Právě je 18 črc 2018 07:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 24 zář 2010 01:45 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 1
Bydliště: skalice, dobříš
mám dotaz, nastavení rozvodu u D24TIC je stejné jako u D24T, případná rada nebo odkaz na stažení manuálu potěší, mám 740GLE s motorem D24TIC a budu ho oživovat, díky Š.

_________________
Volvo 740, D24TIC,r.v.1986, kombi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 24 zář 2010 05:46 
stepan.e píše:
mám dotaz, nastavení rozvodu u D24TIC je stejné jako u D24T, případná rada nebo odkaz na stažení manuálu potěší, mám 740GLE s motorem D24TIC a budu ho oživovat, díky Š.

Rozvody jsou cela stejné


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:03 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8165
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
a co tedy tohle???


Přílohy:
pumpa2.JPG
pumpa2.JPG [ 92.65 KiB | Zobrazeno 1493 krát ]

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
jak jednoduche mili vatsone... Rozdil je ve výrobci-jedna origo volvo,druhá replika. Jinak nahmlich totéž!

Edit: ted se mi zobrazila i ta treti pumpa.... Rozdil je v počtu zubů,je to totéž jak 16V benzíny,taky jiný počty zubů...

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 349
Bydliště: Petřvald u Karviné
Vůz: 760
To by mě zajímalo taky.
Zatím žiju v tom,že motory jsou stejné a liší se pouze výkonem v kw a to tím,že jsou budto bez turba,s turbem,nebo TIC.
Nebo motor někdy prošel nějakou obnovou? :)

_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:07 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8165
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
no jo ale jedna má 18 zubů a druhá 20 :shock:

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Ale jinak počet zubů na pumpě nijak neovlivní nastavení rozvodů... Klika i vačka budou furt stejně...

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:11 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8165
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
Sarkasmic píše:
Ale jinak počet zubů na pumpě nijak neovlivní nastavení rozvodů... Klika i vačka budou furt stejně...

no ale když si to představuju tak potřebuješ i jinej řemen ne?

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
no,nemusel bys potrebovat,ale jistej si nejsem D24 sem dycky viděl jen zvrchu...

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:19 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8165
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
podobnej případ zde...


Přílohy:
remeny.JPG
remeny.JPG [ 70.28 KiB | Zobrazeno 1481 krát ]

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:21 
Hlavně origo číslo je pořád stejné


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:23 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8165
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
martinopel píše:
Hlavně origo číslo je pořád stejné

v případě toho řemenu není

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
no jak to chapu já,tak jeden remen je napinanej pres vodni pumpu a druhej je napínanej napínákem??? (kladkou)

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:31 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8165
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
.


Přílohy:
kladky.JPG
kladky.JPG [ 67.58 KiB | Zobrazeno 1470 krát ]

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Ano tak je to tak jak jsem si myslel,řeman A je pro provedení bez napínací kladky,je jen vodici kladka,nevím sice co ho napíná,ale je tak a řemen B je pro auto ve kterým je napínací kladka... Jednoduše určitelný po shození víka rozvodů. I 16V redblocky benzíny to tak maj,tam se zase líší to,jestli je kladka napínaná manuelně,nebo automaticky...

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:37 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8165
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
ještě teda oprava...


Přílohy:
kladky.JPG
kladky.JPG [ 81.54 KiB | Zobrazeno 1469 krát ]

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:38 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8165
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
předpokládam že já mam ten složitější a dražší systém :( Předpokládam že to bude souviset s hydroštelama popř egr

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:39 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8165
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
Sarkasmic píše:
Ano tak je to tak jak jsem si myslel,řeman A je pro provedení bez napínací kladky,je jen vodici kladka,nevím sice co ho napíná,

předpokládám že ho napíná vodní pumpička...

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 349
Bydliště: Petřvald u Karviné
Vůz: 760
Sarkasmic píše:
Ano tak je to tak jak jsem si myslel,řeman A je pro provedení bez napínací kladky,je jen vodici kladka,nevím sice co ho napíná,ale je tak a řemen B je pro auto ve kterým je napínací kladka... Jednoduše určitelný po shození víka rozvodů. I 16V redblocky benzíny to tak maj,tam se zase líší to,jestli je kladka napínaná manuelně,nebo automaticky...

U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.

_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
ano,ta první vodící je pro řemen A, Ta druhá pro řemen B-v případě řemenu B je třeba napínací a vodící kladku. Každopádně nastavení rozvodů je stále stejný....

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Renoš píše:
U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.

Tudíž potřebuješ jednu z těch vodních pump,mělo by bejt jedno jakou a řemen a kladku A

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:45 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8165
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
Renoš píše:
U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.

zkrátka se dá říct že ty seš lucky bastard a budeš mít levný rozvody a já jsem looser a budu je mít podstatně dražší :(

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
:D to sou ty nový kcháry.... Ale jestli soudíš dle roku výroby,nejdřív vizuelně zkontroluj... Voni se vobčas spletli...

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 349
Bydliště: Petřvald u Karviné
Vůz: 760
Ondra. píše:
Renoš píše:
U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.

zkrátka se dá říct že ty seš lucky bastard a budeš mít levný rozvody a já jsem looser a budu je mít podstatně dražší :(

Já mám už rozvody udělány a stály opravdu facku. :crazy:
Ty máš potom asi motor mladšího data?

_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody D24TIC, potřebuji poradit
PříspěvekNapsal: 31 led 2011 20:53 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8165
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
Renoš píše:
Já mám už rozvody udělány a stály opravdu facku. :crazy:
Ty máš potom asi motor mladšího data?

jj bavím se teď o svojí 940. Je to model 1993 má to hydroštely, EGR ventil a plní Euro1, jinak dle kučery vychází starší provedení na cca 2300 vč pumpy a novější cca 3500

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.094s | 23 Queries | GZIP : Off ]