V táhlé zatáčce si vrzne řízení
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#1 V táhlé zatáčce si vrzne řízení
Mám problém na dvojce že když jedu v táhlejší zatáčce vrzne mi řízení. Ozve se to jen když opravdu déle držím volant v jedné poloze, v krajních polohách nebo při běžném otáčení volantu se to neprojevuje. Stává se mi to i u 940 ale v mnohem menší míře. Co zkusit? vyměnit servokapalinu s proplachem BGčkem? Zkusit se podívat ne přepouštěcí ventil? Nevím ještě nikdy jsem se v řízení nehrabal
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#2 V táhlé zatáčce si vrzne řízení
A jde to fakt z řízení? Pazvuky se projeví spíš při točení volantem na místě, jednak je řízení nejvíc zatížený a druhak je v autě relativní ticho
Na dvojkách nejčastěji vrže zadní silentblok na předních ramenech, ten, co je upevněn v tzv. "ňadru". Většinou se guma odtrhne od železa a vrže, vůli to mít přitom nemusí.
Na dvojkách nejčastěji vrže zadní silentblok na předních ramenech, ten, co je upevněn v tzv. "ňadru". Většinou se guma odtrhne od železa a vrže, vůli to mít přitom nemusí.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 V táhlé zatáčce si vrzne řízení
že je to řízením jsem usuzoval podle toho že jsem možná cítil drobné vibrace ve volantu (placebo efekt?) nicméně tvoje teorie je možná, ono to vrzne nejčastěji když zatáčím a přejedu nějakou překážku nebo přibrzdím a auto se trochu zhoupne což by tvému názoru nasvědčovalo
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek