Právě je 19 zář 2018 21:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 940 vibrace řízení - kotouče nové
PříspěvekNapsal: 26 led 2018 17:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Ahoj všem,
požádal bych o radu.
Vloni jsem dal nové kotouče a po pár tisících začaly vibrace.
Reklamace kotoučů, výměna za jiné (nevím výrobce).
Vše OK, po cca 1000km zase vibrace.
Při přibrždění to kope do volantu.
Při prudkém brždění ne.

Setkal se někdo s podobnou věcí?

Děkuji za rady a případně doporučení na osvědčené přední kotouče.

Díky

Tomáš

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2018 18:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3570
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Silentbloky mas v poriadku ? Hlavne tie konusove - ufá ?

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2018 21:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Díky za radu.
Ufa jsem neměnil, pouze čepy.
Zkusím to vyměnit.
Nějaké doporučení na dobrý?

Děkuji

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2018 23:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1421
Bydliště: Brno
Vůz: krabica
LEMFÖRDER 12037 01 jsou ve skutečnosti originální Volvo díl s odbroušeným nápisem Volvo. Někdo má rád PUR, já z nich byl hodně zklamanej a otrávenej.

_________________
244 GLE 1981 | V90 Limited Edition 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2018 07:02 
HonzaA píše:
Někdo má rád PUR, já z nich byl hodně zklamanej a otrávenej.

Jako že ti vadilo,že už auto neplave?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2018 08:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1421
Bydliště: Brno
Vůz: krabica
Žádného rozdílu v jízdních vlastnostech na prakticky sériovém podvozku v dobrém stavu jsem si oproti zdravým gumovým silentblokům nevšiml. Čeho jsem si však všiml, tak to bylo výraznější přenášení rázů od nerovností s PUR silentbloky a to mně opravdu hodně vadilo. Auto jsem tedy odstavil a při nejbližší příležitosti PUR nechal vymontovat.

Shodou okolností tyhle silentbloky demontovala firma, která běžně staví okruhové speciály a docela dobře se pobavili, když viděli, co jsem měl na autě, při zkoumání tuhosti materiálu měli úsměv od ucha k uchu. Mimo jiné mně řekli, že sami PUR na závodní auta kvůli jeho nevýhodným charakteristikám nepoužívají. Potom mně ještě povídali o nutnosti zvážit, jak je z konstrukčního hlediska řešené zavěšení, zda konstruktéři nepočítali ve vztahu ke geometrii podvozku s tím, že při brždění se silentbloky deformují. Nevím, tomu osobně nerozumím a nejsem schopen o tom diskutovat, ale na druhou stranu si myslím, že konstruktéři v automobilce věděli, co dělají a proč zvolili právě takovou tuhost silentbloků, jakou zvolili.

Jediná nezpochybnitelná výhoda, která mně tedy napadá je životnost, ale osobně raději jednou za několik let vyměním ty gumové a budu mít komfortnější auto. Navíc bych se bál, že se mně od těch rázů časem rozvrže interiér, po hladkých cestách toho moc nenajezdím. Rozdíl to byl okamžitý, po montáži PUR silentbloků se mně v interiéru objevily nové pazvuky, které montáží gumových zase rázem zmizely.

_________________
244 GLE 1981 | V90 Limited Edition 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2018 17:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Díky za rady.
Vyzkouším nové ufa.

Případně muže to být něco jiné?
Diky

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2018 18:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Tak koukám na netu, cenový rozptyl 100-560 kč (Auto kelly).
Je to možný?
Čísla jsou stejný.
Nějaký osvědčený shop? Klidně do SZ.
Díky

Tomáš

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2018 21:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 556
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
rancak píše:
Díky za rady.
Vyzkouším nové ufa.

Případně muže to být něco jiné?
Diky


Krive kotouce? Poucen z predchozich nezdaru se snazim skladovat stare kotouce, kterezto se jeste vyplati srovnat a vyvarovat se nakupu novych. Ma chaba zkusenost pravi, ze se po intenzivnim brzdeni vsechny nove zvlni :(

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2018 15:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Díky,
Staré kotouče jsem měl KO. S těma se už nedalo nic.
Proto jsem objednával jedny z nejdražších kotoučů, ale stejně to nepomohlo..

Dneska jsem uvědomil, že jsem UFA asi měnil u Formánka vloni - prověřím.

Někdo tip na kvalitní kotouče?

Tomáš

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2018 15:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1421
Bydliště: Brno
Vůz: krabica
rancak píše:
Díky,
Staré kotouče jsem měl KO. S těma se už nedalo nic.
Proto jsem objednával jedny z nejdražších kotoučů, ale stejně to nepomohlo..

Dneska jsem uvědomil, že jsem UFA asi měnil u Formánka vloni - prověřím.

Někdo tip na kvalitní kotouče?

Tomáš

Jsou ty brzdy jinak v dobrém stavu? Není možné, že by to přibržďovalo? Jinak si myslím, že vibrace při brždění může mimo jiné způsobovat i vymlácené řizení.

_________________
244 GLE 1981 | V90 Limited Edition 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2018 12:31 
Offline

Registrován: únor 2006
Příspěvky: 91
Bydliště: Praha
Vůz: V70II, B5254T2, 05´
A co plovoucí čepy třmenu?

_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 led 2018 15:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13842
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
vyčištěno, tak hledejte řešení... na 760 co s ní jezdim teď už řešim zvlněný kotouče podruhý. Nový a za 20tkm jsou z nich osmičky. Nikdo neví proč, takže půjdu ve stopách předchozího majitele a změním rozměr z 286mm na sice 280, ale silnější.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 úno 2018 16:56 
Offline

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 372
Bydliště: Havlíčkův Brod
Vůz: Volva
Urvanej píše:
vyčištěno, tak hledejte řešení... na 760 co s ní jezdim teď už řešim zvlněný kotouče podruhý. Nový a za 20tkm jsou z nich osmičky. Nikdo neví proč, takže půjdu ve stopách předchozího majitele a změním rozměr z 286mm na sice 280, ale silnější.

A co s těma 6mm. Nebudou chybět na brzdném účinku...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 úno 2018 18:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Ze zkušenosti 6mm, tzn.3mm na každé straně je většinou na starých kotoučích stejně koroze. Toho bych se nebál.
Ale nudism expert.
Zatím jsem neměl čas (ano moc chuť) shánět další kotouče.
940 teď spíše odpočívá.

Tomáš

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 úno 2018 18:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Ty třmeny zkusím až bude chvilka, díky za tip. Dám vědět.

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 úno 2018 09:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13842
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Oni jsou mohutnější destičky a dávaly se v serii na silnější motory v krabicích, tak předpokládám, že soudruzi věděli, co dělaji.
Jen se hecnout se do toho pustit :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.094s | 18 Queries | GZIP : Off ]