rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

#1 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od GDPR_user »

stepan.e píše:mám dotaz, nastavení rozvodu u D24TIC je stejné jako u D24T, případná rada nebo odkaz na stažení manuálu potěší, mám 740GLE s motorem D24TIC a budu ho oživovat, díky Š.
Rozvody jsou cela stejné

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

a co tedy tohle???
Přílohy
pumpa2.JPG
pumpa2.JPG (90.03 KiB) Zobrazeno 2243 x
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#3 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

jak jednoduche mili vatsone... Rozdil je ve výrobci-jedna origo volvo,druhá replika. Jinak nahmlich totéž!

Edit: ted se mi zobrazila i ta treti pumpa.... Rozdil je v počtu zubů,je to totéž jak 16V benzíny,taky jiný počty zubů...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků
Vůz: 760
Bydliště: Petřvald u Karviné

#4 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Renoš »

To by mě zajímalo taky.
Zatím žiju v tom,že motory jsou stejné a liší se pouze výkonem v kw a to tím,že jsou budto bez turba,s turbem,nebo TIC.
Nebo motor někdy prošel nějakou obnovou? :)
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#5 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

no jo ale jedna má 18 zubů a druhá 20 :shock:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#6 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

Ale jinak počet zubů na pumpě nijak neovlivní nastavení rozvodů... Klika i vačka budou furt stejně...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#7 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

Sarkasmic píše:Ale jinak počet zubů na pumpě nijak neovlivní nastavení rozvodů... Klika i vačka budou furt stejně...
no ale když si to představuju tak potřebuješ i jinej řemen ne?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#8 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

no,nemusel bys potrebovat,ale jistej si nejsem D24 sem dycky viděl jen zvrchu...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#9 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

podobnej případ zde...
Přílohy
remeny.JPG
remeny.JPG (67.49 KiB) Zobrazeno 2231 x
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

GDPR_user

#10 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od GDPR_user »

Hlavně origo číslo je pořád stejné

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#11 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

martinopel píše:Hlavně origo číslo je pořád stejné
v případě toho řemenu není
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#12 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

no jak to chapu já,tak jeden remen je napinanej pres vodni pumpu a druhej je napínanej napínákem??? (kladkou)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#13 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

Ano tak je to tak jak jsem si myslel,řeman A je pro provedení bez napínací kladky,je jen vodici kladka,nevím sice co ho napíná,ale je tak a řemen B je pro auto ve kterým je napínací kladka... Jednoduše určitelný po shození víka rozvodů. I 16V redblocky benzíny to tak maj,tam se zase líší to,jestli je kladka napínaná manuelně,nebo automaticky...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#14 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

ještě teda oprava...
Přílohy
kladky.JPG
kladky.JPG (78.84 KiB) Zobrazeno 2219 x
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#15 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

předpokládam že já mam ten složitější a dražší systém :( Předpokládam že to bude souviset s hydroštelama popř egr
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#16 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

Sarkasmic píše:Ano tak je to tak jak jsem si myslel,řeman A je pro provedení bez napínací kladky,je jen vodici kladka,nevím sice co ho napíná,
předpokládám že ho napíná vodní pumpička...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků
Vůz: 760
Bydliště: Petřvald u Karviné

#17 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Renoš »

Sarkasmic píše:Ano tak je to tak jak jsem si myslel,řeman A je pro provedení bez napínací kladky,je jen vodici kladka,nevím sice co ho napíná,ale je tak a řemen B je pro auto ve kterým je napínací kladka... Jednoduše určitelný po shození víka rozvodů. I 16V redblocky benzíny to tak maj,tam se zase líší to,jestli je kladka napínaná manuelně,nebo automaticky...
U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#18 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

ano,ta první vodící je pro řemen A, Ta druhá pro řemen B-v případě řemenu B je třeba napínací a vodící kladku. Každopádně nastavení rozvodů je stále stejný....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#19 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

Renoš píše: U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.
Tudíž potřebuješ jednu z těch vodních pump,mělo by bejt jedno jakou a řemen a kladku A
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#20 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

Renoš píše: U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.
zkrátka se dá říct že ty seš lucky bastard a budeš mít levný rozvody a já jsem looser a budu je mít podstatně dražší :(
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#21 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

:D to sou ty nový kcháry.... Ale jestli soudíš dle roku výroby,nejdřív vizuelně zkontroluj... Voni se vobčas spletli...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků
Vůz: 760
Bydliště: Petřvald u Karviné

#22 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Renoš »

Ondra. píše:
Renoš píše: U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.
zkrátka se dá říct že ty seš lucky bastard a budeš mít levný rozvody a já jsem looser a budu je mít podstatně dražší :(
Já mám už rozvody udělány a stály opravdu facku. :crazy:
Ty máš potom asi motor mladšího data?
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#23 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

Renoš píše: Já mám už rozvody udělány a stály opravdu facku. :crazy:
Ty máš potom asi motor mladšího data?
jj bavím se teď o svojí 940. Je to model 1993 má to hydroštely, EGR ventil a plní Euro1, jinak dle kučery vychází starší provedení na cca 2300 vč pumpy a novější cca 3500
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků
Vůz: 760
Bydliště: Petřvald u Karviné

#24 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Renoš »

Pořád parádní cena. :good:
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#25 rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

Sarkasmic píše::D to sou ty nový kcháry.... Ale jestli soudíš dle roku výroby,nejdřív vizuelně zkontroluj... Voni se vobčas spletli...
no to je tak když se dělá ze starýho smradlavýho diesela (early 70´es), moderní ekologický sportovní turbodiesel (early 90´es) :D :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“