Olej do difu s Eaton Locker G80
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#1 Olej do difu s Eaton Locker G80
Rád bych vyměnil olej v difu s G80. Mám se držet původní specifikace, nebo využít pokroku a nalít raději 75W-140 GL-5?
A přísady pro LS platí i pro ten můj Locker, nebo je to zbytečný?
Dík za názory.
A přísady pro LS platí i pro ten můj Locker, nebo je to zbytečný?
Dík za názory.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#2 Olej do difu s Eaton Locker G80
A to se víc ptáš, nebo víc chlubíš? Nejsem v tom kovanej, ale pro samosvor s lockerem u devítky Volvo předepisuje jinej olej, než když tam není.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Olej do difu s Eaton Locker G80
G80 má taky lamely, tak hlavně nic, co je hypoidní.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#5 Olej do difu s Eaton Locker G80
U: jak ne hypoidní?? co chudák hruška na talíři? nechtěls napsat "hlavně ne JEN hypoidní"?
Jestli jsem to pochopil správně, tak to chce GL-5 s LS aditivy a viskozitou 75W-90 (dnešní vícerozsahové oleje) s tím, že co je dobré pro lamely, je dobré i pro hypoidní soukolí?
Něčím se chlubit..., to mě nikdy nenapadlo
Jestli jsem to pochopil správně, tak to chce GL-5 s LS aditivy a viskozitou 75W-90 (dnešní vícerozsahové oleje) s tím, že co je dobré pro lamely, je dobré i pro hypoidní soukolí?
Něčím se chlubit..., to mě nikdy nenapadlo
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 Olej do difu s Eaton Locker G80
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=22856 a tiez tam najdes topic presne s touto istou temou.
ja som do oboch diferakov nalial API GL5 a nestazuju sa
ja som do oboch diferakov nalial API GL5 a nestazuju sa
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 91
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Šluknovsko
- Vůz: V70XC, I a II.gen
#7 Olej do difu s Eaton Locker G80
Poptal bych se u Millerů,řekl bych,že ví,co píšou a mluví....
http://www.millersoils.cz/diskuse-ohlasy
http://www.millersoils.cz/crx-75w1101
http://www.millersoils.cz/crx-75w110
http://www.millersoils.cz/diskuse-ohlasy
http://www.millersoils.cz/crx-75w1101
http://www.millersoils.cz/crx-75w110
_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#8 Olej do difu s Eaton Locker G80
Všem děkuji za odpovědi.
Samozřejmě jsem taky hledal a samostudoval, ale chtěl jsem mít jistotu.
Těch svorů je více druhů, olejů ještě víc a obchodních žvástů na internetu úplně nejvíc. Doba nám taky pokročila, samosvorů ze železa ubylo, většina olejů s LS přísadami je do závoďáků nebo náklaďáků, tak jsem chtěl mít jasno.
Jeden z vhodných olejů je, jak jsem se dočetl, primárně určen pro Nissan GT-R. Aby to pro moje dvoukilo stačilo!
Samozřejmě jsem taky hledal a samostudoval, ale chtěl jsem mít jistotu.
Těch svorů je více druhů, olejů ještě víc a obchodních žvástů na internetu úplně nejvíc. Doba nám taky pokročila, samosvorů ze železa ubylo, většina olejů s LS přísadami je do závoďáků nebo náklaďáků, tak jsem chtěl mít jasno.
Jeden z vhodných olejů je, jak jsem se dočetl, primárně určen pro Nissan GT-R. Aby to pro moje dvoukilo stačilo!
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Olej do difu s Eaton Locker G80
Hypoidní aditiva většinou leptaji cokoliv gumovýho, plastovýho, korkovýho... ale jak píšeš, doba pokročila.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#10 Olej do difu s Eaton Locker G80
To jsem se taky dočetl, ale prý se to týkalo doby před čtyřiceti roky.
Když se tehdy nalil moderní "H" olej do nějakýho tehdy staršího auta (kolem druhý války ), tak to vyteklo ven.
Ale nikdo neví, jestli proto, že to naleptalo nějaký těsnění, nebo proto, že ten moderní olej byl tekutý i za pokojové teploty
Když se tehdy nalil moderní "H" olej do nějakýho tehdy staršího auta (kolem druhý války ), tak to vyteklo ven.
Ale nikdo neví, jestli proto, že to naleptalo nějaký těsnění, nebo proto, že ten moderní olej byl tekutý i za pokojové teploty
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 Olej do difu s Eaton Locker G80
Nebo bych vzal olej od BGcka
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 Olej do difu s Eaton Locker G80
Hele hypoidní oleje maji vysokou mazivost při velkym zatížení. Toho se dociluje chlorovejma a sirnejma aditivama. Obojí je celkem kyselý a nesnáší se to v podstatě s ničim.
Na stejnym principu jsou ty aditiva co udrží favorita 10 minut jezdit bez oleje apod.
Já leju do všeho 75w-90 a občas i hypoid do normálního. Ty naše pekáče byly navržený v době, kdy oleje pořádně nemazaly a moc jich nebylo. Takže to až tak nehrotim.
Na stejnym principu jsou ty aditiva co udrží favorita 10 minut jezdit bez oleje apod.
Já leju do všeho 75w-90 a občas i hypoid do normálního. Ty naše pekáče byly navržený v době, kdy oleje pořádně nemazaly a moc jich nebylo. Takže to až tak nehrotim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#13 Olej do difu s Eaton Locker G80
Vyřízené, hotové, kůpené - doufám, že se za těch 150 let, co fungujou, naučili ty oleje míchat...
https://www.zeller-gmelin.de/zgSite/en/Divinol-Schmierstoffe-und-Trennmittel/Automotive-Schmierstoffe/Getriebe%C3%B6le/Divinol-Synthogear-Extra-LS-75W-90/p/52000?s=C0D705426AF4A860183754FA3350D6F8B26242B8
Všem díky za postřehy!
https://www.zeller-gmelin.de/zgSite/en/Divinol-Schmierstoffe-und-Trennmittel/Automotive-Schmierstoffe/Getriebe%C3%B6le/Divinol-Synthogear-Extra-LS-75W-90/p/52000?s=C0D705426AF4A860183754FA3350D6F8B26242B8
Všem díky za postřehy!
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek