Haprujuci diferencial V960/B204FT
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#76 Haprujuci diferencial V960/B204FT
kupil som si diff z 940-tky, ktory udajne mal mat g80, a veru aj mal,no pre overenie som to vsak aj musel vyskusat.. a to tak, ze zacal som jeden naboj tocil rychlo do jedneho smeru a nahle som nim sekol akoby do opacneho smeru a vtedy to zoplo a zacala sa tocit aj druha strana do rovnakeho smeru.. (neviem ci to tu uz niekto pisal, vlakno som iba na rychlo prebehol)
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#77 Haprujuci diferencial V960/B204FT
Trochu oživím problematiku G80. Špéra na mojí devítce přestala zamykat. Když fungovala, stačilo při zvedlém autě a zařazeném kvaltu jedno kolo zabrzdit rukou, po vteřině se dif zamkl, zlomil ruku a vesele se točila obě kola. Teď když zastavím jedno kolo, nic se neděje. Je tam citelný cukání, tendence zamknout je, ale s trochou síly kolo udržím zastavené. Předpokládám že jsou v háji lamely. Má někdo číslo dílu? Dají se vůbec lamely ještě někde sehnat? Nebo jsem pohřbil tu jedinou opravdu zajímavou věc na mém XC
Díky za jakýkoliv reakce
Díky za jakýkoliv reakce
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#78 Haprujuci diferencial V960/B204FT
jestli tě to uklidní, tak zajímavá je dana, ne eaton
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#79 Haprujuci diferencial V960/B204FT
Dobře svor to není, "jen" ALD. Ale moc mě to neuklidnilo Já byl s funkcí špéry víc než spokojen, s otevřenym difem mi to auto přijde naprosto nepoužitelný hlavně v zimě. Asi jsem zparchantěl...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#80 Haprujuci diferencial V960/B204FT
Stahni si manual z predchozi stranky, porad tam jeste je
Jinak ALD je na zimu skvela vec, to je bez debat. V kombinaci se slusnymi gumami a nalozenym kufrem to jede jako ctyrkolka
Jinak ALD je na zimu skvela vec, to je bez debat. V kombinaci se slusnymi gumami a nalozenym kufrem to jede jako ctyrkolka
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#81 Haprujuci diferencial V960/B204FT
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#82 Haprujuci diferencial V960/B204FT
Prosím o vysvětlení.Nimrod píše:jestli tě to uklidní, tak zajímavá je dana, ne eaton
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#83 Haprujuci diferencial V960/B204FT
V tom manuálu jsem to prostě nenašel, jinak Nimrod díky, v ceníku lamely furt jsou, napsal jsem do Volva tak uvidíme. Na gumách sice jezdím už 12 měsíců ale furt maj 10mm vzorku, takže na sněhu to snad stačit bude
Eaton dělá i verzi s uzávěrkou na tlačítko, to by byl naprostej top, ale chce za to necelých 1000 babek
Eaton dělá i verzi s uzávěrkou na tlačítko, to by byl naprostej top, ale chce za to necelých 1000 babek
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#84 Haprujuci diferencial V960/B204FT
ale no tak, martine, fakt ti tu mám rozepisovat rozdíl mezi lsd a ald a o dostupnosti dany o proti eatonu v zadních osách krabicových volv?volvoperformance píše:Prosím o vysvětlení.Nimrod píše:jestli tě to uklidní, tak zajímavá je dana, ne eaton
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#85 Haprujuci diferencial V960/B204FT
Když to pak jednoho dne nesmažeš v záchvatu své jedinečnosti, tak by to mohlo být snadno dohledatelné i pro další generace.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#86 Haprujuci diferencial V960/B204FT
je to tu už mockrát napsané, ale abys neřekl, tak nejlépe je to popsané tu https://people.physics.anu.edu.au/~amh110/Diff_LSD/diff_lsd_volvo_dana.htm . šlo mi spíš o to, že nechápu martinovo komentář
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#87 Haprujuci diferencial V960/B204FT
Neptám se na rozdíl mezi ALD a LSD ale rozdíl mezi DANA a Eaton.Máš v tom zřejmě trošku chaos.Nimrod píše:ale no tak, martine, fakt ti tu mám rozepisovat rozdíl mezi lsd a ald a o dostupnosti dany o proti eatonu v zadních osách krabicových volv?volvoperformance píše: Prosím o vysvětlení.
Mám totiž pocit, že každá zadní náprava u Volva je DANA a v některých byl Eaton lock diferenciál. Jinak pokud se bavíme o svoru,pak mohu doporučit právě od Eaton Detroit Locker. Ale třebas se pletu. DANA nebo Eaton jsou značky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#88 Haprujuci diferencial V960/B204FT
že je zadní náprava od dany jsem netušil, měl jsem za to, že je dělalo volvo. a pak šlo o to, co je uvnitř diferenciálu. a to buď otevřený, lsd nebo ald. s tím, že ald byl vždycky eaton a lsd dana. jestli tomu tak není, oprav mi. ale pokud i otevřený byl dana, tak již chápu tvůj komentář, stejně tak pokud celá zadní náprava je od dany
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#89 Haprujuci diferencial V960/B204FT
Martin má pravdu
Je tady někdo kdo už lamely na G80 měnil ?
Je tady někdo kdo už lamely na G80 měnil ?
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#90 Haprujuci diferencial V960/B204FT
jo, také jsem našel "dana 1031", takže martin má pravdu. děkuju za osvětu
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 49 Odpovědi
- 3878 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od smidcze
-
- 13 Odpovědi
- 920 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 14 Odpovědi
- 1320 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA