Právě je 21 led 2018 16:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 11 čer 2014 05:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Urvanej píše:
Ty kaňoure :-)
Na R134A neni potřeba poslední devítky, dokonce se domnívám, že 9 už všechny.

Az od MY92...

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2016 10:47 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1738
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Pozoruju že mam kompresor celej oblitej od chladiva, po ohledání jsem zjistil že se tlačí ven přímo ze spojů kompresoru (ne trubek), že by někde ucpanej systém? Měnil už někdo vysoušeč? Koupil jsem novej od Aci, ale má přehozený napojení na trubky (vnější/vnitřní závit :shock: )

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 dub 2017 16:40 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1738
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Horka opět klepou na dveře a já bych rád dořešil viz příspěvek výše :D je nějak možné bez rozebrání zkontrolovat průchodnost systému?

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 dub 2017 17:04 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 14069
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
peter cz píše:
Pozoruju že mam kompresor celej oblitej od chladiva, po ohledání jsem zjistil že se tlačí ven přímo ze spojů kompresoru (ne trubek), že by někde ucpanej systém? Měnil už někdo vysoušeč? Koupil jsem novej od Aci, ale má přehozený napojení na trubky (vnější/vnitřní závit :shock: )

Vysoušečů jsou asi 3 druhy.

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům je 775148152


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 dub 2017 17:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13074
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Hele pokud nemáš okruh naplněnej, tak odpojit kompresor a systém musí být průchozí. Všechno v klimatizaci je řízeno jen během kompresoru.
Pokud bys měl problém, tak na vstupu do výparníku (to v kabině) je expanzní ventil, kterej se může zalepit, takže odpojit přívod do kabiny (motorová stěna) a profoukat kudy kam to ne/projde. Každopádně ten ventil ale originálně nikdy neni uplně zavřenej, prostě zavřít nejde, dycky je tam malá skulinka.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 dub 2017 18:00 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1738
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Dobře nechám to teda vypustit a bude se profukovat :) zatím to mám kvůli korozi napuštěný, jen sundanej řemen (v klidu to neteče, jen když sepne kompresor)

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 dub 2017 18:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13074
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
To ale nemusí být chladivo, dokonce spíš ani nebude. To se odpaří a nenechává stopy. Bordel dělá olej, kterej to celý někde mohl zalepit. Kor jestli to máš do sedmy a předtim tam byla R12 a teď si tam bez proplachu systému dal R134a.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 dub 2017 18:18 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1738
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Do devítky... původně byl system děravej asi už nějakou dobu, já jsem vyměnil kondenzátor a výparník, takže už to těsnilo/fungovalo, ale chladící výkon možná trochu slabší než by měl být a po nějaké době právě začal téct ten kompresor (samo jsem myslel olej, jen jsem se špatně vypeckoval :oops: ) tak jsem ho odpojil,
mě jen zajímá jestli za to může právě na zaflákanej sušič nebo expazní ventil a kompresor je jen důsledek nebo to může být primárně špatný kompresor...

(btw sedma byla dle nálepky R134a už origo)

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 dub 2017 07:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13074
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Hele pokud to aspoň nějak chladí, tak to bude spíš kompresor. Jakmile začne tlačit, tak jsou tam tlaky kolem 15 bar, takže to může bejt nějaká kritická hranice. Pokud to chladí aspoň trochu, tak by se to profouklo, pročistilo.
Ale tak já tyhle starší systémy nemam uplně v paži, ale fyzyka je stejná, tak asi i ten pajšl bude taky furt stejnej.
BTW kde si bral ty díly? Sem koukal, že výparník je celkem za raketu...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 dub 2017 18:58 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1738
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
V místních autodílech, výparník stál něco kolem 1300

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 dub 2017 19:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13074
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
wow, no co já našel, tak všechno od tří nahoru... ale je fakt, že sem našel i za 800, ale to bych si do auta asi nedal... vim jak umí vypadat šitózní výparník po roce simulovanýho provozu. Tak asi budu preferovat nějakou značku se jménem...
No uvidíme, kudy mi to fičí.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 čer 2017 09:16 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1738
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Nechal jsem zkontrolovat kompresor, nakonec stačilo přetěsnit, současně jsem vyměnil expanzní ventil (starej překvapivě nebyl ucpanej jak jsem očekával), zatím to chladí a těsní, snad to vydrží...

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 čer 2017 00:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13074
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
peter cz: gratuluju!
Sergej píše:
Urvanej píše:
Ty kaňoure :-)
Na R134A neni potřeba poslední devítky, dokonce se domnívám, že 9 už všechny.

Az od MY92...

Sem trochu prolezl vrakárnu na zahradě a MY88 760 už má R134a, 740MY89 má R12, ale MY91 už R134a. Devítky všechny co mam maji R134a.
Sranda je, že za pár let se totéž budeš řešit s 1234yf. :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 čer 2017 07:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Urvanej píše:
Sem trochu prolezl vrakárnu na zahradě a MY88 760 už má R134a, 740MY89 má R12, ale MY91 už R134a. Devítky všechny co mam maji R134a.
Sranda je, že za pár let se totéž budeš řešit s 1234yf. :-)

Greenbook pise ze celosvetovo az od MY92, lokalne to mohlo byt rozdielne podla miestnych predpisov. Alebo retrofit, ten greenbook popisuje tiez.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
BSR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.087s | 20 Queries | GZIP : Off ]