Právě je 21 říj 2018 02:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: B200FT dlouho startuje
PříspěvekNapsal: 12 úno 2018 22:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
To nejde, nesmí, pak se ti to rozhodí.
Benzínová se bude učit podle toho co jí tam leze a plynová se bude učit podle benzínový - vidíš ten problém?
Navíc LH má variabilní tlak na vstřikách, takže obyčejný snímání dýlky otevření vstřiku nestačí. Takže hezky tupou jednotku a maximálně jí navařit a věnovat další lambdu, nebo takovou řj, která bude info přeposílat do benzínový, beze změny.
A nastavit přesně, žádný trochu bohatší, jinak se ti to stejně ochudí nebudeš startovat, nebo dlouho.
Nebo řešení s odpojovánim řj motoru s vypnutím klíčku :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200FT dlouho startuje
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 08:02 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9704
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Přesně! Jednotku jenom takovou co si bere údaje z lambdy! Čím jednodušší tím lepší.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200FT dlouho startuje
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 14:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3693
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Taková varianta je taky, jednotka co se ladí ručně a umí si v případě potřeby, nad nějakej výkon, přimíchat benzín.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200FT dlouho startuje
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 17:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 559
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Jeste jedna uvaha se studenymi starty, ktera se mi pred lety stala na plynove devitce. Auto za studena mizerne chytalo a nechtelo drzet volnobeh na plyn i benzin. Nakonec jsem prisel na to, ze jak italsky vseumel instaloval plyn, napichl se na teplotni cidlo motoru pres konektor ridici jednotky. Vakluv spoj jim vytvoreny vzal po letech za sve, coz udelalo svoje. :(

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200FT dlouho startuje
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018 10:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3693
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Citace:
Dobrý den,
u LPG jednotek to funguje tak, že jdou přes LPG jednotku impulsy pro benzínové vstřiky. Pomocí těchto impulsů se naladí za pomoci dalších údajů (MAP, otáčky) graf benzínové mapy. Podle této benzínové mapy se pak ladí plynová, cílem je aby jí byla co nejblíž.
Je tedy úplně jedno, jestli je proměnlivý tlak na palivové liště, jestli spíná turbo, nebo VVT. Lambdu je možné napojit u té EG jednotky. Pokud je auto OBD II (to asi není ?) je možné trvale propojit LPG jednotku s benzínovou přes port OBD a odečítat spoustu údajů přímo (zátěž, lambdu, korekce a mnoho dalších).
Výhodou té druhé jednotky je, že umí ovládat také benzínové vstřikovače, takže není problém dostat do motoru třeba o 100% paliva navíc proti samotnému benzínu, to vše jde opět naladit a přesně korigovat (ms, otáčky, MAP).
Například mám připraven kompresor Eaton pro motor Opel 3.2 V6. z původních 155kW mám pouze v atmosféře už 202 a po montáži kompresoru mohu jít až na 250kW, aniž bych musel upravovat vstřiky, čerpadlo atd... a to jen díky možnosti soustřiku obou paliv v režimu plného zatížení motoru (do 60% to pojede pouze na LPG).


Tady nějaký info ohledně jednotky, která se ladí ručně.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200FT dlouho startuje
PříspěvekNapsal: 16 úno 2018 18:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3693
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Řekl bych, že konečnej problém byl v propouštějících vstřikovačích LPG. Z hadice od reduktoru si mi nezdá, že by plyn smrděl, ale prostě ten zbytek co je v hadicích se do válců po delším stání dostal a už to nechtělo chytit. Po odpojení vstřikovačů všechno v cajku.
Takže pohoda ;)

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200FT dlouho startuje
PříspěvekNapsal: 26 úno 2018 19:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3693
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Musíme technický témata držet pěkně aktuální, že jo ? :evil:

cca -13°C
Včera po stání venku auto naskočilo normálně, ale vzápětí jelo na tři válce, cca pět minut - tipuju než se to malinko ohřálo a pak zase v pohodě.
Po celonočním stání v garáži, kde je lehounce nad nulou vše v pořádku.

Dneska po stání venku chytlo zase normálně, rozjelo se na tři válce a postupně se to ještě zhoršilo, až se mi zdálo, že jede jeden nebo dva, jednou zdechlo, zase chytlo a blbě běželo, rozjet se skoro nešlo. Po pěti minutách (když se to trochu ohřálo?) na všechny čtyři a bez problému.

Tak co je zmrzlý a nefunguje? Lambda ? :shock:


Na druhou stranu jsem si dneska namontoval pěkně zrepasovaný plynový vstřikovače i s novou lištou. Něco to sice stálo, ale teď to na plyn táhne lineárně (dejme tomu :D ) až do omezovače, oproti stavu předtím, kdy to nad 3500ot začalo škubat a jet se s tim nedalo. :Rose:

Uvidíme jestli bude stále dobře startovat.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: B200FT dlouho startuje
PříspěvekNapsal: 27 úno 2018 23:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3693
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Nikoho nic nenapadá ?

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.102s | 24 Queries | GZIP : Off ]