Poslední návštěva: 19 čer 2019 20:56 Právě je 19 čer 2019 20:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14 dub 2019 20:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 860
Bydliště: Písek
Vůz: 965
aha. no, uvidím, až mi na to zbydou nějaký finance, jestli se mi také poštěstí

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 14 dub 2019 20:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3068
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
https://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204F ... G_0778.jpg

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2019 22:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2778
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
HonzaA píše:
Pro B204FT je správné číslo dílu 3514668 a už se nevyrábí. Nevím, jakej je rozdíl oproti běžnému 1328900 (stále k mání i v originále). Když by byl v rozměrech, je to špatný...

Jen abych doplnil...rozdil je v tom, ze 3514668 je o cca 3.7cm vyssi nez 1328900. To znamena, ze kdo ma jako original ten vyssi, ma v zasade nekolik moznosti:
- snizit silentbloky motoru tak, aby cela soustava motor-prevodovka byla zase rovne a uhly na kardanu jako puvodne. Hydro silentbloky jsou pro b204ft vyssi nez klasicky, mozna by tedy stacilo je vymenit za hydro klasiku (nezkousel jsem)
- osadit 1328900 a rozdil dohnat vlozenim nejaky tlusty podlozky mezi silentblok a prevodovku, pak ale nebude stacit delka steftu v prevodovce => osadit delsi steft (na prvni pohled myslim ze by mohlo fungovat)
- osadit 1328900 a drzak upravit aby ten silentblok byl vys. Pak by i puvodni steft stacil. Mozna by nekdo mohl vytisknout mezikus na 3d tiskarne....
- co je zajimavy a obzvlast mne dneska potesilo je to, ze vyskova poloha kontaktni plochy silentbloku na prevodovce M46 je presne o 3.5cm vys nez ta sama plocha u M90. Jinymi slovy, kombinaci M46 a vysokeho silenbloku 3514668 by melo byt mozne zamenit za kombinaci M90 a nizkeho silentbloku 1328900. Tech par milimetru pak uz nebude problem dohnat podlozkovou procedurou...

Obrázek

Obrázek

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2019 13:13 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 479
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Tak to vypadá, že silentbloky mám všechny ještě kupodivu ucházející. Nicméně to vypadá, že ten hluk bude způsobený výfukem. Mám ten výfuk velice skromně řešený a navíc je děravý jak prase. A dost se to zhoršilo, do tlumiče už je vidět.

Snad na B230G někde potřebné díly seženu :-)

_________________
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej
V70 2.5 TDI 1997


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.049s | 20 Queries | GZIP : On ]