Právě je 16 led 2018 08:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Klimatizace na 7xx - repase, vyplach
PříspěvekNapsal: 16 srp 2008 22:32 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Nevite jesli, jak a cim je mozny vyplachnout okruh klimatizace? Popr. kde to umi?
Jde o to, ze se zadrel kompresor, tak abych neodprask bordelem v trubkach pouhym naplnenim i novej...
Varianta rozebrat vsechno se mi krajne nelibi :?

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Naposledy upravil Drtic dne 14 dub 2009 09:01, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vyplach klimatizace
PříspěvekNapsal: 18 srp 2008 17:41 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Patrani ukazalo, ze moznosti vyplachu klimatizace, zda se, prakticky nejsou. Zbyva pouze kompletni rozebrani a vycisteni/vyplachnuti jednotlivych dilu. V pripade zasobniku vymena... Budu doufat, ze se brodel z kouslyho kompresoru nedostal do okruhu.... Mimochodem zajimava soucastka pod naraznikem (vypada, jako tlakova nadobka velikosti cca 0,2l sklenicky), pripojena mezi kompresor a kondenzator, ve vadisu popsana jako "silencer" (dnes udajne soucasti kondenzatoru) , bude zrejme dalsi vysousec (nechapu) a zaroven filtr (doufam) :) Origo Volvo stoji cca 2100,-...
Dalsi dily ACI:
Hadice kompresor-kondenzator - 1400,-
Tlakovy ventil (spinac kompresoru) - cca 700,-
Zasobnik - cca 700,-
To jen, kdyby nekdo delal repasi starsi klimy :prace:

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vyplach klimatizace
PříspěvekNapsal: 18 srp 2008 18:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 14051
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
Drtic píše:
Patrani ukazalo, ze moznosti vyplachu klimatizace, zda se, prakticky nejsou. Zbyva pouze kompletni rozebrani a vycisteni/vyplachnuti jednotlivych dilu. V pripade zasobniku vymena... Budu doufat, ze se brodel z kouslyho kompresoru nedostal do okruhu.... Mimochodem zajimava soucastka pod naraznikem (vypada, jako tlakova nadobka velikosti cca 0,2l sklenicky), pripojena mezi kompresor a kondenzator, ve vadisu popsana jako "silencer" (dnes udajne soucasti kondenzatoru) , bude zrejme dalsi vysousec (nechapu) a zaroven filtr (doufam) :) Origo Volvo stoji cca 2100,-...
Dalsi dily ACI:
Hadice kompresor-kondenzator - 1400,-
Tlakovy ventil (spinac kompresoru) - cca 700,-
Zasobnik - cca 700,-
To jen, kdyby nekdo delal repasi starsi klimy :prace:
Hlavně si zjisti co potřebuješ na záměnu na medium 134

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům je 775148152


Naposledy upravil martinopel dne 19 srp 2008 20:05, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vyplach klimatizace
PříspěvekNapsal: 18 srp 2008 21:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Ak by niekto chcel novy kompresor a vyparnik, mozno sa oplati pozret na: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-COMP ... 0256055581" target="_blank

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vyplach klimatizace
PříspěvekNapsal: 18 srp 2008 21:30 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Martinopel: Necham to naplnit R12 (Zatim)
Sergej: Jenze je problem s dopravou... kompresor je dost tezkej

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vyplach klimatizace
PříspěvekNapsal: 18 srp 2008 22:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 462
Bydliště: Praha
martinopel píše:
Drtic píše:
Patrani ukazalo, ze moznosti vyplachu klimatizace, zda se, prakticky nejsou. Zbyva pouze kompletni rozebrani a vycisteni/vyplachnuti jednotlivych dilu. V pripade zasobniku vymena... Budu doufat, ze se brodel z kouslyho kompresoru nedostal do okruhu.... Mimochodem zajimava soucastka pod naraznikem (vypada, jako tlakova nadobka velikosti cca 0,2l sklenicky), pripojena mezi kompresor a kondenzator, ve vadisu popsana jako "silencer" (dnes udajne soucasti kondenzatoru) , bude zrejme dalsi vysousec (nechapu) a zaroven filtr (doufam) :) Origo Volvo stoji cca 2100,-...
Dalsi dily ACI:
Hadice kompresor-kondenzator - 1400,-
Tlakovy ventil (spinac kompresoru) - cca 700,-
Zasobnik - cca 700,-
To jen, kdyby nekdo delal repasi starsi klimy :prace:
Hlavně si zjisti co potřebuješ na záměnu na medium 132

Tak tak...tady je kdyžtak perfektní návod, jak na to: http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/V ... nPage1.htm P.

_________________
945GL B230FD/M47 1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vyplach klimatizace
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 07:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Drtic píše:
Martinopel: Necham to naplnit R12 (Zatim)
Sergej: Jenze je problem s dopravou... kompresor je dost tezkej


Neviem co stoji tu, ale vacsinou mam skusenosti, ze aj s dopravou to vyjde ovela lacnejsie ako novy kus tu.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vyplach klimatizace
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 08:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 14051
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
Drtic píše:
Martinopel: Necham to naplnit R12 (Zatim)
Sergej: Jenze je problem s dopravou... kompresor je dost tezkej

Pokud potřebuješ kompresor,tak tady nějaký kousek mám. ;-)

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům je 775148152


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vyplach klimatizace
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 12:31 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Kompresor mam, mam vsechno..dneska to namontuju a zejtra zajedu na plnicku...snad v trubkach nezustal bordel :neutral:

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vyplach klimatizace
PříspěvekNapsal: 31 srp 2008 16:15 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Pokracovani pribehu - bordel v trubkach zrejme nejaky zustal...chladil jsem jeden den, pak se kompresor po sepnuti cca po 1 otacce pokazdy vypne. Asi bude zasranej rozstrikovaci ventil, takze to necham vypustit a dam se do cisteni... :(

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vyplach klimatizace
PříspěvekNapsal: 31 srp 2008 16:24 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Mimochodem dalsi zavada, ktera se objevila cca den predtim, nez to prestalo chladit.
Saabtuning cca 5000,-, do Volva uz jsem potom ani nevolal, pocitam ze pod 8 to nebude.
Zvitezilo ale opet ACI, a sice univerzalni sahara, prumer 360mm
http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=47492
Ventilator jde pridelat pri trose sikovnosti do original plastoveho drzaku ze stare sahary :prace:

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 dub 2009 16:38 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Blizi se opet leto a ja mam v planu dodelat klimu, kterou jsem polo-zprovoznil na konci leta. Je na rade vypusteni chladiva, kompletni vyplach okruhu (asi to poradne vyfoukam vzduchem cast po casti) a vymena vysousece a expanzni trysky.
Tady http://www.matthewsvolvosite.com/forums ... =2&t=19384 je popsano, jak na pruplach okruhu a par dalsich veci, souvisejicich s problemem zadreneho kompresoru.

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 dub 2009 16:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3328
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Resil jsi i nove trubky? Mam na mysli ty gumove, s hlinikovymi nalisovanymi konci. Pripadne nechaval jsi si je lisovat nebo jsi kupoval uz hotove?

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 dub 2009 16:57 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Trubky jsem resil - jedna mela deravou hlinikovou cast, takze jsem objednaval komplet celou hadici od scantechu... jeste jednu uplne novou, nepouzitou mam.

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 dub 2009 17:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
tomasss píše:
Resil jsi i nove trubky? Mam na mysli ty gumove, s hlinikovymi nalisovanymi konci. Pripadne nechaval jsi si je lisovat nebo jsi kupoval uz hotove?

Najlepsie su trubky a hadice z naftakov - zakonzervovane "kvalitnym" motorovym olejom. Po ocisteni ako nove. Skusal som ohybat a ziadne prasklinky. Druhym problemom je odtiahnut srobovane Al spoje...

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2009 13:33 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
No, tak jsem pokrocil - vyndal jsem expanzni trysku. Je TOTALNE zas*ana a ucpana. uplne obalena hodne hustou sedivou vazelinou - miniaturni spony z predchoziho zadreneho kompresoru spolu s olejem. Nesla mrcha ven a uz se mi stipala v klestich, takze jsem ji vytahl tak, ze jsem dovnitr vpreparoval tenky vazaci drat a chirurgickou operaci ho uvnitr trubky obtocil kolem trysky, utahl a za drat trysku vytahl :) ( Diky travexovi za ujisteni, ze se skutecne nijak nema odjistovat otocenim nebo sroubovanim - uz bych ji mel jinak na trisky) Ted nasleduje kompletni profouknuti a proplachnuti benzinem trubek, vyparniku, kondenzatoru a kompresoru, vymena susice za novy, vymena trysky za novou, novy olej do kompresoru a hura na plnicku.
Jeste mala poznamka, mohla by se nekomu hodit - http://www.kovosluzbaots.cz/ tahle firma umi sehnat vnitrnosti na repasi klima kompresoru, nebo repasi sama provest 8)

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 09:18 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Tak zatim se zda, ze vyplach byl uspesny. Okruh jsem nakonec cistil pouze vzduchem z kompresoru ( pro kompletni vyplach vcetne zbaveni se stareho oleje se pouziva proplach acetonem ci tech. benzinem) - vyfoukal jsem z vyparniku smerem k trysce spoustu oleje, ale vsechen naprosto cisty - zda se, ze bordel nesel pres trysku dal (nastesti). Hadice od kompresoru suche a ciste - nic z nich nelitalo, kondenzator - opet sla ven spousta oleje, ale cisteho... Takze nova tryska, novy susic, stare gumicky :D , slozit. Vcera plnicka, novy olej do kompresoru, vakuovani, novy olej prisatim do susice, nakonec nahradni chladivo za R12 (ne r134). Zatim to chladi jako blazen, neutika to nikde a doufam, ze uz to tak zustane. Posledni tresnicka na dortu bude desinfekce nejakym vonavym sprejem, dost to smrdi... Mam tu nekde secist, kolik me to stalo? :lol: Radsi ani ne... 8)

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 čer 2009 14:28 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Jak na proplach klimy chladivem - proplachovaci filtr od ACI a par uzitecnych info...
http://www.aci.cz/download/VA699955.pdf

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 14:56 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Ted jsem kupoval dalsi do devitky, ty originalni nevydrzej ani 20 let, krap jeden.. Pro info, kdyby to nekdo shanel taky, je to verzi "vytlak" a ne "sani".

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 19:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2951
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
a dyž už sme u toho-co všechno mi potřeba pro záměnu media?

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 črc 2011 17:23 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Nic, nech to naplnit nahradou za R12 - je to neco jinyho, nez r134 ale kompatibilni se starym R12 olejem.. Umi to napr. firma Brema. Pokud bys chtel konverzi, neni to jen o vymene plniciho ventilu na R134 kompatibilni, musis to cele proplachnout od zbytku oleje, coz je dost problematicky - ten olej je uplne vsude v okruhu..

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 črc 2011 17:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3440
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Nahrada ma oznacenie R404. Myslim ze je to R12 v bledomodrom ;-)

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 čer 2014 16:32 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1735
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
V devítce mám odstřihlej kompresor klimy, pravděpodobně kvuli nějaké závadě, ale nevím jaké... Jak nyní postupovat, nechat udělat tlakovou zkoušku nebo nějak otestovat kompresor?

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 čer 2014 22:08 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1404
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 2011 manuál
Tak jestli je to ta poslední devítka, jako že 1997, tak tam máš R 134 A a to není problém naplnit a vyzkoušet.
Pokud je odstřihlej řemen, tak se asi milý kompresor kousnul, takže asi už nic, jenom repase.
Novej stojí raketu, je to holt vyběhlá kára.

A pokud někdo odstřihl hadici, tak je to asi dement.
Tohle u klávesnice nevyřešíš, to by ti asi mohlo být jasný, takže se musíš chtě, nechtě svěřit do rukou někoho, kdo tomu rozumí a vyrazí z tebe nějaké peníze.
A nebo si otevřít okénko, a zapnout AC pro nezaměstnaný.

_________________
XC60 151 kw D5+ARD
http://www.svedskedily.cz
Opravy hlav motorů D5, opravy převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner,
opravy úhlových převodovek a servořízení.
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 čer 2014 00:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13056
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Ty kaňoure :-)
Na R134A neni potřeba poslední devítky, dokonce se domnívám, že 9 už všechny.
Osobně bych donutil spojku sepnout(nejspíš ani neni třeba) a zkusil otočit růčo kompesorem. Pokud se bude točit, sjel bych to někam naplnit.
V případě potřeby jakýchkoliv komponent systému jsem k dispozici :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
BSR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.095s | 19 Queries | GZIP : Off ]