Studený start - ventil

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#1 Studený start - ventil

Příspěvek od pekelnik »

Ahoj. Nemá někdo na půjčení, či prodej tento ventil studeného startu?
BOSCH 0 280 170 404
Použil bych ho do PRV B27E, ale používal se prý pořád ten stejný i do 4 válce a do Francouzů taky i do Lancie...
V zimě mám problém vůbec nastartovat. Když použiji startovací sprej, tak trvá, než se chytí sytič a uz je to ok. Pak už stačí počkat na lehké prohřátí motoru a pak to jede jako prase. Volnobeh teplého motoru ok, teplé startuje v pohode. V létě problém podstatně menší. Zkoušel jsem zaměnit z jiného motoru a je to stejné, ale nevim, zda je dobrý. Mám na tom dokonce dodelaný elektrický sytič v podobě tlačítka, cale ten taky v tu chvíli nefunguje a pak si dělá co chce. Nekdy reaguje a nekdy ne. Tím jsem došel k názoru , že ventil je vadný.
Tedy, rád bych zkusil namontovat a odzkoušet nějaký 100% funkční.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#2 Studený start - ventil

Příspěvek od standa »

Mám, stav se. Obávám se však, že problém bude jinde... Zkusil bych zapnout čerpadlo paliva před startem motoru, aby byl celý vstřikovací systém zcela jistě naplněn palivem o předepsaném tlaku - nejlíp je propojit kusem drátu pojistky palivových čerpadel a varovných blinkrů. Pokud by nepomohlo, tak bych měřil tlaky paliva - jak systémový, tak řídící.

Vadný startovací ventil je velmi vzácný zboží...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Studený start - ventil

Příspěvek od pekelnik »

ok. stavím se a vyzkouším to. Systém je při startu i několikrát podroben natlakování, pomocí ťuknutí klíčku do polohy startování aby pumpa dala požadovaný tlak.
Já mívám dost často neobvyklé chyby k opravě. Stavím se cca v půlce ledna
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#4 Studený start - ventil

Příspěvek od standa »

pekelnik píše: ...já mívám dost často neobvyklé chyby k opravě...
Pročpak asi??? Protože máš ty vole neobvyklou úchylku a provozuješ ty bláznivý péervéčka s historickýma K-jetama :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Studený start - ventil

Příspěvek od pekelnik »

Dyž voni sou úžasný
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Studený start - ventil

Příspěvek od pekelnik »

Jinak ventilem to nebylo. Chce to neco, co tomu ventilu rekne, ze ma dat palivo. Vyřešil to Standa oblíbeným přídavným elektrickym sytičem.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200 - opravy“