Řeším už asi rok tento problém - auto začne cukat po delší jízdě např. na dálnici cca 50km. Projeví se to jenom chvíli, ale cuká to hrozně, pak zase jede OK. Na krátké trase nic, chvá se to úplně normálně. Má to tu americkou jednotku zapalování viz: https://volvoforums.com/forum/volvo-240-740-940-12/85-240-dl-wagon-tricky-no-start-84869/
Sehnal jsem jinou, zaručeně vyzkoušenou a závada přetrvává.
Za dobu co se problém řeší namontované nové tyto díly:
Nádrž
palivová pumpa
palivový filtr
palec + víčko rozdělovače
kabely
svíčky
indukční cívka
Někdo nějaký nápad co by to mohlo dělat? Už mi trochu dochází inspirace..
B 230F 2.2 jetronic stále cuká
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#2 B 230F 2.2 jetronic stále cuká
čidlo kliky?
spínač volnoběhu?
RSR relé?
myslím že všecky tyhle prvky můžou vyhnít a nefungovat jen za určité teploty, vlhkosti....
Zkoušel jsi během cukání šmatlat na relátka/pojistky?
spínač volnoběhu?
RSR relé?
myslím že všecky tyhle prvky můžou vyhnít a nefungovat jen za určité teploty, vlhkosti....
Zkoušel jsi během cukání šmatlat na relátka/pojistky?
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#3 B 230F 2.2 jetronic stále cuká
Jsem ponekud zmaten - v podpisu mas motorizaci B230A z roku 85. Pokud resis skutecne B230F, o jaky se jedna rocnik? Ptam se kvuli tomu, jestly uz ma Radio Suppression Relay. Tahle mala mrska dokaze pekne potrapit, jednou jsem kvuli ni menil vse co popisujes plus jeste neco navic
edit: At hledam jak hledam, nejak tu potvoru nemuzu ve dvojkovych schematech najit - mozna se mylim a tohle relatko davali jenom do sedmicek.
edit: At hledam jak hledam, nejak tu potvoru nemuzu ve dvojkovych schematech najit - mozna se mylim a tohle relatko davali jenom do sedmicek.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 B 230F 2.2 jetronic stále cuká
Zkus pohledat NSR, někdy tomu řikaji noise sup. rel.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#5 B 230F 2.2 jetronic stále cuká
Viz muj prispevek vyse - dvojka toto rele dle schemat nema.Urvanej píše:Zkus pohledat NSR, někdy tomu řikaji noise sup. rel.
Nicmene bych se zkusil zamerit na hlavni rele, tj."Main Relay" (pod kapotou u spolujezdce na firewallu).
Kdyztak koukni sem: https://www.240turbo.com/volvorelays.html
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 22
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zbraslav
- Vůz: 245, B230A, M47,´85
#6 B 230F 2.2 jetronic stále cuká
B 230A naštěstí funguje naprosto spolehlivě, jedná se o jiné auto.
Je to r.v. 1988,zkusím prověřit to relé..
Je to r.v. 1988,zkusím prověřit to relé..
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek