Právě je 27 kvě 2019 01:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2019 19:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2013
Příspěvky: 149
Bydliště: Praha 5
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Vcelku v poklidu si zrychluju a najednou motor chcípne a rozsvítí se kontrolky. Zajedu si ke kraji. Nastartovat to jde, zní to docela normálně. Když se chcí rozjet tak to chcípne a škube to autem.

No a po tom co otevřu kapotu zjistím, že se motor rozhodl že už ho podélné uložení nebaví, a po vzoru novějších modelů by byl radši napříč. Celej je šoupnutej stranou. Na fotce je to docela vidět, jak je větrák vyoosenej, klíňák se dostal až k hadici chlazení kterou docela načal.

Je mi jasný že to asi jen tak nevyřeším sám, ale moje otázka je: Jak moc jsem v prdeli?

Dík!


Přílohy:
IMG_7165.jpg
IMG_7165.jpg [ 299.76 KiB | Zobrazeno 404 krát ]

_________________
1987 740 GLE TD Cancer Machine
2018 něco od BMW - denní jezdič

2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW; 1999 V70 I. 2.4i 103kW; 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo 147kW; 1998 C70 2.5T 142kW
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2019 19:43 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 407
Bydliště: Liberec
Vůz: Škoda felicia 1.3 MPI, V70 2.5TDI 1997
A to je ten motor stále řádně přidělaný?
PS: jestli ti něco z toho auta zbyde, tak dej vědět, měl bych o spoustu dílů zájem :-D

_________________
V70 2.5 TDI 1997
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2019 19:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2013
Příspěvky: 149
Bydliště: Praha 5
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
imrija píše:
A to je ten motor stále řádně přidělaný?
PS: jestli ti něco z toho auta zbyde, tak dej vědět, měl bych o spoustu dílů zájem :-D


Díky za optmismus :D To předpokládám bude kámen úrazu, někde asi přidělaný nebude.

_________________
1987 740 GLE TD Cancer Machine
2018 něco od BMW - denní jezdič

2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW; 1999 V70 I. 2.4i 103kW; 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo 147kW; 1998 C70 2.5T 142kW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2019 19:49 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 407
Bydliště: Liberec
Vůz: Škoda felicia 1.3 MPI, V70 2.5TDI 1997
Podíval bych se jak to vypadá u uložení motoru, to podle mě musí být na hadry, nebo není?

PS: Ne, fakt, moje sedmička by potřebovala... třeba pojízdnej motor :-) A našlo by se toho víc.

_________________
V70 2.5 TDI 1997
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2019 19:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2013
Příspěvky: 149
Bydliště: Praha 5
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
imrija píše:
Podíval bych se jak to vypadá u uložení motoru, to podle mě musí být na hadry, nebo není?

PS: Ne, fakt, moje sedmička by potřebovala... třeba pojízdnej motor :-) A našlo by se toho víc.


Jo co jsem pochopil tak D24T moc nejsou, co...

Upřimně já nevim kde ten motor má uložení všude, to na svý starý V70 jsem věděl zpaměti... a nemůžu najít diagram. Až nebude mokro tak pod to vlezu a zkusim se podívat, asi bude jasněji pak... :Search:

_________________
1987 740 GLE TD Cancer Machine
2018 něco od BMW - denní jezdič

2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW; 1999 V70 I. 2.4i 103kW; 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo 147kW; 1998 C70 2.5T 142kW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2019 20:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2011
Příspěvky: 649
Bydliště: Milevsko, ČB
Vůz: XC60 2.4D 09, S40 1.8 97
michalnavratil píše:
imrija píše:
Podíval bych se jak to vypadá u uložení motoru, to podle mě musí být na hadry, nebo není?

PS: Ne, fakt, moje sedmička by potřebovala... třeba pojízdnej motor :-) A našlo by se toho víc.


Jo co jsem pochopil tak D24T moc nejsou, co...

Upřimně já nevim kde ten motor má uložení všude, to na svý starý V70 jsem věděl zpaměti... a nemůžu najít diagram. Až nebude mokro tak pod to vlezu a zkusim se podívat, asi bude jasněji pak... :Search:


Pošli VINko, mrknu se ti do VIDY

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
S40 - 1.8 (85kW, FWD, MT) 1997 - Drobek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2019 20:06 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 407
Bydliště: Liberec
Vůz: Škoda felicia 1.3 MPI, V70 2.5TDI 1997
Myslím, že pod to lézt nemusíš. Jestli mě paměť neklame (nemám 740 při sobě a nemůžu najít vhodné obrázky), tak jsou tam 2 hlavní silentbloky - uložení motoru. Takové dva špalky, každý na jedné straně. Vidět jsou i z vršku, ale na jedné straně ti ve výhledu může překážet turbo.

_________________
V70 2.5 TDI 1997
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2019 20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 394
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Motor drzi v predni casti na dvou silentblokach (po kazde strane motoru jeden). Vzadu nema nic, tam ho jisti prevodovka.
Podle meho Ti ulitnul bud sroub na silentbloku, pripadne se cely rozsypal.

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2019 20:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 394
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Zapomnel jsem dodat - silentbloky najdes na napravnici ;-)

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2019 07:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Utrhaný silentbloky, nebo urezlá nápravnice. Ohni se a budeš vědět, je tam spousta místa a na všechno krásně vidět.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2019 14:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2013
Příspěvky: 149
Bydliště: Praha 5
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
A zlatého bludišťáka vyhrává...


Přílohy:
IMG_7175.jpg
IMG_7175.jpg [ 217.94 KiB | Zobrazeno 282 krát ]

_________________
1987 740 GLE TD Cancer Machine
2018 něco od BMW - denní jezdič

2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW; 1999 V70 I. 2.4i 103kW; 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo 147kW; 1998 C70 2.5T 142kW
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2019 15:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Silentbloky tohoto typu se dělaly dvoje, velký, na diesel, a malý na redblock. Dieselový má ve směru šteftu ještě výstupek, benzín ne.
A pak je ještě verze hydro, ta vypadá uplně jinak.
Řešení máš dvě, zkusíš to někde koupit nový, kučera určitě poradí, nebo někde jetý, ale tam bych se obával stavu a životnosti. I když u tech novejch to asi taky nebude žádná hitparáda. Já měnil tohle zavěšení za hydra, takže to někde musim mít.
Jo a vlastně máš ještě řešení to udělat jako jsem to udělal já, tzn. vyměnit komplet držáky na novější hydro-silentbloky, ale jedinej výsledek je, že silentblok pak nestojí 180Kč, ale 1800 a o malinko se utlumí přenášený vibrace.
Výměna je na chvíli, heverem přizvedneš motor a vyměníš. K tomu spodnímu šroubu se leze blbě, možná budeš muset sundat celej držák z nápravnice. Nic z toho ale neni nijak náročný na zručnost, jen se u toho trochu vyvztekáš.
PS: poprvé na závodech sme je likvidovali á 2h a ten poslední sme vyměnili odhadem za 3 minuty.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2019 15:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Akorát teda přemejšlim, jak ten posun může mít vliv na chcípnutí motoru, protože to je obyč mechanická stříkačka.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2019 15:51 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 407
Bydliště: Liberec
Vůz: Škoda felicia 1.3 MPI, V70 2.5TDI 1997
No jo, ten je vysloveně Urvanej :crazy:


Chcípání taky nevím, ale umím si představit třeba přiškrcenou některou hadici. Začal bych vrácením motoru na své místo.

_________________
V70 2.5 TDI 1997
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2019 17:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 394
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Urvanej píše:
Akorát teda přemejšlim, jak ten posun může mít vliv na chcípnutí motoru, protože to je obyč mechanická stříkačka.


Kardanka mimo osu? Na volnobeh bezi jak ma, pri rozjezdu zaskube a chcipne ;-)

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2019 18:47 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 183
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
se přidám. Občas ingot skáče, někdy při rozjíždění kopne. Motor je taky divně nakloněnej a silentbloky šejdrem. Zatím to neřeším, ale do budoucna budu muset. Ty puky jsou zjevně po smrti a drží to převodovka. Tim, si myslim, se přenáší na kardan větší síla, než by měla a vibruje to, případně chcípe.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2019 19:11 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 755
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
kolemjdouci píše:
se přidám. Občas ingot skáče, někdy při rozjíždění kopne. Motor je taky divně nakloněnej a silentbloky šejdrem. Zatím to neřeším, ale do budoucna budu muset. Ty puky jsou zjevně po smrti a drží to převodovka. Tim, si myslim, se přenáší na kardan větší síla, než by měla a vibruje to, případně chcípe.



Co středový uložení kardanu? Mimo ty silentbloky motoru a špajzky - to je samozřejmě taky dobrý vyřešit...

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2019 19:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 394
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
kolemjdouci píše:
se přidám. Občas ingot skáče, někdy při rozjíždění kopne. Motor je taky divně nakloněnej a silentbloky šejdrem. Zatím to neřeším, ale do budoucna budu muset. Ty puky jsou zjevně po smrti a drží to převodovka. Tim, si myslim, se přenáší na kardan větší síla, než by měla a vibruje to, případně chcípe.


Presne tak, silentbloky v haji plus pravdepodobne stredove ulozeni kardanu jak pise vityjan. Az pojedes na Turnov, dej vedet a stav se - mam doma origo volvacke ulozeni kardanu na dvojku (nove) ;-)

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2019 00:01 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 183
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
Olivíne díky, ale to si jako heretik nezasloužím, píšu sz :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2019 00:26 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 183
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
a protože bez fotek je topic bezcenný, jak říká klasik, tak doplním ilustrační obry:
takhle to nakonec s tím pukem dopadne
Příloha:
IMG_20190516_231850.jpg
IMG_20190516_231850.jpg [ 43.35 KiB | Zobrazeno 165 krát ]

ale předtím se nakloní motor
Příloha:
IMG_20190516_232146.jpg
IMG_20190516_232146.jpg [ 138.86 KiB | Zobrazeno 165 krát ]

to je levá strana
Příloha:
IMG_20190516_232200.jpg
IMG_20190516_232200.jpg [ 88.78 KiB | Zobrazeno 165 krát ]

a tohle pravá, viditelně horší
Příloha:
IMG_20190516_232247.jpg
IMG_20190516_232247.jpg [ 101.85 KiB | Zobrazeno 165 krát ]


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2019 08:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
olivin píše:
Kardanka mimo osu? Na volnobeh bezi jak ma, pri rozjezdu zaskube a chcipne ;-)
To ale nevysvětluje to první chcípnutí za jízdy. Bych se možná obával, že ty silentbloky jsou následek něčeho jinýho. Ale to se uvidí, až si motor narovná.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2019 12:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 394
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Urvanej píše:
To ale nevysvětluje to první chcípnutí za jízdy. Bych se možná obával, že ty silentbloky jsou následek něčeho jinýho. Ale to se uvidí, až si motor narovná.


Vychazim z toho, ze pokud je motor v predu takto bestialne posunuty ke strane, bude na tom vzadu za prevodovkou jeste hur. Muze se tim dostat kardanovy kriz na limit, pripadne se oprit o tunel kastle.
Resil jsem neco podobneho na Land Roveru, kam dal puvodi majitel jen o dva centimetry delsi houpacky na listova pera. I dva cm stacily k tomu, aby sel kriz na limit a kardanka se prestala volne otacet - pri zarazenem prednim nahonu to skubalo a bouchalo tak dlouho, dokud se nerozpadl cely kriz :-(

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2019 12:25 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
To vycházíš špatně, protože vzadu je uchycení převodovky "kousek" od kříže, takže řádově 5cm na silentblokách vidm jako max 1cm vzadu a to kříž na limit nedostane (vycházim z toho, že zadní kříž je stejný a ten cestuje +-20cm, přičemž rameno páky má cca dvojnásobný.
Ten případ co zmiňuješ s lanďákem je běžný, ale větší roli než změna pozice má natočení, který je optimální pro původní umístění, ale vyšším zdvihem se zároveň změní úhel. U offroadů celkem běžná chyba při liftingu.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2019 12:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 394
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Urvanej píše:
To vycházíš špatně, protože vzadu je uchycení převodovky "kousek" od kříže, takže řádově 5cm na silentblokách vidm jako max 1cm vzadu a to kříž na limit nedostane (vycházim z toho, že zadní kříž je stejný a ten cestuje +-20cm, přičemž rameno páky má cca dvojnásobný.
Ten případ co zmiňuješ s lanďákem je běžný, ale větší roli než změna pozice má natočení, který je optimální pro původní umístění, ale vyšším zdvihem se zároveň změní úhel. U offroadů celkem běžná chyba při liftingu.


Jsi si jisty, ze tam nejaky silentblok pod prevodovkou jeste je? ;-) Pokud ano, je ma uvaha samozrejme spatna.

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 740 D24T Motor šejdrem
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2019 16:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Hele ten silentblok znám, měnil jsme ho už asi 5x. :bad:
Pokud umře, propadne se držák do díry, zespoda kouká šroub a je vidět pod autem (indikátor gumy v hajzlu), ale převodovka zustane na místě a auto začne brutálně přenášet resonance.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.152s | 21 Queries | GZIP : On ]