a sem tu zas...2 problemy...

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#76 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Sergej »

Takze budu dome uz 2 nepojazdne auta ? :D
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#77 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od pavel.2 »

Jak se ten problém s motorem výkonem projevuje, já měl několikrát potíž, volnoběh OK jen rozjezdu (při výkonu motoru) to vyloženě nemělo výkon motor jakoby vypadával ) to trvalo i třeba celý den , pak jsem vyměnil kabel cívka / rozdělovač (dal jsem starý ) a motor OK po 14dnech zase stejný dal jsem původní ( vadný ale proměřený 4,6kohm ) a pohoda motor OK po 3dnech jsem dal origo kabel nový a po 14dnech zase stejný , což mě docela dostalo na starý kabel to zase šlo OK . Pak jsem se naštval udělal úpravu nového kabelu a přes 2měsíce OK.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 69
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#78 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Fritzko »

Sergej píše:Takze budu dome uz 2 nepojazdne auta ? :D
no takto aby som to uviedol na spravnu mieru: jedno od Iggyho je uz pomaly do srubky. ide prec! Moja Helga ide,ale je to riziko,ale snad by som sa niekam s nou dostal- lazo plazo tempom a dnes idem kuknut mozny prirastok do vozoveho parku a ten je vraj v pohode a po stk a ek. takze sa uvidi.. drzte palce! :good:
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 69
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#79 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Fritzko »

pavel.2 píše:Jak se ten problém s motorem výkonem projevuje, já měl několikrát potíž, volnoběh OK jen rozjezdu (při výkonu motoru) to vyloženě nemělo výkon motor jakoby vypadával ) to trvalo i třeba celý den , pak jsem vyměnil kabel cívka / rozdělovač (dal jsem starý ) a motor OK po 14dnech zase stejný dal jsem původní ( vadný ale proměřený 4,6kohm ) a pohoda motor OK po 3dnech jsem dal origo kabel nový a po 14dnech zase stejný , což mě docela dostalo na starý kabel to zase šlo OK . Pak jsem se naštval udělal úpravu nového kabelu a přes 2měsíce OK.
no aj ten rozjazd trochu blbne,ale dokazem sa pohnut. nie sice nejak svizne/ prudko,ale tak pohodovo.. stava sa mi,ze pri rozjadze sa pohnem 1-2m potom motor nejak vynecha a potom bum riadne zatiahne a uz ficiiiiim
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 69
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#80 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Fritzko »

teraz ohladne druheho auta s B200E .. natocil som video,ze co to robi hned za rana.. tak ci nahodou neuvidite ze sta mali podobny problem,alebo este lepsie ten isty.. :wink:
ak budete pozorne pocuvat v pozadi budete pocut divne zvuky ktore vydava palivova pumpa. a okom mozte mrknut aj na tie rozne budiky,ze ako sa sprava napr ukazovatel tlaku oleja ...
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#81 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od standa »

Po zkouknutí videa jsem utvořil velmi odvážnou teorii - málo benzinu. Ve spojení s obvykle nefunkční podávací pumpou v nádrži se vytvoří vražedná kombinace, kdy si hlavní pumpa musí nasávat benzin s bublinkama a nevytvoří se proto patřičný tlak paliva ve vstřikování. Motor kucká kvůli chudé směsi a vedlejším produktem je chroupavej a mňoukavej zvuk čerpadla.

Tlakoměr jde za roh, protože není připojen k čidlu nebo to zapojoval jeliman.

Kdy přijedeš do Brna? :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 69
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#82 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Fritzko »

standa píše:Po zkouknutí videa jsem utvořil velmi odvážnou teorii - málo benzinu. Ve spojení s obvykle nefunkční podávací pumpou v nádrži se vytvoří vražedná kombinace, kdy si hlavní pumpa musí nasávat benzin s bublinkama a nevytvoří se proto patřičný tlak paliva ve vstřikování. Motor kucká kvůli chudé směsi a vedlejším produktem je chroupavej a mňoukavej zvuk čerpadla.

Tlakoměr jde za roh, protože není připojen k čidlu nebo to zapojoval jeliman.

Kdy přijedeš do Brna? :D
:good: vyborne! dnes som zlozil hlavu dokopy s mojim kmotrom a tiez sme sa zhodli,ze by bolo dobre zistit ako je na tom podavacie cerpadlo v nadrzi a tiez sa pozriet na pumpu..( ci nahodou aj netaha niekde vzduch?) takze zajtra to budem skumat( btw to teleso co je v nadrzi mam,ale je z d24 takze asi mi je na prd.. :-/) takze presne zdielam tvoj myslienkovy pochod.. :lol: JELIMAN! :lol: to si dal.. tak sa to ku mn euz dostalo. nuz aj na to sa kuknem,ale najprv potrebujem nejak na nete nastudovat ako vyzera to cidlo.(nefunguje ani ukazovatel teploty oleja) a co sa brna tyka. urcite sa zastavim(vo vlastnom zaujme!) ako nahle na to budem mat prilezitost a nejaky balik penez..najprv musim doma vyrovnat,, sekery´´ nakolko som momentalne uz 3 mesiac bez prace.. :cry:
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 69
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#83 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Fritzko »

no takze vybral som dnes to teleso z nadrze, opticky ho zkontroloval a nikde nieje nic prasknute a nieje tam ziadna vola... pumpicka zbuci a hlavna pumpa pod autom tiez.. problem pretrvava.. nemylim sa ze za beznych okolnosti by to malo zniet asi tak,ze otocim klucom a mam pocut: bzzzzzzz a cuknutie? proste ze to natiahlo palivo? teraz aj ked nastarujem hlvna pumpa pod autom stale zbuci... nonstop! :x
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#84 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Sarkasmic »

Hlavná pumpa počas choda musi bzučat! Po zapnutí klíčku by měla zabzučet a ztichnout,ale nemusí být tak,může se pouštět až při startování....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 69
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#85 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Fritzko »

Sarkasmic píše:Hlavná pumpa počas choda musi bzučat! Po zapnutí klíčku by měla zabzučet a ztichnout,ale nemusí být tak,může se pouštět až při startování....
Aby sme sa chapali: hlavna pumpa je ta na spodku auta ,ano? Ak ano tak potom tato moja pumpa ide nonstop! Otocim kluc do prvej pozicie a zacne bzucat( aj podavacie cerpadlo v nadrzi a aj hlavna pumpa) a bzuci a bzuci aj ked necham 10minut.. Nastartujem a bzuci.. Bez prestania.. Takze aj takto je to v pohode?!
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#86 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od standa »

Fritzko píše:Otocim kluc do prvej pozicie a zacne bzucat( aj podavacie cerpadlo v nadrzi a aj hlavna pumpa) a bzuci a bzuci aj ked necham 10minut.. Nastartujem a bzuci.. Bez prestania.. Takze aj takto je to v pohode?!
Není. Pumpy mají běžet jen tehdy, když se točí motor. Pokud se po např. havárii zastaví motor, tak se pumpy po třech vteřinách odpojí, aby se snížilo riziko požáru. Odpojení provádí chytré relátko umístěné pod volantem. Zřejmě i tudy prošel jeliman :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 69
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#87 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Fritzko »

standa píše:
Fritzko píše:Otocim kluc do prvej pozicie a zacne bzucat( aj podavacie cerpadlo v nadrzi a aj hlavna pumpa) a bzuci a bzuci aj ked necham 10minut.. Nastartujem a bzuci.. Bez prestania.. Takze aj takto je to v pohode?!
Není. Pumpy mají běžet jen tehdy, když se točí motor. Pokud se po např. havárii zastaví motor, tak se pumpy po třech vteřinách odpojí, aby se snížilo riziko požáru. Odpojení provádí chytré relátko umístěné pod volantem. Zřejmě i tudy prošel jeliman :D
:-D no moze byt ze to cele ma na svedomi jeliman.. :-D lebo na aute niekto dorobil taku vychytavku,ze ak sa otvoria predne dvere automaticky sa rozsvieti take male svetlo a osvetluje tam ten priestor kde su pedale! Je to aj na spolujazdcovej strane... Takze moze byt problem aj v elektrike... Dnes sa na to kuknem, i ked o elektrike nemam ani sajn,ale aspon urobim opticky check.. Dodam foto.. Zatial tolko Dakujem!
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 69
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#88 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Fritzko »

relays localization..takze idem to checkovat
Přílohy
relays 2.JPG
relays 2.JPG (64 KiB) Zobrazeno 3110 x
relays.JPG
relays.JPG (55.26 KiB) Zobrazeno 3110 x
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 69
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#89 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Fritzko »

pod volantom je len ta 12-tka a fuel pump relay( sice nvm preco iba turbo only,ale nieco tam je) a nejake relatko je za spojkovym pedalom...

mozno sa opytam blbost,ale je mozne ze ak vyberem poistku c.4(tusim in tank pump) a c.6(main fuel pump)tak auto normalne nastartujem? bol som v tom ze poistka spaja okruh. cize ked prdne poista tak nieco odide. ale ja startujem a bzucim...
Přílohy
to je on... na co sluzilo,alebo malo sluzit netusim. napada ma iba nejaky primitivny imobilizer? alebo nieco podobne
to je on... na co sluzilo,alebo malo sluzit netusim. napada ma iba nejaky primitivny imobilizer? alebo nieco podobne
IMG_1727.JPG (71.09 KiB) Zobrazeno 3097 x
kabel od vypinaca vedie az do motoroveho priestoru a tam konci. nepripojeny..
kabel od vypinaca vedie az do motoroveho priestoru a tam konci. nepripojeny..
IMG_1731.JPG (71.28 KiB) Zobrazeno 3097 x
domnievam sa ze toto je kabel od budika na tlak oleja.. takto je vyvedeny
domnievam sa ze toto je kabel od budika na tlak oleja.. takto je vyvedeny
IMG_1729.JPG (68.13 KiB) Zobrazeno 3097 x
oil pressure senzor. no docital som sa ze toto co je na obrazku je iba fabricky, ale k ukazovalu tlaku paliva je vraj iny. vedu z neho 2 kable. cize pripada mi to tak,ze ukazovatel co mam ja bol iba dodatocne domontovany ,ale nedokonceny.
oil pressure senzor. no docital som sa ze toto co je na obrazku je iba fabricky, ale k ukazovalu tlaku paliva je vraj iny. vedu z neho 2 kable. cize pripada mi to tak,ze ukazovatel co mam ja bol iba dodatocne domontovany ,ale nedokonceny.
IMG_1728.JPG (55.15 KiB) Zobrazeno 3097 x
takto su pripojene tie VW svetielka. vyzera to celkom neskodne..
takto su pripojene tie VW svetielka. vyzera to celkom neskodne..
IMG_1730.JPG (76.13 KiB) Zobrazeno 3097 x
toto nvm co je zac.. nedopatral som sa kam to vedie..
toto nvm co je zac.. nedopatral som sa kam to vedie..
IMG_1725.JPG (53.94 KiB) Zobrazeno 3097 x
svetla v VW. a zaujimavy zapinac..
svetla v VW. a zaujimavy zapinac..
IMG_1723.JPG (63.5 KiB) Zobrazeno 3097 x
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#90 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od standa »

Relátko je těsně vedle pozice 12 - na plechové příčce pod volantem, přichycené pružnou ocelovou sponou, má šest pinů.

Po vyjmutí pojistek "fuel pump" by auto pochopitelně nastartovat nemělo. Co jiného čekat od jelimana, který si montuje osvětlení pedálů... :pardon:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#91 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od tomasss »

Kdyz vidim ty umelecky dila z dratu, myslim ze bys mel do Brna zaject co nejdriv :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 69
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#92 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Fritzko »

standa píše:Relátko je těsně vedle pozice 12 - na plechové příčce pod volantem, přichycené pružnou ocelovou sponou, má šest pinů.

Po vyjmutí pojistek "fuel pump" by auto pochopitelně nastartovat nemělo. Co jiného čekat od jelimana, který si montuje osvětlení pedálů... :pardon:
stando! :lol: Co jiného čekat od jelimana, který si montuje osvětlení pedálů... to bolo moc.. uspesne som absolvoval 5 minutovy zachavat smiechu! :good: holt tak sa to auto uz ku mne dostalo.. jj aj ja som bol sokovany ked to auto naskocilo bez poistiek..
2 Tomass: hej doslo mi ze to s tou elektrikou bude zaujimave.. dokonca raz pocas jazdy do predu mi zacala svietit spiatocka :-D ano ano do brna planujem ist..!
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 69
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#93 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Fritzko »

po dnesnom objave sa ozaj zaujimam o to ,ze co za expert robil v tom aute- s elektrikou sa vyhral :evil: maly problem ktory som dnes odstranil- nedalo sa stiahnut spolujazdcove okno zo soferoveho tlacidla. a tak som rozobral vsetky tlacidla a vida na spolujazdcovej stane som nasiel uplne divnu vec( dva zlte kable ktore boli ,,ukostrene´´ na dverach a oba boli zasunute do tej,, cokoladky´´ kde sa dava to tlacicko na stahovanie okna.. po odstraneni tych ,,neveimnacokablov´´ vsetko funguje tak ako ma.. :Search: tak ma len napada, nebude mi pumpa bzucat nonstop preto,lebo je napr. pripojena na priamo?! lebo uz ma pekne serie to bzucanie a tym padom dostava zabrat aj pumpa a zrovna 200 eur na novu teraz nemam.. :no:
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#94 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od standa »

Fritzko píše: tak ma len napada, nebude mi pumpa bzucat nonstop preto,lebo je napr. pripojena na priamo?!
A tato vskutku převratná idea Tě napadla sama od sebe - nikdo Ti nepomáhal? :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 69
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#95 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Fritzko »

Srandicky, srandicky?! No po tom co objavujem tie elektrikarske skvosty na aute tak ma napadlo ci nahodou.. Teda ak sa to vobec da tak pripojit..ale asi da..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#96 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Sergej »

Fritzko píše:Srandicky, srandicky?! No po tom co objavujem tie elektrikarske skvosty na aute tak ma napadlo ci nahodou.. Teda ak sa to vobec da tak pripojit..ale asi da..
Preco by sa nedalo ? A je to podla mna, dost pravdepodobny scenar: Pokazilo sa rele co spina pumpy, alebo sa objavila netesnost v systeme, ze bolo treba dlho startovat, tak to kutil domaci (namiesto opravy) zbastlil napriamo...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 69
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#97 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Fritzko »

no dobre teda.. tak ja to idem skumat a potom dam vediet,ze co a ako..

no musim sa priznat,ze mozno po hodine partia, som sa stratil v spleti kablov pod palubkou a nemam na to teraz nerv tak som to na dnes vzdal...
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 69
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#98 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Fritzko »

bol som nuteny zakupit tuto srandu : https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/injection-pump/pressure-tank-fuel-supply/1029873/
a to z dovodu,ze necakane som zistil,ze mi z toho pocas chodu motora strieka benzin. zo zadu bola taka mala srubka a odtial to striekalo.. skusal som ju zatiahnut viac,ale nepomohlo tak som to kupil nove.. po pravde som aj dufal,ze to sposobuje moje problemy,ale nebolo tomu tak.. takze spat k mojmu problemu.. mam dilemu neviem co zakupit aby problem zmizol.

toto: https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/injectors/idle-control-valve-air-supply/1014158/
alebo
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/fuel-supply-system/pumps/pump-fuel-pre-supply/781/
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 69
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#99 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od Fritzko »

vite / nevite? :unknown:
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#100 a sem tu zas...2 problemy...

Příspěvek od standa »

Už jsem Ti několikrát psal, že si máš koupit odbornou opravu. Nebo si K-jet naštuduj a opravuj si sám :D
P.S.: Důležitý pojem je "control pressure", Steuerdruck, čili řídící tlak. Měřák mám v Brně :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200 - opravy“