Právě je 21 úno 2018 14:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 740 el.šíbr
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2005 14:24 
Offline

Registrován: listopad 2004
Příspěvky: 13
Bydliště: praha
nemáte náhodou prosím někdo schéma převodů pro motorek el. šíbru v 740,
o víkendu jsem nově tapetoval a opravoval, pak přestal fungovat posuv, mrknul jsem se do krabičky u motorku , ale zapomněl jsem si všimnout pozic ozubených koleček :o(, jsou tam takový zobáčky, ale nějak se mi nepodařilo vychytat jejich správnou pozici pro jednotlivé polohy střechy, díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 07:32 
Offline

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 2009
Bydliště: Praha
ustaveni sibru je popsane v HAYNESovi celkem podrobne. pozice kolecek v motorku jsou celkem putna, sundej motorek (tri srouby) a nech ho pripojenej na dratech.... nejdriv s nim zatoc smerem dopredu, dokud se nezastavi (pokud byl pred stredovou pozici a pak znovu stejnym smerem abys mel jistotu, ze ted uz jsi za stredem.... pak na opacnou stranu dokud se nezastavi - v teto pozici se pak motorek vraci na puvodni misto, pri zavrenem sibru.. Dorazy zavreni (slicovani sibru) jsou na zadni strane sibru.

Haynes to popisuje ponekud sloziteji, ale vyse popsany postup jsem vyzkousel a maka to...

_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 08:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2004
Příspěvky: 30
Bydliště: Praha
travex píše:
... sundej motorek (tri srouby) a nech ho pripojenej na dratech....


jenom doplním, mám pocit, že když jsem dělal šíbr a odšrouboval ten motorek, tak jezdil jen na jednu stranu. tělo toho motoru funguje jako kostra (jednoho směru?), je teda nutné nějakým kusem drátu propojit kostru (kastli) s tělem motoru. pak jezdí na obě strany. aspoň mě to tak fungovalo. jesli to máš jinak a fachá to bez toho, sorry za off topic...

_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 el.šíbr
PříspěvekNapsal: 11 led 2014 17:33 
Offline

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 38
Bydliště: Ostrava
Vůz: 740 D24TIC r.1990
Nechci zakládat nové téma, tak raději oživím starší. Dnes jsem byl poprvé na myčce s novou krabicí a slušně jsem se smočil. Mám el. šíbr a vypadal zavřený. Když ho zavírám tlačítkem, tak mi zadní část trochu ujede pod úroveň střechy, tak jsem ho pomocí tlačítka zase kousek vrátil do lícu se střechou, ale netěsní. Jak se prosím dostanu na ty šrouby regulace dorazu? Zkusím samozřejmě i odtokové hadice, doufám, že tam jsou :D
Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 740 el.šíbr
PříspěvekNapsal: 12 led 2014 10:47 
Offline

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 38
Bydliště: Ostrava
Vůz: 740 D24TIC r.1990
vyřešeno-vypadlý šroubek na páce :oops:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
BSR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.073s | 22 Queries | GZIP : Off ]