasa vymena diferaku. Poloosi nechat na diferaku a novy dat aj s poloosami alebo ich v diferaku uvolnit ?

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 10 říj 2011 10:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Takze napustny srob je podla nakresov na strane kardanu, cize pristupny bez rozoberania napravy, na demontaz veka, treba dat dole spdny ram napravy a zvesit diferak z vrchneho silentbloku.
A jedna informacia ktora potesi aj ostatnych: Frikcny modifikator do diferakov ma Volvo P/N 1161619 - 1L stoji 16,02. Je to nahrada za doporucovany P/N: 1161129-0

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 10 říj 2011 13:54 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Sergej píše:
A jedna informacia ktora potesi aj ostatnych: Frikcny modifikator do diferakov ma Volvo P/N 1161619 - 1L stoji 16,02. Je to nahrada za doporucovany P/N: 1161129-0

Tzn. ze je to jen aditivum do klasickeho oleje?

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 10 říj 2011 14:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Drtic píše:
Sergej píše:
A jedna informacia ktora potesi aj ostatnych: Frikcny modifikator do diferakov ma Volvo P/N 1161619 - 1L stoji 16,02. Je to nahrada za doporucovany P/N: 1161129-0

Tzn. ze je to jen aditivum do klasickeho oleje?

Tak som to pochopil, este mi neodpisal kolko tam toho mam dat.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Haprujuci diferencial V960/B204FT
PříspěvekNapsal: 10 říj 2011 19:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Drtic píše:
Sergej píše:
A jedna informacia ktora potesi aj ostatnych: Frikcny modifikator do diferakov ma Volvo P/N 1161619 - 1L stoji 16,02. Je to nahrada za doporucovany P/N: 1161129-0

Tzn. ze je to jen aditivum do klasickeho oleje?

Podla servisaka z RM-JET Trnava to je priamo olej do diferaku, a tu: http://blusynthetic.com/sites/default/f ... PDS%29.pdf som zda sa natrafil priamo na technicky list vyrobcu, kde to potvrdzuje.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 1.167s | 20 Queries | GZIP : Off ]