Právě je 22 dub 2018 11:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Ventilová vůle B2...
PříspěvekNapsal: 16 pro 2007 00:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2005
Příspěvky: 3244
Bydliště: Praha 9
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
tompo píše:
No a proč tam dělaj tak velký vůle a gumičky? Možná proto, aby to bez štelungu vydrželo i těch půl mega 8) Gumičky sice tvrdnou, ale až po několika stech tkm a to už jsou zase ty vůle trochu zmenšeny, takže pořád ticho :palec:
Tak jednoduše bych to neviděl. Co znám z jinejch motorů, tak provozem motoru se vůle jenom nezmenšujou, ale i zvětšujou a to třeba na jednom motoru tak i tak. Čili třeba na 1válci se zmenší vůle sacím a na druhém se na sacím zvětší. Jinak souhlasím, ty gumičky tu vůli jakoby vymezujou (pokud pružej).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ventilová vůle B2...
PříspěvekNapsal: 16 pro 2007 00:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 14500
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
Jarda S40 píše:
tompo píše:
No a proč tam dělaj tak velký vůle a gumičky? Možná proto, aby to bez štelungu vydrželo i těch půl mega 8) Gumičky sice tvrdnou, ale až po několika stech tkm a to už jsou zase ty vůle trochu zmenšeny, takže pořád ticho :palec:
Tak jednoduše bych to neviděl. Co znám z jinejch motorů, tak provozem motoru se vůle jenom nezmenšujou, ale i zvětšujou a to třeba na jednom motoru tak i tak. Čili třeba na 1válci se zmenší vůle sacím a na druhém se na sacím zvětší. Jinak souhlasím, ty gumičky tu vůli jakoby vymezujou (pokud pružej).

Zmenšování,či zvětšování vůlí na ventilech záleží na způsobu ovládání ventilů.
U rozvodu OHV dochází převážně ke zvětšování vůlí,u rozvodu OHC bez vahadel se z pravidla vůle snižuje.

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům nebo na servis je 775148152


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ventilová vůle B2...
PříspěvekNapsal: 02 dub 2018 18:45 
Offline

Registrován: červen 2012
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'
Nazdar,
tak jsem o víkendu také měřil vůle ventilů na B230FT, a měl bych dotaz, jak moc se mám bát podpálení sacích ventilů, když mají následující hodnoty na válcích- první válec-0,14, druhý válec-0,21, třetí válec-0,08 a na čtvrtém-0,21.
Výfukové jsou v pohodě-0,38.......0,40......0,35......0,33.
Měřeno na studeném motoru.
Objednám nové podložky bo neznám nikoho s magnet.bruskou, ale trochu se bojím, jestli už ventily nejsou poškozené.
Komprese jsou prý v pořádku, ale jejich hodnoty neznám.
Výkon motoru je výborný, akorát lehce kolísají volnoběžné otáčky z cca 800-850, plus jeho projev při nižších otáčkách je spíš jak u nafťáku, což je doufám jen těmi malými vůlemi.
Nedal by se například ten stav ventilů v otevřené poloze zjistit třeba inspekční kamerkou zastrčenou závitem pro svíčku? Jen takový nápad...
Díky Honza

_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ventilová vůle B2...
PříspěvekNapsal: 02 dub 2018 19:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 14500
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
din píše:
Nazdar,
tak jsem o víkendu také měřil vůle ventilů na B230FT, a měl bych dotaz, jak moc se mám bát podpálení sacích ventilů, když mají následující hodnoty na válcích- první válec-0,14, druhý válec-0,21, třetí válec-0,08 a na čtvrtém-0,21.
Výfukové jsou v pohodě-0,38.......0,40......0,35......0,33.
Měřeno na studeném motoru.
Objednám nové podložky bo neznám nikoho s magnet.bruskou, ale trochu se bojím, jestli už ventily nejsou poškozené.
Komprese jsou prý v pořádku, ale jejich hodnoty neznám.
Výkon motoru je výborný, akorát lehce kolísají volnoběžné otáčky z cca 800-850, plus jeho projev při nižších otáčkách je spíš jak u nafťáku, což je doufám jen těmi malými vůlemi.
Nedal by se například ten stav ventilů v otevřené poloze zjistit třeba inspekční kamerkou zastrčenou závitem pro svíčku? Jen takový nápad...
Díky Honza

Osobně bych udělal kompletně hlavu s novým těsněním.Stejně to dříve,nebo později přijde. :wink:

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům nebo na servis je 775148152


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.120s | 19 Queries | GZIP : Off ]