Výměna B200F za B230F?
- Autor
- Zpráva
#1 Výměna B200F za B230F?
Chci se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s výměnou B200F za B230F?
Jedná se o 240-tku kombi z roku 1991. Stačí pouze přehodit motor?
Je tam stejná váha vzduchu i řídící jednotka? Dále by mě zajímalo, jestli se dá
na blok z B230F dát hlava z B200F? Zda je stejná nebo je tam nějaký rozdíl?
Děkuji za odpovědi.
Honza
Jedná se o 240-tku kombi z roku 1991. Stačí pouze přehodit motor?
Je tam stejná váha vzduchu i řídící jednotka? Dále by mě zajímalo, jestli se dá
na blok z B230F dát hlava z B200F? Zda je stejná nebo je tam nějaký rozdíl?
Děkuji za odpovědi.
Honza
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2 Výměna B200F za B230F?
Co zase vymýšlíš ? Předělat to jde, ale bude toho víc. Např. váha stejná není a kabeláž taky ne, jednotka taky ne.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#3 Výměna B200F za B230F?
Pokud mají oba motory řízení Bosch Jetronic LH2.4 (což je u aut vyrobených mezi roky 89 až 93 skoro jistý, tato verze má diagnostickou tlačítko-ledkovou diagnostiku), pak je VŠECHNO (kromě zdvihového objemu) ÚPLNĚ STEJNÝ a tím pádem záměnný.
Auta s motory B200F a B230F mám doma a záměny komponentů mohu nevěřícím kdykoliv předvést. Beru pětset za započatou hodinu předvádění .
P.S. Jeden z mých kombíků jezdí na počítač z šestnáctiventilové sedmistovky a na čidlo polohy kliky a lambdasondu z fiatu punto...
Auta s motory B200F a B230F mám doma a záměny komponentů mohu nevěřícím kdykoliv předvést. Beru pětset za započatou hodinu předvádění .
P.S. Jeden z mých kombíků jezdí na počítač z šestnáctiventilové sedmistovky a na čidlo polohy kliky a lambdasondu z fiatu punto...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#4 Výměna B200F za B230F?
Myslím si, že by tam šla našlápnout i 230FT. Váha vzduchu je stejná, jenom počítadlo je jiný. A kdyby šlo o starší model motoru s jednotkou LH 2.2, pak se to dá přehodit včetně předních svazků origo kabeláže. Taky o tom uvažuju a mám to doma komplet připravený, včetně kompletní kabeláže ze starší 740 FT...
#5 Výměna B200F za B230F?
Vím o jednom motoru B230F skoro zadarmo a ten by mi tam stačil a bylo by to asi nejjednodušší na výměnu. Ale chci mít jistotu, tak se ptám na zkušenosti ostatních, pokud už toto někdo dělal..?
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
#6 Výměna B200F za B230F?
Jinak motor ze sedmistovky do dvoustovky nedáš. Sedmistovka má rozdělovač vzadu a tento motor by se do dvoustovky nevešel...
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#7 Výměna B200F za B230F?
Použiješ z původního 2XX motoru hřídel s rozdělovačem. V bloku je to připravený. Jinak celá úprava už někde na netu byla popisovaná. Možná si někdo vzpomene kde a hodí sem odkaze.w.i.n.g.1 píše:Jinak motor ze sedmistovky do dvoustovky nedáš. Sedmistovka má rozdělovač vzadu a tento motor by se do dvoustovky nevešel...
#8 Výměna B200F za B230F?
Aha, tak to jsem nevěděl..
Ale mně bude stačit standardní B230F.. Turbo motor by byl pro to auto asi moc..
a navíc o žádném turbo motoru nevím. Takže asi zůstanu u původního plánu.
Každopádně děkuji za rady.
Ale mně bude stačit standardní B230F.. Turbo motor by byl pro to auto asi moc..
a navíc o žádném turbo motoru nevím. Takže asi zůstanu u původního plánu.
Každopádně děkuji za rady.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#9 Výměna B200F za B230F?
Mám doma komplet motor B21ET(mech. stříkačka s turbem), včetně výfukového potrubí. Chtěl jsem ho původně dát do 240 ( z které taky je), ale mamča tam turbínu nechce. Po městě to nevyužije a navíc tam má automat, který řadí kolem 2000 ot. To teprva turbo začíná foukat ...
#10 Výměna B200F za B230F?
s tou mojí dvojkou jezdí také manželka a turbínu by asi nevyužila
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#11 Výměna B200F za B230F?
To moje by jí využila, ale musel bych tam dát manuál. Ale to ona zase nechce, protože automat ve městě je pro ni pohodlnej ...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#12 Výměna B200F za B230F?
Není náhodou rozdíl v obohacovači ? Na B230F už samostatná tryska není a taky není výstup z ř.j. na samostatný obohacovač. Podle greenbuchu jsou rozdíly i v teplozních čidlech, což by znamenalo jiné nastavení ř.j.standa píše:Pokud mají oba motory řízení Bosch Jetronic LH2.4 (což je u aut vyrobených mezi roky 89 až 93 skoro jistý, tato verze má diagnostickou tlačítko-ledkovou diagnostiku), pak je VŠECHNO (kromě zdvihového objemu) ÚPLNĚ STEJNÝ a tím pádem záměnný.
Auta s motory B200F a B230F mám doma a záměny komponentů mohu nevěřícím kdykoliv předvést. Beru pětset za započatou hodinu předvádění .
P.S. Jeden z mých kombíků jezdí na počítač z šestnáctiventilové sedmistovky a na čidlo polohy kliky a lambdasondu z fiatu punto...
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 426
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#13 Výměna B200F za B230F?
Přečti si případ Motorová záhada.jarek.krizan píše:Co zase vymýšlíš ? Předělat to jde, ale bude toho víc. Např. váha stejná není a kabeláž taky ne, jednotka taky ne.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#14 Výměna B200F za B230F?
Takže motorová záhada je na Honzově kombajnu ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#15 Výměna B200F za B230F?
jediný co k těmhle přestavbám-co potom stk a emise?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#16 Výměna B200F za B230F?
Motor B200F a B230F vypadá úplně stejně a číslo motoru na STK většinou nekontrolují, protože se jim ho nechce hledat. Kdysi jsem na 740-tce dal místo B230F motor B234F a na evidenčce to prošlo bez problémů. A když bych u tohoto motoru dal kryt rozvodů z B200F, tak si myslím, že by to mělo být v pohodě...
Jde o to, že prostě potřebuju druhý motor a o žádném B200F v současné době nevím. Vím o motoru B230F, který má Standa v jedné odstavené dvojce a dal by ho téměř zadarmo. Myslím si, že přehození motoru by byla v této situaci asi nejlevnější varianta, když uvážím, kolik by mohla stát generálka motoru. A motor B230F podle mě pojede daleko líp než B200F, takže pokud by tam byla snadná výměna, tak se tomu nebráním.
Jde o to, že prostě potřebuju druhý motor a o žádném B200F v současné době nevím. Vím o motoru B230F, který má Standa v jedné odstavené dvojce a dal by ho téměř zadarmo. Myslím si, že přehození motoru by byla v této situaci asi nejlevnější varianta, když uvážím, kolik by mohla stát generálka motoru. A motor B230F podle mě pojede daleko líp než B200F, takže pokud by tam byla snadná výměna, tak se tomu nebráním.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#17 Výměna B200F za B230F?
Čidla teploty jsou (co se týká odporů) stejný, novější verze LH2.4 nemají startovací ventil, protože je naprd - dle specifikací má vstříknout palivo do sání až při teplotě -20st.C. Na svých autech mám ventily odpojený (používám lišty, kde je místo vývodu na startovací ventil autoventilek na měření tlaku paliva). Dosáhnout u nás takové teploty bloku motoru je téměř nemožné. Sám na sobě mám vyzkoušeno, že ani v nejhorších mrazech za poslední čtyři zimy nebyl startovací ventil počítačem sepnut (zapojil jsem místo ventilu pípátko, takže bych to slyšel).jarek.krizan píše:Není náhodou rozdíl v obohacovači ? Na B230F už samostatná tryska není a taky není výstup z ř.j. na samostatný obohacovač. Podle greenbuchu jsou rozdíly i v teplozních čidlech, což by znamenalo jiné nastavení ř.j.standa píše:... VŠECHNO (kromě zdvihového objemu) ÚPLNĚ STEJNÝ a tím pádem záměnný.
Verzi bez startovacího ventilu jsem ve dvoustovkách neviděl.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#18 Výměna B200F za B230F?
Já hleděl do knížky a sledoval motory a ne v čem jsou namontované. A našel jsem právě ty rozdíly o kterých jsem psal. Nějak jsem předpokládal, že bude jedno jestli je z dvojky, nebo sedmy.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#19 Výměna B200F za B230F?
OT:Měl jsem dva motory oba B230FT oba LH-Jetronic 2.4 jeden se vstřikovacím ventilem jeden bez.standa píše:Čidla teploty jsou (co se týká odporů) stejný, novější verze LH2.4 nemají startovací ventil, protože je naprd - dle specifikací má vstříknout palivo do sání až při teplotě -20st.C. Na svých autech mám ventily odpojený (používám lišty, kde je místo vývodu na startovací ventil autoventilek na měření tlaku paliva). Dosáhnout u nás takové teploty bloku motoru je téměř nemožné. Sám na sobě mám vyzkoušeno, že ani v nejhorších mrazech za poslední čtyři zimy nebyl startovací ventil počítačem sepnut (zapojil jsem místo ventilu pípátko, takže bych to slyšel).jarek.krizan píše:
Není náhodou rozdíl v obohacovači ? Na B230F už samostatná tryska není a taky není výstup z ř.j. na samostatný obohacovač. Podle greenbuchu jsou rozdíly i v teplozních čidlech, což by znamenalo jiné nastavení ř.j.
Verzi bez startovacího ventilu jsem ve dvoustovkách neviděl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#20 Výměna B200F za B230F?
Vstrekovaci ventil sa montoval do roku vyroby 1992.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#21 Výměna B200F za B230F?
Já bych motor za normálních okolností neměnil, ale stávající motor nemá kompresi (viz. motorová záhada).jarek.krizan píše:Co zase vymýšlíš ? Předělat to jde, ale bude toho víc. Např. váha stejná není a kabeláž taky ne, jednotka taky ne.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#22 Výměna B200F za B230F?
Číslo motoru se běžně kontroluje, doporučuju to pořešit před instalací B230F, dokud bude ještě venku... Troufám si tvrdit, že by to nemělo bý příliš obtížné
e.w.i.n.g.1 píše:Motor B200F a B230F vypadá úplně stejně a číslo motoru na STK většinou nekontrolují, protože se jim ho nechce hledat. Kdysi jsem na 740-tce dal místo B230F motor B234F a na evidenčce to prošlo bez problémů. A když bych u tohoto motoru dal kryt rozvodů z B200F, tak si myslím, že by to mělo být v pohodě...
Jde o to, že prostě potřebuju druhý motor a o žádném B200F v současné době nevím. Vím o motoru B230F, který má Standa v jedné odstavené dvojce a dal by ho téměř zadarmo. Myslím si, že přehození motoru by byla v této situaci asi nejlevnější varianta, když uvážím, kolik by mohla stát generálka motoru. A motor B230F podle mě pojede daleko líp než B200F, takže pokud by tam byla snadná výměna, tak se tomu nebráním.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
#23 Výměna B200F za B230F?
A napadá někoho, jak udělat z trojky nulu? Má s tím někdo zkušenosti? Já tyto věci neumím dělat a nemám s tím zkušenosti, takže si nechám poradit.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#24 Výměna B200F za B230F?
ahoj. Já s tím zkušenost mám. Koupil jsem auto,kde byl jakýsi domaštěný typ motoru,vypadalo vcelku ok,i s technicakem sedelo. Jel jsem s tim na evidencku,technik na to chvilku vejral,pak to umyl,pak si dones sablonku a pak sem dostal papír závady vážné-pozměněny identifikační prvky vozidla a informaci at s tím autem uz radsi nic nedelam a vratim ho. Ze bych to mohl zkusit na jinym stk,treba by si toho tam nikdo nevsim,ale on ze ma za zady kameru a nemuze.... Tak asi tak....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#25 Výměna B200F za B230F?
pokud budeš dávat na blok z B200 hlavu z B230 tak si musíš dát pozor na ucpávku pod sáním a na jednu ucpávku na chlazení,neni to nic podstatnýho,ale lehce to přehlídneš,jinak vím o motoru B21OE-nový rozvody,kroužky,opravená hlava,kompletně přetěsněnej a nově nalakovanej...víc po sz
_________________
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 21 Odpovědi
- 539 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 11 Odpovědi
- 2454 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kingcrimson
-
- 4 Odpovědi
- 1018 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Čahoun
-
- 3 Odpovědi
- 1406 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 4 Odpovědi
- 876 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1