Právě je 17 črc 2018 23:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 20 lis 2010 23:18 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Tak jsem dnes zjistil, ze mam na V6 vodu v oleji. Pevne doufam, ze jen ofuklo tesneni pod hlavou.
MjAuto mi nabizi tyhle vyrobce tesneni: Ktereho mi pani mechanici poradi, abych to za pul roku neparal znovu?

Ajusa
Elring
Glaser
Goetze /4x drazsi nez Ajusa/
Victor Reinz

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 20 lis 2010 23:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 3032
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Tak Ajusa bych rovnou vyškrt ze seznamu. Ajusu jsem koupil na 340D za nějakých 300kč vydrželo to 20tkm Pak jsem dal Victora byl teda nějak přes 1000kč a najel 220tkm auto jsem zvrakoval motor šlapal teď odpočívá v garáži

_________________
V70 D5 2002 stříbrná 335tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 615tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 190tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 183tkm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 20 lis 2010 23:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
též bych zvolil viktora...

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 21 lis 2010 00:16 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9334
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Jj Viktora (lepší) nebo Elring (taky dobré zkušenosti).

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 21 lis 2010 03:20 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 3063
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 700/800/900/V70/S80 V8
Viktor

_________________
Volva řady 700/ 800 / 900 / V70 I / S80 AWD V8
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 21 lis 2010 04:17 
Osobně používám do benzínových aut Ajusu a bez problémů.Do dieselů jedině celoplech.Jinak Goetze je asi špička,u Reinze jsem měl jednu reklamaci,ale mohlo to vzniknout špatným skladováním.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 21 lis 2010 13:30 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4580
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
Zhruba to co píše Martin. U Viktora párkrát problém s balením a poškozením. ( asi mají mizerný sklad, jinak není problém ) Jinak Goetze ( zatím žádný problém, mimo ceny ), Elring ( pozor, tady bývá někdy rozdíl ve zpracování a kvalitě podle původu ) a Ajusa ( platí to co pro Elring )

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 22 lis 2010 15:57 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Tak jo, ted bych klidne volil i Viktora, jenze neni nahodou u tesneni pod hlavu rozhodujici jeho tloustka?
Ajusa: 1,4mm
Elring:1,7mm
Victor:1,5mm

Nebo je to zanedbatelny a na kompresi to nebude mit vliv?

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 22 lis 2010 16:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3536
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Drtic píše:
Tak jo, ted bych klidne volil i Viktora, jenze neni nahodou u tesneni pod hlavu rozhodujici jeho tloustka?
Ajusa: 1,4mm
Elring:1,7mm
Victor:1,5mm

Nebo je to zanedbatelny a na kompresi to nebude mit vliv?

Hrubka sa voli podla toho ci je hlava zbrusovana alebo nie. Teoreticky ak by si dal tenke tenenie na zbrusenu hlavu, moze sa stat ze B230 uz nebude nestretnutelna :x
Ale exaktne rozmery neviem.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 22 lis 2010 16:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3318
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Sergej píše:
moze sa stat ze B230 uz nebude nestretnutelna :x
Stejne resi B280 a tam to visi na retezu.

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 22 lis 2010 16:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3536
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
tomasss píše:
Sergej píše:
moze sa stat ze B230 uz nebude nestretnutelna :x
Stejne resi B280 a tam to visi na retezu.

Toz ale to bol len priklad.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 22 lis 2010 16:42 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Asi nakonec objednam tohle:
http://www.fcpgroton.com/product-exec/p ... ory_id/121
Vyjde to levnejc nez u nas a bude to rychlejsi. Dnes jsem psal do mjauto a dodaci doba na Viktora 4-5tydnu..

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 22 lis 2010 16:44 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Navic to asi budu objednavat, az to rozeberu a uvidim, jestli neni potreba vymenit nejakej ten ventil atd...

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 10 dub 2017 06:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3536
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Mate niekto skusenosti s Glaser ?

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 10 dub 2017 08:23 
Sergej píše:
Mate niekto skusenosti s Glaser ?

Vše jsou jen standardní těsnění,tzn klingerit a kov.Do turbíny bych to už nedal.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 10 dub 2017 13:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3536
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
martinopel píše:
Sergej píše:
Mate niekto skusenosti s Glaser ?

Vše jsou jen standardní těsnění,tzn klingerit a kov.Do turbíny bych to už nedal.

Kym budu tie od teba, tak nepoladene to vydrzi. To mi pripomina, ze Ti musim poslat muster.
Druha vec, ze asi by chcelo skontrolovat rovinnost bloku a to nemam kde ani cim. A Fibrove tesnenie nie je take haklive na rovinnost.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 10 dub 2017 16:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 95
Bydliště: Praha 4- Braník
Vůz: V 740, B230K, 88´
Sergej píše:
.......moze sa stat ze B230 uz nebude nestretnutelna :x .......

Mě se B 230K potkal!!!!! Servisák bývalého majitele tvrdil že se nepotká, v servisu v Zadaru tvrdili, že stačí řemen, že se nepotká, často tenhle názor slyším i jinde, ale mě se prostě potkal. Prasknul řemen a pět ventilů se ohnulo, jeden sací a všechny výfukové. Takže ta "nestretnutelnost" nemusí být stoprocentní!!

_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 10 dub 2017 17:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13681
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Čahoun: hele, pokud někdo srovná=sníží hlavu, zaškrábe blok, dá jinou vačku s většim zdvihem, nižší těsnění... taxe potkat může. Ale origo motor, na kterej neni šáhnuto, se prostě nepotká. :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
PříspěvekNapsal: 10 dub 2017 18:16 
Urvanej píše:
Čahoun: hele, pokud někdo srovná=sníží hlavu, zaškrábe blok, dá jinou vačku s většim zdvihem, nižší těsnění... taxe potkat může. Ale origo motor, na kterej neni šáhnuto, se prostě nepotká. :-)

100% souhlas s uřvaným.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.085s | 20 Queries | GZIP : Off ]