V táhlé zatáčce si vrzne řízení

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#1 V táhlé zatáčce si vrzne řízení

Příspěvek od Ondra. »

Mám problém na dvojce že když jedu v táhlejší zatáčce vrzne mi řízení. Ozve se to jen když opravdu déle držím volant v jedné poloze, v krajních polohách nebo při běžném otáčení volantu se to neprojevuje. Stává se mi to i u 940 ale v mnohem menší míře. Co zkusit? vyměnit servokapalinu s proplachem BGčkem? Zkusit se podívat ne přepouštěcí ventil? Nevím ještě nikdy jsem se v řízení nehrabal
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#2 V táhlé zatáčce si vrzne řízení

Příspěvek od standa »

A jde to fakt z řízení? Pazvuky se projeví spíš při točení volantem na místě, jednak je řízení nejvíc zatížený a druhak je v autě relativní ticho :)

Na dvojkách nejčastěji vrže zadní silentblok na předních ramenech, ten, co je upevněn v tzv. "ňadru". Většinou se guma odtrhne od železa a vrže, vůli to mít přitom nemusí.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#3 V táhlé zatáčce si vrzne řízení

Příspěvek od Ondra. »

že je to řízením jsem usuzoval podle toho že jsem možná cítil drobné vibrace ve volantu (placebo efekt?) nicméně tvoje teorie je možná, ono to vrzne nejčastěji když zatáčím a přejedu nějakou překážku nebo přibrzdím a auto se trochu zhoupne což by tvému názoru nasvědčovalo :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200 - opravy“