Právě je 21 lis 2018 00:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 30 črc 2009 13:47 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Mám následující problém s větráním u 960ky.Při jízdě s motorem v tahu se mi po cca deseti vteřinách zavře klapka přívodu vzduchu a do auta nic neproudí i když se nentilátor točí.Po ubrání plynu se klapka normálně otevře a vzduch začne proudit.Ví někdo kde je problém?? :sorry: :%)

Edit: Zpetne ventily podtlaku v motorovem prostoru chodi, hadicka podtlaku ve stropnim svetle je zapojena a tesna...

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 31 črc 2009 12:42 
Offline

Registrován: září 2006
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha
Drtic píše:
Mám následující problém s větráním u 960ky.Při jízdě s motorem v tahu se mi po cca deseti vteřinách zavře klapka přívodu vzduchu a do auta nic neproudí i když se nentilátor točí.Po ubrání plynu se klapka normálně otevře a vzduch začne proudit.Ví někdo kde je problém?? :sorry: :%)

Edit: Zpetne ventily podtlaku v motorovem prostoru chodi, hadicka podtlaku ve stropnim svetle je zapojena a tesna...


Mě to dělá taky :-(
Zdůvodnění jsem našel tady
http://www.justanswer.com/questions/18p ... -960-wagon a tady
http://volvoforums.com/forum/archive/in ... 11798.html a i jinde,
dál jsem to neřešil, moc mi to nevadí. Píšou netěsnost podtlakového okruhu a vopruz při opravě.

Štěpán

_________________
960 II kombi, '94, B6254S, manual, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 02 srp 2009 15:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 2301
Bydliště: Ždánice
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 262C a 264 a 265 a S80
mám přesně stejný problém v 960. když auto stojí, jdou ovládat směry proudu vzduchu. když jede, fouká si to kam chce. většinou na okna, ale později to mění směr foukání. takže je to asi furt automat. ještě jsem se v tom nehrabal. ví někdo, co s tím?

_________________
262C - 1979, B27E, 264GLE - 1980, B27E / S80 - 2006, 3,2 benzín / 265 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 02 srp 2009 18:31 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4594
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
Ještě jsem takového nic neřešil a mě chodí normálně, bez závad.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 14 zář 2009 20:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3335
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Ted koukam z dlouhy chvile na stranky IPD na >tohle< a pisou tam "Solves that annoying little problem of ventilation system vents closing when under hard throttle load".
Ze by? 8)

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 14 zář 2009 21:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3599
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Zo zavady spravili vlastrnost ? :)

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 14 zář 2009 21:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3335
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Sergej píše:
Zo zavady spravili vlastrnost ? :)
Ja to pochopil tak ze kdyz je ten ventil uz unavenej...

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 14 zář 2009 21:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3599
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
No ja som len podla tej druhej casti vety...je neskoro na mna... Co tam pisu o akom ventile ? Dost ma to zaujima, lebo 2 dni po precitani 1. prispevku v topicu mi to zacalo robit tiez... :evil: :twisted:

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 15 zář 2009 17:45 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4594
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
No vidíš, kdyby si to nečetl, tak se ti to nestalo. :)

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 15 zář 2009 20:24 
Offline

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 372
Bydliště: Havlíčkův Brod
Vůz: Volva
Na bloku topení je zásobník podtlaku. Když je škrtící klapka plynu otevřená a nemáš v sacím potrubí podtlak, tak se z něj bere podtlak pro ovládání ventilů (klapek). Bez podtlaku se klapky samy vracejí do výchozí polohy ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 15 zář 2009 20:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3599
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Fery píše:
Na bloku topení je zásobník podtlaku. Když je škrtící klapka plynu otevřená a nemáš v sacím potrubí podtlak, tak se z něj bere podtlak pro ovládání ventilů (klapek). Bez podtlaku se klapky samy vracejí do výchozí polohy ...

No to mi je jasne, ale Thomass mal asi na mysli nejaky jednocestny ventil (kde je ?). ten vsak nemusi byt nutne zly, staci aby netesnili samotne vakuove motory, pripadne ventilky v prepinaci funkcii a je problem...

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 15 zář 2009 20:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3599
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Aby sme tu nevarili z vody, tu su schemy.


Přílohy:
Klima.jpg
Klima.jpg [ 102.07 KiB | Zobrazeno 2496 krát ]
Spinac.gif
Spinac.gif [ 15.74 KiB | Zobrazeno 2496 krát ]

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 18 zář 2009 06:10 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Vcera jsem se v tom vrtal. Ventilky jsou v motorovem prostoru, avsak ty mi po repasi tesni. (staci odzkouset jednoduchym fouknutim/prisanim ventilku pusou).
Takze netesnost se zda byt nekde uvnitr ovladani klapek. Zasobnik podtlaku jsem mel vyndany, ten tesni. PO sluchu se mi zda, ze po vypnuti motoru podtlak syci (utece) nekde prave uvnitr bloku topeni, kde se ovladaji klapky. Nebyl vsak uz cas vyndat celej blok :( Predpokladam, ze to je prace min, na vikend....

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 18 zář 2009 06:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3599
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Ja myslim ze budu v haji prave vakuove motory. Na skusanie je najlepsia rucna vakuuova pumpa s manometrom, kedy sa sleduje rychlost poklesu tlaku v kazdom jednom motore.
Do uvahy by este prichadzala porucha v ovladacich ventiloch.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 18 zář 2009 10:21 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
jen si nedovedu predstavit, jak to topeni kucham ven abych se dostal k tem ovladacim ventilum.. to bude znamenat vystrevit komplet celou palubku :%)

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 18 zář 2009 10:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3335
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Drtic píše:
jen si nedovedu predstavit, jak to topeni kucham ven abych se dostal k tem ovladacim ventilum.. to bude znamenat vystrevit komplet celou palubku :%)
Nevim jak u tebe, ja se k dost podstatny casti (komplet podtlakovy zasobniky, vzduchovej mozek s hadickama, motorky klapek) dostanu demontazi kastliku spolujezdce :wink:

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 18 zář 2009 10:53 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Myslim ze 960 bude temer stejna, ty podtlakovy klapky jsou pristupne demontazi krytu nad nohama u ridice, jenze jen zvenku privod hadicek. Samotne klapky jsou uvnitr tunelu topeni a ten bude treba celej vyndat. Kastlikem vidis rozvod od podtlakovejch ventilku, zasobnik podtlaku a servomotorek pro miseni teplyho/studenyho vzduchu.

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 27 zář 2009 21:11 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Tusi nekdo, jak sundat ty valcovite potvory ze Sergejova schematu (uvnitr jsou nejspis membrany), na koncich hadicek C,D,E ???
Mam na mysli bez rozebrani telesa topeni a tim padem celeho vnitrku auta :)

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 14 říj 2009 07:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3599
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Kupil som blok kurenia zo 760 (zhodny s 960) tak budem skusat. Tiez som si kupil vakuovu pumpu s tlakomerom a podla zbeznej diagnostiky na mojej 960ke, jediny okruh ktory drzi podtlak, je okruh ofukovania celneho skla. Ostatne su v haji. Teraz uz len zodpovedat otazku, ci su v haji samotne motory alebo hadicky/spojenia/ovladacie ventily.
Podla prilozeneho rozstrelu nebude vymena vakuovych motorov nic jednoduche. Zda sa, ze su prisrobovane z vnutra kurenia. Pristup odhadujem cez velku klapku kurenia, co rozdeluje vzduch do prednych vyduchov (len pre trenovynych gynekologov).
Pre nas, ostatnych, vyzera celkom nadejna moznost samostane demontovat blok kurenia s klapkami a motormi. Podla rozstrelu to vyzera tak, ze treba dat dole krycie panely na vodicovej strane a stredovu konzolu.


Přílohy:
V960_AC_Explode_view.pdf [116.44 KiB]
65 krát

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Naposledy upravil Sergej dne 14 říj 2009 08:06, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 14 říj 2009 07:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3599
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Celkom zaujimavy navod na diagnostiku aut. klimy aj s chybovymi kodmi :)


Přílohy:
V960_AC_DTC.pdf [72.72 KiB]
51 krát

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 15 říj 2009 10:57 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Tohle schema uz jsem nekde videl... neni z toho ale moc jasne, jak ty valecky (c13.) vyndat... Nekde jsem na turbobricks neb ojinym podobnym zahranicnim foru kdysi nasel borce, co delal skoro komplet rozborku a sborku topeni. Tyhle vakuovy valce tam rozrezal, opravil a znova slepil silikonem...jen to ted za boha nemuzu najit...

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 15 říj 2009 18:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3599
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Drtic píše:
Tohle schema uz jsem nekde videl... neni z toho ale moc jasne, jak ty valecky (c13.) vyndat

Mozno napovie obrazok upevnenia motorov.
Myslim ze bude velmi vyhodne, tak ako som spominal o prispevok vyssie, vymontovat cast kurenia, kde sa tieto motory s klapkami nachadzaju.
Pri vymontovavani nezabudnut na srob, ktory na prvy pohlad tuto cast kurenia nedrzi (kurenie2)


Přílohy:
Vac_motor1.jpg
Vac_motor1.jpg [ 66.3 KiB | Zobrazeno 2391 krát ]
Kurenie2.jpg
Kurenie2.jpg [ 96.28 KiB | Zobrazeno 2391 krát ]
Kurenie1.jpg
Kurenie1.jpg [ 97.22 KiB | Zobrazeno 2391 krát ]

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 16 říj 2009 20:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3599
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Po dnesnom vyskume som zasa mudrejsi..
poznatok 1.:
Je v haji motor ovladajuci klapku okno/podlaha. Konkretne jeho podlahova cast. Pravdepodobne je prasknuta prechodka okolo tiahla. Cast motora, ktora pritahuje klapku do polohy okno (defrost) je OK. Klapka podlaha (floor) pravdepodobne doplatila na fakt, ze je zapnuta prakticky stale.
Poznatok 2.:
Cast kurenia s klapkami bez rozsiahleho rozmontovania stredoveho panela (a asi nielen jeho) vybrat nepojde. Zavadzia vzduchovod k stredovym klapkam a rovnako aj vzduchovod spodneho rozvodu. U toho spodneho navyse situaciu komplikuje fakt, ze zvysok kurenia je na nom nasadeny a o spodnu stenu je prilepena zvukova izolacia karoserie.
Poznatok 3.:
Pravdepodobne jedinym riesenim, okrem rozpolenia vakuoveho motora, je odpilt jeden z vystupkov (srobov) ktorymi je motor prichyteny o kurenie. Jeden srob je osadeny v kruhovej diere a druhy v drazke, umoznujucej po odpilovani 1 srobu povytiahnut cely motor do boku, potom von a stiahnut jeho tiahlo z tiahla klapky.
Novy, podobne upraveny motor opacnym postupom dat naspat a prilepit o stenu kurenia.
Nateraz som to vyriesil zapchatim hadicky veducej do defektneho motora. Tym sa zminimalizovali uniky vakua a klapky by uz nemali pri akceleracii vypadavat.


Přílohy:
Vac_motor2.jpg
Vac_motor2.jpg [ 80.45 KiB | Zobrazeno 2379 krát ]
Vac_pump1.jpg
Vac_pump1.jpg [ 102.61 KiB | Zobrazeno 2379 krát ]

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 17 říj 2009 15:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 2301
Bydliště: Ždánice
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 262C a 264 a 265 a S80
to v životě nemám šanci opravit. :oops:

_________________
262C - 1979, B27E, 264GLE - 1980, B27E / S80 - 2006, 3,2 benzín / 265 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilace u 960ky
PříspěvekNapsal: 17 říj 2009 16:18 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Ale mas.. presne jak rikal sergej, odriznout opatrne platkem ty plastovy srouby a pak to tam zpatky nalepit na silikon.. Trochu prasarna, ale nebudes muset vyndavat cely teleso, vypoustet chladici kapalinu, klimatizaci... asi to tak na jare udelam

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.101s | 22 Queries | GZIP : Off ]