Právě je 20 dub 2019 08:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vrzgajůci větrák
PříspěvekNapsal: 12 dub 2019 19:03 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1575
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987
Při přejezdu nerovností příšerně vrže větrák, jen puštěnej. Bude stačit máznout nebo to znamená kaput? Palubka dolu, počítám. Stando? :wink:

_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vrzgajůci větrák
PříspěvekNapsal: 12 dub 2019 20:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 4
Bydliště: měchenice
Vůz: 245, B230A, M47,´85
Palubka se sundavat nemusí - celé topení se dá vyjmout "ze strany"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vrzgajůci větrák
PříspěvekNapsal: 12 dub 2019 22:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 1881
Bydliště: Ždánice
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 262C a 264 a 265 a S80
T0M píše:
Palubka se sundavat nemusí - celé topení se dá vyjmout "ze strany"

no pokud vím, tak pokud lezeš do topení - tedy i do větráku, musí plaubka dolů a všechno ven. Zboku se řeší třeba 850 / v70 apod. Ale o 2xx bych neřekl.

_________________
262C - 1979, B27E, 264GLE - 1980, B27E / S80 - 2006, 3,2 benzín / 265 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vrzgajůci větrák
PříspěvekNapsal: 13 dub 2019 13:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 4
Bydliště: měchenice
Vůz: 245, B230A, M47,´85
Jde to, pokud odstrojíš boční plasty a středový panel, kde jsou přepínače - výhřev zadního okna, výstražné blinkry apod. tak celé těleso topení - i s větrákem vytáhneš. Už nevím na kterou stranu, je to trochu ježek v kleci ale dá se..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vrzgajůci větrák
PříspěvekNapsal: 13 dub 2019 19:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2013
Bydliště: Brno
A který máš topení - čudlíkový nebo páčkový?

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vrzgajůci větrák
PříspěvekNapsal: 13 dub 2019 19:31 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1575
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987
Páčkový. Já netuším, jestli se to vyndavá blbě a bokem, ale platím dobře a předem... :wink:

_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vrzgajůci větrák
PříspěvekNapsal: 13 dub 2019 22:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2013
Bydliště: Brno
Páčkový topení jde vyndat bokem, ale Pekelník je pekelně zdatnej v demontáži kompletní palubky, takže u něho to vyjde nastejno... :)

Pokud vrtule brnká o obal topení, tak je taky možnost motorek topení zachytit a oddálit od obalu - dělal jsem to s úspěchem asi dvakrát. Do topení jsem pronikl laparoskopicky tím středovým dvojvýdechem a pomocí peanů a stahovací pásky jsem přitáhl motorek k plastovýmu držáku co vypadá jak sluníčko. Tuším to mám udělaný na svým autě - větrák běžel potichu až na ostrý levý zatáčky a tou páskou jsem problém zdolal.

Pokud bych Ti měl měnit motorek větráku, tak skutečně jen s krajním odporem :D

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vrzgajůci větrák
PříspěvekNapsal: 14 dub 2019 07:47 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1575
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987
Aha, díky za tipy. No mrknu, ale pouštět se do toho sám teda radši nepustím. Takže tady budu kňourat, dokud někdo třeba nevyměkne a neřekne, kamaráde, přivez to, to sfouknem raz-tři, já už to dělal... :D
No nic, jdu hlídat telefon... :D

_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vrzgajůci větrák
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 09:44 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1575
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987
Děkuji Standovi za technický telekoutek a morální podporu. Petrovi Marků pak za nabídku zázemí a nebojácné odhodlání, zkusíme do toho někudy vlejzt. Nějak to dopadne, když ne dobře, špatně vždycky. No a třeba se zařadíme po bok takových velikánů, jakými byl Jára Cimrman, tedy pionýr všech pionýrů slepých uliček, a ukážeme světu, že tudy ne, přátelé!!! :D

P.S. Jinak zvuk je to jako když polymerem styrenu přes polymer vinylchloridu s hlasitostí stoupající úměrně s intenzitou tlaku vyvíjeného pravou zadní končetinou na brzdový pedál. Takže jakoby takový řekl bych víceméně akustický otáčkoměr brzdného účinku... :D

_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vrzgajůci větrák
PříspěvekNapsal: 17 dub 2019 11:11 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2005
Příspěvky: 307
Bydliště: Nižbor
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 960, B6304, 1996
No vidíš, stačí si to pěkně pojmenovat a je to opravené... akustický otáčkoměr ventilátoru

_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.084s | 19 Queries | GZIP : On ]