B6304F dym z mierky oleja

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#26 B6304F dym z mierky oleja

Příspěvek od marra »

martinopel píše:Jaký olej se používal???
už zase začínaš s tim castrolem :D :D
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

GDPR_user

#27 B6304F dym z mierky oleja

Příspěvek od GDPR_user »

marra píše:
martinopel píše:Jaký olej se používal???
už zase začínaš s tim castrolem :D :D
Já??? :shock: 8) 8) 8) :D :D :lol: :lol:

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#28 B6304F dym z mierky oleja

Příspěvek od marra »

a ne snad :Yahoo!:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

GDPR_user

#29 B6304F dym z mierky oleja

Příspěvek od GDPR_user »

marra píše:a ne snad :Yahoo!:
Kdepak já vařím v Thermomixu. :Yahoo!:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 B6304F dym z mierky oleja

Příspěvek od Sergej »

Co tam daval majitel neviem, ale ja som tam dal Champion 10W30. Teraz tam dam LiquiMoly 10W40 MoS. Podotykam ze motor sa rovnako triasol a dymil aj so starym olejom, trasenie som pripisoval starym vstrekom, nakolko pri otackach 1500 zmizlo.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

GDPR_user

#31 B6304F dym z mierky oleja

Příspěvek od GDPR_user »

Sergej píše:Co tam daval majitel neviem, ale ja som tam dal Champion 10W30. Teraz tam dam LiquiMoly 10W40 MoS. Podotykam ze motor sa rovnako triasol a dymil aj so starym olejom, trasenie som pripisoval starym vstrekom, nakolko pri otackach 1500 zmizlo.
zkus vymontovat svíčky a do válců nalít petrolej nechej dva dny pak protoč naprázdno namontuj svíčky a zkus to. Pokud se to zlepší tak to můžeš zopakovat,poté doporučuji vyměnit olej.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#32 B6304F dym z mierky oleja

Příspěvek od Sergej »

martinopel píše:
Sergej píše:Co tam daval majitel neviem, ale ja som tam dal Champion 10W30. Teraz tam dam LiquiMoly 10W40 MoS. Podotykam ze motor sa rovnako triasol a dymil aj so starym olejom, trasenie som pripisoval starym vstrekom, nakolko pri otackach 1500 zmizlo.
zkus vymontovat svíčky a do válců nalít petrolej nechej dva dny pak protoč naprázdno namontuj svíčky a zkus to. Pokud se to zlepší tak to můžeš zopakovat,poté doporučuji vyměnit olej.
Zeby zalepene kruzky ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

GDPR_user

#33 B6304F dym z mierky oleja

Příspěvek od GDPR_user »

Sergej píše: Zeby zalepene kruzky ?
Nevím,ale za pokus to stojí. :wink:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#34 B6304F dym z mierky oleja

Příspěvek od tomasss »

tomasss píše:A co to odvetrani?
:)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#35 B6304F dym z mierky oleja

Příspěvek od Sergej »

tomasss píše:
tomasss píše:A co to odvetrani?
:)
To by bolo na zozname ak by mali vsetky valce normalnu kompresiu a motor sa na volnobehu netriasol. Povodne som dufal v to. V kazdom pripade som flametrap vycistil bez nejakeho efektu. K odlucovacu oleja je pristup az po demontazi sacich zvodov. Chystam sa kupit nove vstreky tak potom asi dam dolu aj tie zvody.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#36 B6304F dym z mierky oleja

Příspěvek od Sergej »

dnes som si pri vymene hadice k termostatu (z jedneho auta do druheho) vsimol ze v prijemcovi je nejak divne riesene odvetranie skrine motora - jedna hadica naviac. +- profesionalne namontovana, tak som jej predtym nevenoval pozornost. Po rozmontovani som zistil ze bola stahovacimi pasikmi tak stiahnuta ze bola prakticky nepriechodna. Z odlucovaca oleja je odtrhnuty vrchny natrubok a miesto toho je tam horna hadica nasunuta a prichytena silikonom. Vyzera to, ze dam aj novy odlucovac oleja, len sa mi nechce davat dolu sanie, ale asi a tomu nevyhnem. Povodne som len chcel vymenit cidlo polohy vacky a zas to dopadne rozobratim polky motora. :x Kutilom domacim zdar :twisted:

P.S. Aky maju vyznam nestandardne sroby M7 pouzite na upevnenie veka termostatu, cidla polohy a vacky a vlastne asi vsetkeho co ma zavit vrtany do hlavy ? Nehovoriac o hlavicke srobu torx :evil:
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#37 B6304F dym z mierky oleja

Příspěvek od Sergej »

Odvetranie skrine motora uspesne vymenene, z mierky oleja ide znatelne menej dymu, ale nejaky predsa. Dobra sprava je, ze na vymenu/reviziu odlucovaca oleja netreba davat dolu sanie, ale staci dat dolu vsetko hnane prislusenstvo tj. servocerpadlo, alternator a povolit kompresor.
Este mam jednu otazku, ako je riesene odvetranie ventiloveho veka ? Pretoze mi to pri vyokych otackach stale tlaci olej cez viecko nalievania oleja.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#38 B6304F dym z mierky oleja

Příspěvek od Sergej »

Takze to za mna uzavrem: Po nejakom case sa zapchali tenke hadicky vedenia podtlaku a dymilo to zasa. Po ich vymene to je celkom OK, ale trocha to dymi stale. Este doporucujem vymenit O kruzok vo flame trap-e, casom stvrdne a prestane tesnit.
Z dovodu stale sa zvacsujucich unikov oleja cez gufera som nakoniec osadil druhy motor.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#39 B6304F dym z mierky oleja

Příspěvek od tomasss »

Sergejovi velmi děkuji za návod a tipy, teď jsem řešil to samý a úspěšně vyřešil. Fučelo mi to zhruba stejně jako na jeho videu.
B6304 má odvětrání takhle
Obrázek
Můj problém byla chybějící malá hadička č.16 a chybějící hadicová svorka č.14 držící flametrap pevně v hadici sání, díky čemuž si to ještě přisávalo falešnej vzduch.
Po opravě bez jakýhokoliv náznaku přetlaku :good: :beer:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“