Právě je 18 črc 2018 03:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: M45 za BW55
PříspěvekNapsal: 03 bře 2018 14:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 2274
Bydliště: Ždánice
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 262C a 264 a 265 a S80
Nazdar opraváři
Mám dotaz... Pokud budu chtít přehodit motor PRV B27A, který je s 4q manuálem za automat budu k tomu potřebovat jen chladič pro automatku, nebo je tam ještě něco?
Kdyby měl náhodou někdo automatickou převodovku s OD, co se dávala do 2xx s kardanem, měl bych případně zájem.

_________________
262C - 1979, B27E, 264GLE - 1980, B27E / S80 - 2006, 3,2 benzín / 265 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: M45 za BW55
PříspěvekNapsal: 03 bře 2018 23:58 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13681
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Možná už ho i máš, koukni, zda po straně chladiče nemáš dvě záslepky.
Jinak tam bude pakárnička s tim dodělánim OD, ale věřim tomu, že tu tam bude už natahaný. Taky blokace starteru mimo N/P u manuálu neni. Zkus usomrovat cecedu, ať ti to nasnímkuje, páral to ze zlatýho vrakouše pro Tirpitze.
Mam tu automatky ze 7/9 a kdybys chtěl čistě mechanickou, tak i ZF.
Prosimtě ten manuál mi pak schovej (pokud by ses ho zbavoval). Potřebuju manuální přírubu na PRV.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: M45 za BW55
PříspěvekNapsal: 04 bře 2018 00:15 
Offline

Registrován: prosinec 2008
Příspěvky: 31
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem
Nevím jak u PRV, ale u čtyřválce s automatem není setrvačník, ale jen ozubený věnec. Na kliku upevněn jen pomocí tenkého plechu, který kolem příruby rád praská. K tomu plechu je též přišroubován měnič.

_________________
Cca 20x Volvo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: M45 za BW55
PříspěvekNapsal: 04 bře 2018 03:25 
voltony píše:
Nevím jak u PRV, ale u čtyřválce s automatem není setrvačník, ale jen ozubený věnec. Na kliku upevněn jen pomocí tenkého plechu, který kolem příruby rád praská. K tomu plechu je též přišroubován měnič.

Žádný automat nemá setrvačník! :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: M45 za BW55
PříspěvekNapsal: 04 bře 2018 14:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2172
Bydliště: Brno
Elektrika je triviální. Jen nebudeš mít originální kontrolku, ale tu zelenou "5" z mechanické převodovky...
Nebo zkusit použít šablonku z novější přístrojovky.

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: M45 za BW55
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 10:51 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13681
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Sedmice měly obojí, jak "5", tak šmipku. Dvojka obě kontrolky nemá? Nekecej, že bys to nezvládl přepájkovat, nebo vyměnit tu folii :-D
Navíc manuální "5" a šmipka u AT je opačně. U man. 5 svítí při zařazeném OD a u AW převodovky šmipka svítí při vypnutém OD na voliči.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: M45 za BW55
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 14:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2172
Bydliště: Brno
Stara verze pristrojovky u rady 200 (do r. 1980) nema sipku. Ani nevim, jestli uz existovala prevodovka...
Kontrolky jou mensi, nektere jsou orientovane na vysku, bohuzel i "5".
Jinak ano - jsem schopen temer vseho :lol:

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: M45 za BW55
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 21:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 2274
Bydliště: Ždánice
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 262C a 264 a 265 a S80
automatka s OD je až cca od 84 roku. Tedy byl by to spíš takový bastl. Jinak OD na staré palubce samozřejmě je pro M46.
Jinak chytrý z toho nejsem. Přečtu si to znovu.

ničeho se zbavovat nebudu :-)

_________________
262C - 1979, B27E, 264GLE - 1980, B27E / S80 - 2006, 3,2 benzín / 265 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: M45 za BW55
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 21:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 2274
Bydliště: Ždánice
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 262C a 264 a 265 a S80
no a v případě záměny jen za 3 kvalt BW55, kde OD není? Nechápu, co s tím setrvačníkem či měničem. Snad je kompled prevodovka, co má svoji přírubu a ta se nasadí na motor, ne? :oops:
Ano, upravit blokaci toho startéru by se mohlo, ale když se tam dá ten drátek co je u manuálu tak to holt bude starovat kdykoli a dám na to bacha. :kuchta:

_________________
262C - 1979, B27E, 264GLE - 1980, B27E / S80 - 2006, 3,2 benzín / 265 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.081s | 20 Queries | GZIP : Off ]