Haprujuci diferencial V960/B204FT

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#51 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

tomasss píše:Tak si znova precti moje prvni dva prispevky v topicu. Ze nechapes proc by se G80 nemela odemykat jeste neznamena, ze kdyz tam nalejes normalni olej ze se bude odmykat tak jak ma. Volvo ten bulletin asi jen tak pro nic za nic nevydalo :wink:

EDIT: Btw ja to taky nechapu, ale zjevne se to stava :wink:
Podla jedneho Volvo Bulletinu je na 960ke diferak typ 1045. Podla Volvo data pocket book ide frikcny modifikator do LSD diferakov, do mojho auta mi z volva prislo odporucanie na olej 1161620 co je zda sa bezny lahkobezny API GL-5
Podla bulletinu v prilohe (z roku 1994) tam tiez ziadne speciality netreba.
Z Tomassovych odkazov ale vyplyva ze pre G80 API-GL5 nie je to prave, otazkou je ci to plati aj pre dnesne oleje.
Tomass, co si nalial do svojho diffu ty ?
Kedze 1161619 a 1161620 stoja rovnako, tak tam nalejem ten 1161619, myslim ze nepokazim nic.
Přílohy
fluid-service-oc14811.pdf
(96.37 KiB) Staženo 79 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#52 Neodomkynajuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

Sarkasmic píše:víko je na papíru,vystřihneš si sám,nebo nalepiš na silikon.
To plati pre tuhe napravy, diferaky na multilinkoch maju veko hlinikove, s integrovanym olejovym filtrom a odvzdusnenim. Veko je prilepene anaerobnym lepidlom (ako lepidlo na srobove spoje). Nemajuc originalnu specifikaciu a nahradu tohto lepidla, kupil som v Baumaxe za 6E anaerobne lepidlo v tube a zalepil to s nim, uvidime kolko to bude drzat. Veko vytvara s telom diferaku meander pre odvzdusnenie a celkovo mi neprisiel silikon ako vhodny pre tento konkretny ucel.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#53 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

Spojazdnenie auta sa blizi k zaveru, vcera sa mi konecne podarilo vyskladat kardan spravnej dlzky.
Vzhladom ny vymenu diferaku za novsi typ som potreboval zadny diel s novym napojenim na diferak (MY 92)
Predny diel zasa musi byt urceny pre prevodovky M46+OD, bez hardy spojky. Napodiv tisichrany kardanov do seba pasovali, akurat origo kardan na 960 s AW30-40 je voci vzajomnemu rozpojeniu zaisteny cervikom (Multilinkovy diferak sa voci prevodovke pohybuje len minimalne, takze vysuvanie a zasuvanie tisichranu nie je potrebne). Zostava uz len naliat olej, nechat vyvazit kardan a moze sa jazdit ;-)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#54 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

Kto by si chcel niekedy diferak opravit, tak som mu oskenoval servisny manual TP31670/1. Je to v rozliseni 300DPI tak sa nezlaknite velkosti :)
http://www.ulozto.sk/xPYpBEM/tp31670-1-aut-differential-lock-english-pdf
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#55 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od standa »

Dík!
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#56 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od tomasss »

Odhalil jsi co bylo tomu diferaku kterej ti zatacel s autem? Mam problem s G80, nejen ze nezamyka ale na jedno kolo jde znatelne vic sily nez na druhy - dnes jsem se zahrabal na rovine na mokry trave, LZ kolo se protacelo aniz by se PZ treba jen hnulo. Vymenu naplne mam naplanovanou ale trochu se obavam ze tohle bude vaznejsi. Co tak koukam na webu, odchazi toho vic, krom trecich spojek taky zamykaci mechanismus, nezbejva nez shodit viko a uvidi se...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#57 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

Nie, ale podla troubleshooting-u v manuali co som skenoval, zistis kde je pravdepodobna chyba.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#58 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Drtic »

tomasss píše: dnes jsem se zahrabal na rovine na mokry trave,
Zacinam mit pocit, ze tvoje prihody se zahrabanym autem maji puvod uplne jinde nezli v nefunkcnim samosvoru :D
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#59 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:Nie, ale podla troubleshooting-u v manuali co som skenoval, zistis kde je pravdepodobna chyba.
Koukal jsem, ale z troublu jsou tam vyjmenovany jen nezamyka, neodemyka a dela hluk, nic o asymetrickym zaberu jsem tam nenasel.
Drtic píše:Zacinam mit pocit, ze tvoje prihody se zahrabanym autem maji puvod uplne jinde nezli v nefunkcnim samosvoru :D
Ee, sedmickou (kde mam funkcni g80) jsem devitku z bahna vytahl, krasne hrabala obema kolama, devitka jen jednim...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#60 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

Podla mna to bude kombinacia viacerych pricin. Najskor nieco z kategorie Lock when cornering + osupane lamely...
Vcera som si ten manual znovu prelistoval a do zborky/rozborky sa mi vobec, ale vobec nechce.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#61 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od tomasss »

Tak dnes se rozjasnilo aniz bych shodil viko. Na viku jsem totiz ocistil nalepku a ta hlasa 1055, coz je obyc diferencial bez jakehokoliv protiprokluzu (ALD, LSD). A to jsem si myslel ze vsechny 960 3.0 mely samosvor. No, nepotesilo...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#62 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Urvanej »

Jean bude mít, cestu znáš :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#63 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od olivin »

Ahoj,
jak to tak ctu, jsem z toho trosku tumpachovej - 1041 je LSD nebo ALD? Doposud jsem mel zato, ze je to LSD ale ted nevim :( Ptam se hlavne kvuli oleji....
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#64 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Urvanej »

V diferáku s označením 1041 by měl být samosvor označovaný jako G80.
LSD bývá i v difech označených 1031, ale je to velmi vzácný typ.
A aby se to nepletlo, tak někdo řiká, že i ten G80 je vlastně LSD, což v podstatě z popisu funkce asi i jo, ale...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#65 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od olivin »

Urvanej píše:V diferáku s označením 1041 by měl být samosvor označovaný jako G80.
LSD bývá i v difech označených 1031, ale je to velmi vzácný typ.
A aby se to nepletlo, tak někdo řiká, že i ten G80 je vlastně LSD, což v podstatě z popisu funkce asi i jo, ale...
Hmmm....
mam sanci to poznat pri vyheverovanem zadku? Respektive chovaji se kazdy typ jinak?
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#66 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Urvanej »

Kup těsnění, 1,6l oleje a sundej víko na difu, jinak to nejde 100% poznat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#67 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

olivin píše:
Urvanej píše:V diferáku s označením 1041 by měl být samosvor označovaný jako G80.
LSD bývá i v difech označených 1031, ale je to velmi vzácný typ.
A aby se to nepletlo, tak někdo řiká, že i ten G80 je vlastně LSD, což v podstatě z popisu funkce asi i jo, ale...
Hmmm....
mam sanci to poznat pri vyheverovanem zadku? Respektive chovaji se kazdy typ jinak?
v G80 pri protismernom otacani zadnych kolies cvakne. Ale co spravi LSD sa mozem iba domnievat.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#68 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Urvanej »

Jelikož jsem poslední cca 2 roky lovil samosvor, tak fakt bez otevření si nikdy jistej nejsi. Cvakat umí jetej obyč taky, dokonce i samosvor točí kola proti sobě, prostě nic moc, no. :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#69 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

Urvanej píše:Jelikož jsem poslední cca 2 roky lovil samosvor, tak fakt bez otevření si nikdy jistej nejsi. Cvakat umí jetej obyč taky, dokonce i samosvor točí kola proti sobě, prostě nic moc, no. :-(
Tym cvaknutim som myslel to, ze zamkne a uz nejde pootocit (rukou). To obycajny neurobi.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#70 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Urvanej »

Já ti nevim. Zkoušel sem všechno možný a nepoznal jsem je od sebe, když sem měl zvedlou řiť, a to jsem zkoušel kde co.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#71 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od olivin »

Urvanej píše:Já ti nevim. Zkoušel sem všechno možný a nepoznal jsem je od sebe, když sem měl zvedlou řiť, a to jsem zkoušel kde co.
Co vyheverovat, nastartovat, zaradit a zkusit jedno kolo "pribrzdit" rukou - ALD by me teoreticky mohl namotat do podbehu rychleji a okamzite, narozdil od LSD, kde by mohl byt nabeh pomalejsi. :crazy:
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#72 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Urvanej »

jenže ani jeden ani druhej ti při kolech v luftě nezamkne. To udělá tak nějakej locker typu aussie, nebo torsen, truetrac nebo nevim co, ale to se ve fabrice nedávalo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#73 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

Urvanej píše:jenže ani jeden ani druhej ti při kolech v luftě nezamkne. To udělá tak nějakej locker typu aussie, nebo torsen, truetrac nebo nevim co, ale to se ve fabrice nedávalo.
Zamkne, pokial potocis kolesami dostatocne rychlo a prudko. A nie je to nijaka zavratna rychlost.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#74 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od standa »

Eaton G80, který se dával do posledních dvoustovek, se zamkne při zařazené dvojce při volnoběžných otáčkách - kola jsou v luftě a když jedno zastavíš, tak se za vteřinu prudce roztočí. Pokud jsou stržené lamely, tak se nepozná nic.

Takže vlastně máte pravdu oba :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#75 Haprujuci diferencial V960/B204FT

Příspěvek od Sergej »

- 965, MY91, B204FT
Kolesa vo vzduchu, zaradena 1ka na volnobeh.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“