jak na to? oprava elektriky.

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#51 jak na to? zapajanie vyhrievanych sedadiel

Příspěvek od Fritzko »

Sergej píše:
Fritzko píše:mam aj schemu,ale nejak sa nerozumiem
Comu ? Lebo ak nevies citat schemy tak je uspesne zapojenie len dielom nahody.
pockat mam este jednu. no citat ako citat. tak nieco priblizne viem rozoznat,ale nieje to na 100 pero, ale vratme sa k tym fotkam. napajam to spravne,lebo ked to napojim a stlacim gombik tak svieti,ale nejak to nehreje.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#52 jak na to? oprava elektriky.

Příspěvek od tomasss »

A nemas preruseny vyhrivani v sesli? Zmer to multimetrem, melo by to mit par ohmu.
Pokud ne, tak zmer jestli mas na tom vyhrivani napeti. No a pokud je i napeti, neni duvod aby nebyl proud :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#53 jak na to? oprava elektriky.

Příspěvek od Fritzko »

jj urcite to tento vikend pozrem..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#54 jak na to? oprava elektriky.

Příspěvek od Fritzko »

Fritzko píše:jj urcite to tento vikend pozrem..
no soferova sedacka rozobrana a prisiel som na toto: kabel na sedatku nieje nikde preruseny, multimeter mi pri termostate ukazuje hodnotu cca 12.9V, kupodivu ked som zapol vyhrev tak tie kabliky sa naozaj rozohriali,ale nie velmi a po chvili sa mi zda,ze som pocul puknutie v termostate a vsetko ochladlo.pri opatovnom zapnuti sa kable opat rozohriali. takze vyzera to tak,ze to funguje,ale ten termostat reguluje teplotu podla aktualneho pocasia. moze byt?z toho mi vychadza,ze to poriadne bude kurit az vtedy ak bude pod nulou..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#55 jak na to? oprava elektriky.

Příspěvek od Sergej »

Fritzko píše:
Fritzko píše:jj urcite to tento vikend pozrem..
no soferova sedacka rozobrana a prisiel som na toto: kabel na sedatku nieje nikde preruseny, multimeter mi pri termostate ukazuje hodnotu cca 12.9V, kupodivu ked som zapol vyhrev tak tie kabliky sa naozaj rozohriali,ale nie velmi a po chvili sa mi zda,ze som pocul puknutie v termostate a vsetko ochladlo.pri opatovnom zapnuti sa kable opat rozohriali. takze vyzera to tak,ze to funguje,ale ten termostat reguluje teplotu podla aktualneho pocasia. moze byt?z toho mi vychadza,ze to poriadne bude kurit az vtedy ak bude pod nulou..
Termostat (ak je funkcny) reguluje, inak povedane spina a rozpina tak, aby teplota na nom bola medziach nadstavenych vyrobcom, tu cca 40°C. O pocasie sa nestara.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#56 jak na to? oprava elektriky.

Příspěvek od tomasss »

Fritzko píše:kupodivu ked som zapol vyhrev tak tie kabliky sa naozaj rozohriali,ale nie velmi a po chvili sa mi zda,ze som pocul puknutie v termostate a vsetko ochladlo.pri opatovnom zapnuti sa kable opat rozohriali.
Tenhle problem jsem mel taky, puvodne jsem chtel dat jiny termostaty (na vyssi teplotu), ale nakonec jsem to jednoduse premostil dratem. Ono v zime ma na sobe clovek stejne tlusty obleceni, a plne mi to takhle vyhovuje.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#57 jak na to? oprava elektriky.

Příspěvek od Fritzko »

tomasss píše:
Fritzko píše:kupodivu ked som zapol vyhrev tak tie kabliky sa naozaj rozohriali,ale nie velmi a po chvili sa mi zda,ze som pocul puknutie v termostate a vsetko ochladlo.pri opatovnom zapnuti sa kable opat rozohriali.
Tenhle problem jsem mel taky, puvodne jsem chtel dat jiny termostaty (na vyssi teplotu), ale nakonec jsem to jednoduse premostil dratem. Ono v zime ma na sobe clovek stejne tlusty obleceni, a plne mi to takhle vyhovuje.
a ked to premostim tak to bude hriat viacej? resp na vyssiu teplotu?.nemoze sa tam potom nieco spalit/skrat?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#58 jak na to? oprava elektriky.

Příspěvek od Fritzko »

to: Sergej- aha chapem. ta teplota je prednastavena vyrobcom. zaregistroval som to spinanie a rozpinanie.tak cca v 5 min. intervaloch..take cvak
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#59 jak na to? oprava elektriky.

Příspěvek od Ondra. »

to teda může chce to včas vypnout, v nejlepším tě to bude vypalovat pojistku protože s teplotou roste proud
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#60 jak na to? oprava elektriky.

Příspěvek od Sergej »

Ondra. píše:to teda může chce to včas vypnout, v nejlepším tě to bude vypalovat pojistku protože s teplotou roste proud
Obavam sa, ze teplotny koeficient odporoveho drotu nebude dostatocny aby po ohriati zvysil prud natolko aby prepalilo poistku. Nehovoriac o tom ze vacsinou byva kladny, tzn. pri zvysujucej sa teplote odpor stupa a tym klesa prechadzajuci prud. To skor prepali calunenie a oblecenie sediaceho.
Z bezpecnostnych dovodov neodporucam termostat vyskratovavat, radsej pouzi na vyssiu teplotu, napr 45°C.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#61 jak na to? oprava elektriky.

Příspěvek od tomasss »

Ondra. píše:protože s teplotou roste proud
nerikej :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#62 jak na to? oprava elektriky.

Příspěvek od Ondra. »

tomasss píše:nerikej :)
:o :o :o
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#63 jak na to? oprava elektriky.

Příspěvek od kolemjdouci »

dovolim se Fritzkovi nakyblovat sem, ať nezakladam další vlákno. Kabeláž v motoru je už dost perníková, jak izolace kabelů, tak i ty černý nohavice, co jdou přes ně. Drátů je tam natahaných asi 6, takže by to mohlo jít celkem dobře vyměnit, ale..
- dá se koupit hotová kabeláž?
- jsou to obyč dráty, nebo nějak teplotně odolnější?
- jsou tam nějaký záludnosti, nebo je to tak jednoduchý, jak si maluju?
Jeden kabel jde k čidlu teploty (zelenej?)
Jeden je k čidlu oleje
Dva jdou k alternátoru
Jeden zezadu někam k rozvodovýmu řemenu
a ten poslední jsem ještě netrasoval
_________________
škatule hejbej se

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#64 jak na to? oprava elektriky.

Příspěvek od Fritzko »

kolemjdouci píše:dovolim se Fritzkovi nakyblovat sem, ať nezakladam další vlákno. Kabeláž v motoru je už dost perníková, jak izolace kabelů, tak i ty černý nohavice, co jdou přes ně. Drátů je tam natahaných asi 6, takže by to mohlo jít celkem dobře vyměnit, ale..
- dá se koupit hotová kabeláž?
- jsou to obyč dráty, nebo nějak teplotně odolnější?
- jsou tam nějaký záludnosti, nebo je to tak jednoduchý, jak si maluju?
Jeden kabel jde k čidlu teploty (zelenej?)
Jeden je k čidlu oleje
Dva jdou k alternátoru
Jeden zezadu někam k rozvodovýmu řemenu
a ten poslední jsem ještě netrasoval
myslim, ze nova kabelaz by sa dala kupit. sice nepoznam nikoho tu v EU, avsak v USA by to mohol mat Dave Barton.
ale ak pises ze tam je ,,vsehovsudy 6´´ kablov, tak asi by som si to skusil urobit sam. staci ti v jednom kuse vybrat origo kabelaz a potom uz len 1:1 to skopirovat a natahat nove kable.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#65 jak na to? oprava elektriky.

Příspěvek od pavel.2 »

Těch několik drátů lze vyměnit za nové , ale je potřeba udělat to poctivě tudíž použít smrštovací bužírku s lepidlem ta zajistí jak mechanickou odolnost tak i vodotěsnost pak ten spoj vydrží 15let , a né jako když to někdo sletuje a omotá izolačkou v ohybu u pátých dveří to vydrží cca 2 měsíce.

Není to náročné cenově za materiál jen to chce čas a udělat to poctivě.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200 - opravy“