Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#1 Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Trochu hloupá otázka, jak identifikovat vadné žhavičky a vstřiky. Omlouvám se všem, kterým způsobuji tímto hloupým dotazem újmu, ale v autech se moc nevyznám a přesto chci dát svý lásce to nejlepší
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 02 kvě 2008 02:53, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#2 D24 vstřiky a svíčky
Žhavičky můžeš (jako první nástřel) vzít i nejlevnějším multimetrem, zdravá má cca. 1ohm
Lepší je změřit proud do jednotlivých svíček.
Vstřikovače zkontroluješ asi jedině na stolici...
Lepší je změřit proud do jednotlivých svíček.
Vstřikovače zkontroluješ asi jedině na stolici...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#3 D24 vstřiky a svíčky
to může mít hafo příčin, padající nafta, malý kompresní tlaky, nefunkční "cold start device", malý otáčky startéru... na dálku se to řeší blbě...
Žhaviče odcházej postupně, takže motor chytá na 4-5 válců, což provázej efekty, který bys asi poznal... může ale být třeba taky načnutý relé nebo snímač žhavení, takže to žhaví příliš krátce...
Žhaviče odcházej postupně, takže motor chytá na 4-5 válců, což provázej efekty, který bys asi poznal... může ale být třeba taky načnutý relé nebo snímač žhavení, takže to žhaví příliš krátce...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4 D24 vstřiky a svíčky
no žhaví to pěkně dlouho, po ránu tak 30 vteřin, kdyby to byly žhavičky tak by mě svítila kontrolka žhavení i při jízdě, nebo se pletu?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#5 D24 vstřiky a svíčky
pokud máš "rychlý" svíčky, je 30s docela dlouho, ale právě nekdy v r.85 se to lámalo... V tomhle počasí žhavim max. 10s
v šerem davnověku tu něco proběhlo, tak zkus počíst:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=533
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=899
joa kontrolka žhavení, s funkčností svíček nemá nic společnýho, tak chytrý to zase neni
v šerem davnověku tu něco proběhlo, tak zkus počíst:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=533
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=899
joa kontrolka žhavení, s funkčností svíček nemá nic společnýho, tak chytrý to zase neni
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 177
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
#6 D24 vstřiky a svíčky
Pokud to doopravdy žhaví třicet vteřin, tak je špatný čidlo teploty kterým se délka žhavení řídí. Ale nejdřív si ten čas zkus stopnout, někdy se i patnáct vteřin zdá jako věčnostOndra. píše:no žhaví to pěkně dlouho, po ránu tak 30 vteřin, kdyby to byly žhavičky tak by mě svítila kontrolka žhavení i při jízdě, nebo se pletu?
Jinak pro informaci, vstřiky byly repasovány a najezdilo se na nich něco okolo 40kkm, žhavící svíčky se dávaly nový před zhruba třemi lety
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 D24 vstřiky a svíčky
Ja som mal napriklad na svojom aute snimac teploty zeravenia odpojeny. Ak je pokazeny (dobry ma pri izbovej teplote cca 100 Ohm), alebo odpojeny, tak rele ma obmedzenie max casu zeravenia na cca 45s (silne zavisi na stave konkretneho rele) Nakresy rele najdes v viewtopic.php?f=6&t=8242
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8 D24 vstřiky a svíčky
na kolik ten snímač vyjde?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 D24 vstřiky a svíčky
No aj 150,-Ondra. píše:na kolik ten snímač vyjde?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#10 D24 vstřiky a svíčky
tak to není co řešit, dá se to sehnat?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 D24 vstřiky a svíčky
saabtuning, t6r, elit.... Najprv ho ale skontroluj. Je umiestnene na zadnom cele hlavy pod rozvodovym kolesom pohanajucim cerpadlo. Na kontrolu staci merak za 99,- z GM, alebo za 199,- z Billy...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#12 D24 vstřiky a svíčky
tak žhavim tak 12-15 vteřin pak 3-5 vteřin točim, chvilku bílej dým a malinko nepravidelnej chod taky tak 3-5 vteřin.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 99
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
#13 D24 vstřiky a svíčky
Já to mám dost podobně. Žhavím a točím +/- stejně, pak mi ten motor zle klopýtá tak 10-20 vteřin, to vše při hutné cloně světlého kouře. Otáčky jsou v tu chvíli prokladě nízko, určitě níž než 500 rpm. Po prohřátí je vše v normálu, volnoběh je kolem 800 rpm. Zařízení pro studený start je mimo provoz. (poradí mi nějaká dobrá duše, kterak ho zprovoznit?) Ale jak se takhle dočítám, asi to nebude provotní příčina mých pekelných studených startů....Ondra. píše:tak žhavim tak 12-15 vteřin pak 3-5 vteřin točim, chvilku bílej dým a malinko nepravidelnej chod taky tak 3-5 vteřin.
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#14 D24 vstřiky a svíčky
Doba zeravenia suhlasi s mojim, tocim max 5 otacok, avsak ja mam "sytic" vymontovany a otacky na volnobehu za tepla cca 1000 a za studena cca 900. nepravidelny chod motora po nastartovani tak max 3 sec - ale len pri studenom pocasi (okolo 0*C)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#15 D24 vstřiky a svíčky
Tož to je podle mě naprosto normální, co chceš řešit? Někdy mám pocit, jestli se v tom nehrabeš příliš na škodu auta. Autem buď můžeš jezdit, nebo spravovat. Ale na oba koníčky nejde mít jen jedno auto. Navzájem se vylučujou.Ondra. píše:tak žhavim tak 12-15 vteřin pak 3-5 vteřin točim, chvilku bílej dým a malinko nepravidelnej chod taky tak 3-5 vteřin.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#16 D24 vstřiky a svíčky
nicméně jedno řešení tu je, generálkovanej motor se chová trošku kultivovaněji, takže pokud ti nevadí investovat dvojnásobek ceny auta, směle do toho. Z vlastní zkušenosti mohu jen doporučit
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 81
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 GL
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#17 D24 vstřiky a svíčky
Me pri podobnym chovani za studena pomohlo vymenit vsechny zhavice(multimetrem mely vsechny nekonecny odpor :), jeste se chystam na vymenu palivoveho filtru + vymenu prepadovych palivovych hadicek. Nekdy chytne jak hodinky, nekdy musim tocit par vterin a doprovazi to mrak svetleho dymu.
_________________
245GL,1982,D24
245GL,1982,D24
#18 D24 vstřiky a svíčky
vetsinou nestaci ani dve...Jarda S40 píše:Autem buď můžeš jezdit, nebo spravovat. Ale na oba koníčky nejde mít jen jedno auto.
jinak GO tohodlenc motoru je minimalne za 30k...
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#19 D24 vstřiky a svíčky
A navíc je to nesmysl. Aspoň pokud nebude žrát víc oleje než nafty a nezměřej se kompresní tlaky. Souhlas s MCE, pokud to chce řešit, tak nejdřív kontrolovat žhavící svíčky, zpětnej ventil, přepady nafty a podobně. Aby se vyloučilo třeba padání nafty. Do té doby je to vše debata o ničem. Navíc 2-3 sec točení mi nepřijde na starší diesel moc a po startu kouří každej starší nafťák, možná o moderní.bidak píše: jinak GO tohodlenc motoru je minimalne za 30k...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#20 D24 vstřiky a svíčky
..v materiálu, přidej práci...bidak píše:vetsinou nestaci ani dve...Jarda S40 píše:Autem buď můžeš jezdit, nebo spravovat. Ale na oba koníčky nejde mít jen jedno auto.
jinak GO tohodlenc motoru je minimalne za 30k...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#21 D24 vstřiky a svíčky
Máš pravdu. Já po natočení vykuřuju skoro kilometr, nebo pokud se ručička teploměru trochu nepohne. Potom úplně v pohodě ...Jarda S40 píše: Navíc 2-3 sec točení mi nepřijde na starší diesel moc a po startu kouří každej starší nafťák
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 99
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
#22 D24 vstřiky a svíčky
Minulý týden jsem vyzvedl volvíka z opravy: výměna brzdových destiček, silentbloků, oleje, a utěsnění příruby u olejovýho filtru. Radost veliká, auto jede jako pila, brzdí super, a ráno pod ním ani kapka oleje. Ranní starty-viz výše.
Když tu z ničeho nic předevčírem startuju a cca po 5-10 vteřinách šíleného klopýtání motoru a jednou tak hustého světlého kouře se motor zastavil. Tak se stalo ještě dvakrát, než jsem ho lehkým polechtáním plynového pedálu přemluvil k chodu. Ale ani potom to nebylo nic extra. Kouřilo to jak darebný kamna, a v pravidelných intervalech lehce, ale přesto slyšitelně stoupaly a klesaly otáčky. Po zahřátí motoru bylo vše OK. No a dneska to samý!
U všech čertů, co se to děje????
Když tu z ničeho nic předevčírem startuju a cca po 5-10 vteřinách šíleného klopýtání motoru a jednou tak hustého světlého kouře se motor zastavil. Tak se stalo ještě dvakrát, než jsem ho lehkým polechtáním plynového pedálu přemluvil k chodu. Ale ani potom to nebylo nic extra. Kouřilo to jak darebný kamna, a v pravidelných intervalech lehce, ale přesto slyšitelně stoupaly a klesaly otáčky. Po zahřátí motoru bylo vše OK. No a dneska to samý!
U všech čertů, co se to děje????
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 99
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
#23 D24 vstřiky a svíčky
Tak částečně pomohla výměna palivového filtru. Ten starej byl zasvanej jak jetel. No a pak jsem zase pro změnu žhavil ráno určitě takových 30 vteřin Tak jsem se podíval k čidlu a drát od něho byl odpojenej. (Zřejmě pro výměně filtru došlo k vytažení drátu) No, tak jsem ho připojil, a žhavím zas jako dřív
Jo, ještě se chci zeptat, zda-li mi nějaká dobrá duše poradí, kterak zprovoznit zařízení pro studený start???
Jo, ještě se chci zeptat, zda-li mi nějaká dobrá duše poradí, kterak zprovoznit zařízení pro studený start???
- Přílohy
-
- 0026.jpg (79.05 KiB) Zobrazeno 3477 x
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 D24 vstřiky a svíčky
Pohladaj v starsich topikoch opravy7xx/9xx. Urcite to tam bolo aj s popisom funkcie. Ak sa dobre pamatam, boli to jedny z prvych topikov.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#25 D24 vstřiky a svíčky
trochu se mi při jízdě hřeje převodovkový tunel a řadicí páka. Může to být problém??? Jak zkontrolovat olej v převodovce a diferenciálu?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek