B230F (P245) nestartuje-pomoc v Praze?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#26 B230F (P245) nestartuje-pomoc v Praze?
Zaszyj dziurkę, póki mała
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#27 B230F (P245) nestartuje-pomoc v Praze?
Jednou jsem se trápil, motor ne a ne chytit a když tak šel blbě. Vyzkoušel sem co se dalo a když už sem myslel že to hodim ze skály, tak jsem jen tak z posledních sil udělal přívod benzínu z kanystru, kde jsme měl čerstvej benzín. Vrčel jak za mlada.
Doteď sem nepochopil, proč 2 měsíce starej benzin od benziny nedokázal motor schroupnout. (Ale je to cca 15 let z5.)
Doteď sem nepochopil, proč 2 měsíce starej benzin od benziny nedokázal motor schroupnout. (Ale je to cca 15 let z5.)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#28 B230F (P245) nestartuje-pomoc v Praze?
nejaky pokrok?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#29 B230F (P245) nestartuje-pomoc v Praze?
Jo, auto je u Marry.Fritzko píše:nejaky pokrok?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#30 B230F (P245) nestartuje-pomoc v Praze?
no tak to ma typek vyhrate.. kiez by sme aj my v SVK mali takych odbornikov.. neva tak mozno potom majitej auta pofereruje, ze kde bol pes zakopany..Sergej píše:Jo, auto je u Marry.Fritzko píše:nejaky pokrok?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#31 B230F (P245) nestartuje-pomoc v Praze?
mame, prid do ba.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#32 B230F (P245) nestartuje-pomoc v Praze?
Auto uz zasa vrci. Po Marrovom vychytani roznych drobnych zavad (posunute rozvody, nespravne cidlo teploty..) ostal uz len chod na bohatu zmes. A to tak bohatu, ze jeden vstrek stihal zasobovat vsetky 4 valce . Kedze vymena RJ za repasovanu nepriniesla ziadny pozitivny vysledok, bolo jasne ze RJ davkuje palivo na zaklade nespravnych vstupnych hodnot.
Mozu to byt:
1. mnozstvo vzduchu z vahy vzduchu
2. teplota motora
3. poziadavka na obohatenie zmesi pri detonacnom spalovani z RJ zapalovania
4. spinač plneho plynu (Full load switch)
Funkcia 2,4 bola overena, 3. nemoze sposobit taketo prechlastavanie motora.
Zostava bod 1. Vahu vraj Marra skusal menit s negativnym vysledkom.
Nasledne boli zmerane dlzky vstrekov a porovnane so zdravym motorom.
Na "zdravom" motore s RJ LH Jetronic 2.4 (BOSCH 561, prip. 293) vo volnobeznych otackach trva vstrek cca 3,2ms s pauzou cca 71-72ms
Na "pacientovi" s RJ LH Jetronic 2.4 (BOSCH 561) bola namerana dlzka vstreku 10ms s pauzou 90ms.
Porovnanim vystupu vahy vzduchu (016) pin 3 oproti pinu 1 (GND), pri beziacom motore na volnobehu, boli zistene nasledovne hodnoty:
zdravy motor - 2,4 - 2,5V
pacient - 3,6 - 3,8V
Takze na vine je predsalen vaha vzduchu, co bolo potvrdene ich zamenou, kedy sa prechlastavanie prestahovalo spolu s vadnou vahou vzduchu.
Mozu to byt:
1. mnozstvo vzduchu z vahy vzduchu
2. teplota motora
3. poziadavka na obohatenie zmesi pri detonacnom spalovani z RJ zapalovania
4. spinač plneho plynu (Full load switch)
Funkcia 2,4 bola overena, 3. nemoze sposobit taketo prechlastavanie motora.
Zostava bod 1. Vahu vraj Marra skusal menit s negativnym vysledkom.
Nasledne boli zmerane dlzky vstrekov a porovnane so zdravym motorom.
Na "zdravom" motore s RJ LH Jetronic 2.4 (BOSCH 561, prip. 293) vo volnobeznych otackach trva vstrek cca 3,2ms s pauzou cca 71-72ms
Na "pacientovi" s RJ LH Jetronic 2.4 (BOSCH 561) bola namerana dlzka vstreku 10ms s pauzou 90ms.
Porovnanim vystupu vahy vzduchu (016) pin 3 oproti pinu 1 (GND), pri beziacom motore na volnobehu, boli zistene nasledovne hodnoty:
zdravy motor - 2,4 - 2,5V
pacient - 3,6 - 3,8V
Takze na vine je predsalen vaha vzduchu, co bolo potvrdene ich zamenou, kedy sa prechlastavanie prestahovalo spolu s vadnou vahou vzduchu.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#33 B230F (P245) nestartuje-pomoc v Praze?
To je smůla, že druhá váha byla taky špatná...
Obvykle se špatná váha vzduchu dá (laicky, na cestě, bez nářadí) poznat tak, že se po jejím odpojení zlepší chod motoru.
Sergej, vyzbrojenej voltmetrem, je nebezpečně dobrej
Obvykle se špatná váha vzduchu dá (laicky, na cestě, bez nářadí) poznat tak, že se po jejím odpojení zlepší chod motoru.
Sergej, vyzbrojenej voltmetrem, je nebezpečně dobrej
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 59
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Vůz: Volvo 240 kombi, Volvo 740 /oboje B230F/
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
#34 B230F (P245) nestartuje-pomoc v Praze?
ÁNO, Sergej, vyzbrojenej voltmetrem a OSCILOSKOPEM, je nebezpečně dobrej
standa píše:To je smůla, že druhá váha byla taky špatná...
Obvykle se špatná váha vzduchu dá (laicky, na cestě, bez nářadí) poznat tak, že se po jejím odpojení zlepší chod motoru.
Sergej, vyzbrojenej voltmetrem, je nebezpečně dobrej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#35 B230F (P245) nestartuje-pomoc v Praze?
Těším se na vyprávění osobně, na devítce mám zdřejmě podobný motor tak (kdyby náhodou) aspoň budu vědět co a jak ...
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#36 B230F (P245) nestartuje-pomoc v Praze?
Radsej porozpravaj o tvojom cape1tom píše: ÁNO, Sergej, vyzbrojenej voltmetrem a OSCILOSKOPEM, je nebezpečně dobrej
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 440 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od milanh
-
- 14 Odpovědi
- 1238 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od maakus
-
- 29 Odpovědi
- 855 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od honzakubel
-
- 41 Odpovědi
- 5340 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od veetec
-
- 3 Odpovědi
- 1113 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej