Právě je 23 kvě 2019 21:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 02 bře 2019 23:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2013
Příspěvky: 148
Bydliště: Praha 5
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Zastesklo se mi po zbytečných výdajích a koupil jsem si za pár korun 740, diesel D24T ( Celkově v dost zajimavým stavu) Krom nefunkčního overdrive, ke kterýmu je ale spousta instrukcí a dokumentace je tam jedna věc ke který nemůžu nic najít.

Zas studena hodně píská v nižších otáčkách (asi) řemen. Nad 2 tis. otáček to úplně ustane. To bych asi moc neřešil, ale teď jsem si všiml že ve chvíli kdy něco píská a kvílí, tak taky nefunguje otáčkoměr. Jakmile pískání přestane, otáčkoměr hned naskočí na reálné otáčky.

Nevíte někdo čím by to mohlo být? Dík moc předem za jakýkoliv tip :wink:

_________________
1987 740 GLE TD Cancer Machine
2018 něco od BMW - denní jezdič

2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW; 1999 V70 I. 2.4i 103kW; 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo 147kW; 1998 C70 2.5T 142kW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 bře 2019 23:04 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1511
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Klouže ti řemen na altíku.

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 bře 2019 23:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2013
Příspěvky: 148
Bydliště: Praha 5
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
peter cz píše:
Klouže ti řemen na altíku.


Díky :roll:

Teď se budu ptát jako dilentant, kterej ostatně jsem. Můžu to nějak spravit v garážových podmínkách s technicky nadanějším kolegou? Jde to nějak nastavit?

A druhá věc spíš ze zájmu, jaká je souvislost s tím že v tu chvíli nefunguje otáčkoměr?

Díky!!!

_________________
1987 740 GLE TD Cancer Machine
2018 něco od BMW - denní jezdič

2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW; 1999 V70 I. 2.4i 103kW; 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo 147kW; 1998 C70 2.5T 142kW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 bře 2019 23:22 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1511
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Můžeš ho zkusit dopnout napinakem na altíku :-) otáčkoměr bere signál právě z něj.

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 bře 2019 23:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2013
Příspěvky: 148
Bydliště: Praha 5
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Děkuju moc za pomoc! :)

_________________
1987 740 GLE TD Cancer Machine
2018 něco od BMW - denní jezdič

2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW; 1999 V70 I. 2.4i 103kW; 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo 147kW; 1998 C70 2.5T 142kW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.041s | 18 Queries | GZIP : On ]