Broušení a leštění límců kol
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#1 Broušení a leštění límců kol
Chlapi, renovuju si límce kol u O.Z. Superleggera III R18. Postup broušení a leštění mi je jasnej,
ale nejsem si jistý jednou věcí - až budu leštit kotoučkem 1200
(v dílně jsem našel jen Tempo a Silichrom, co bude lepší?)
Chytne na ty disky potom bezbarvej lak? chtěl bych udělat třeba 4 vrstvy, ale nejsem si jistej
jestli ten Silichrom není mastnej, aby ten lak na kolech držel. Předem díky za rady
ale nejsem si jistý jednou věcí - až budu leštit kotoučkem 1200
(v dílně jsem našel jen Tempo a Silichrom, co bude lepší?)
Chytne na ty disky potom bezbarvej lak? chtěl bych udělat třeba 4 vrstvy, ale nejsem si jistej
jestli ten Silichrom není mastnej, aby ten lak na kolech držel. Předem díky za rady
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Broušení a leštění límců kol
1200 je moc hrubý, musíš končit minimálně 2000 a pak ještě leštící pastou. Pasta ale vylučuje použití vrchního laku, případně bys to musel sakra dobře umejt v lihu nebo benzínu.
Pokud chceš lakovat bezbarvym, tak jet čistě v papírech pod vodou, ale to bys musel končit někde u 3500. Blbě se to shání, blbě se s tim dělá.
Nicméně vlastní zkušenost řiká, vylešti pastou a pak navoskuj, lak stejně nebude pořádně držet. Holt budeš muset jednou za půlrok přeleštit a navoskovat.
Pokud chceš lakovat bezbarvym, tak jet čistě v papírech pod vodou, ale to bys musel končit někde u 3500. Blbě se to shání, blbě se s tim dělá.
Nicméně vlastní zkušenost řiká, vylešti pastou a pak navoskuj, lak stejně nebude pořádně držet. Holt budeš muset jednou za půlrok přeleštit a navoskovat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3 Broušení a leštění límců kol
Teď jsem zabrousil jeden límec 120, 320 a 400 a už to vezmu fakt jen tou 1200 a pak lesticim kotouckem za použití leštící pasty. Subjektivně se mi nelíbí "zrcadlovej" efekt, kdy se to leskne jak psí kulky. 1200 na oko zakreje mléčný efekt po 400 a bude to vypadat jak čistej, lesklejší hliník - což mi bude stačit. Filcakem to krapet vylepsim. Díky za opětovnou radu s lakem, nebudu ho používat. Navoskuju to turtle waxem
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Broušení a leštění límců kol
Pak to ale neni leštění
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#5 Broušení a leštění límců kol
tak nějak laicky mi ale vychází, že čím víc budeš leštit, tím hladší povrch bude a tím míň se to bude špinit.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#6 Broušení a leštění límců kol
tak a je to nakonec jsem se koousnul a stihl to za 4 hodiny. Skončil jsem brusnym papírem o hrubosti 1200 a pak přeleštil
filcákem napuštěnym silichromem. Během broušení ve mě zrála myšlenka, že si za těma šmejdama z pneupraha.eu ještě
zajedu vyříkat pár věcí. Včera jsem byl tak nasranej, že sem ani nekontroloval, co mi vlastně předali.
Ten hajzlík udělal jen jeden disk a to max do hrubosti 320. Zbyle 3 byly porejpané jak prase a na límce ani nešahl.
Jedno kolo se mi pořád nezdá, podle oka není úplně symetrické. Jestli to ty kurvy ani nesrovnali a stáhli mě o
5 táců, tak jsem korunovanej debil a jim přeju špatnou karmu
Teď jsou ale všechny 4 límce minimálně na "dvojku s hvězdičkou", bez jediného vrypu. Leštit to budu kdyžtak až na léto.
Zejtra je ještě pořádně proleju a vydrbu technickym benzínem a stejně je asi nalakuju
(když už sem tu pixlu kupoval) a teprve pak navoskuju.
filcákem napuštěnym silichromem. Během broušení ve mě zrála myšlenka, že si za těma šmejdama z pneupraha.eu ještě
zajedu vyříkat pár věcí. Včera jsem byl tak nasranej, že sem ani nekontroloval, co mi vlastně předali.
Ten hajzlík udělal jen jeden disk a to max do hrubosti 320. Zbyle 3 byly porejpané jak prase a na límce ani nešahl.
Jedno kolo se mi pořád nezdá, podle oka není úplně symetrické. Jestli to ty kurvy ani nesrovnali a stáhli mě o
5 táců, tak jsem korunovanej debil a jim přeju špatnou karmu
Teď jsou ale všechny 4 límce minimálně na "dvojku s hvězdičkou", bez jediného vrypu. Leštit to budu kdyžtak až na léto.
Zejtra je ještě pořádně proleju a vydrbu technickym benzínem a stejně je asi nalakuju
(když už sem tu pixlu kupoval) a teprve pak navoskuju.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#7 Broušení a leštění límců kol
Tvoje story mi připomíná moji výměnu oleje za 9.Ejdou Rotacak píše:Leštit to budu kdyžtak až na léto.
Jinak si osobně myslím, že vyleštit jakýkoliv lak do zrcadla má smysl právě na zimu. Méně na tom drží sajrajty, do pórů laku nenateče voda, která pak zmrzne. Nebo bych to aspoň čekal. Od té doby, co škodovku po každém intenzivním protažení slanou břečkou vezmeme wapkou a pak wapkou s příměsí nějakého syntetického vosku (vč. podvozku, nadkolí, kol) tak se koroze výrazně zpomalila. Vyleštění by ji asi taky pomohlo, bohužel zatím nemám prostor/vybavení a je potřeba doopravit nějaké chybky laku a nějaké ty drobné rezaté fleky.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#8 Broušení a leštění límců kol
Asi máš pravdu, možná ještě skočím pro 2000, ale nevím kde ho přes den seženu na Letný. Růčo to dělat nechci
(kromě přechodů z límce do ráfku) a pochybuju, že v blízkym okolí od práce seženu 2000 na suchej zip.
Vrtačkou je to sranda. Do teď nechápu, co tam s tim ten lobotom dělal. 120 jsem měl jeden límec na hrubo
zabroušenej během 5 minut, zmizely veškeré vrypy od parkování. Dělal jsem to poprve v životě a přijde mi to
jako práce pro blbce. Ted už vím, že jsem král blbců a měl jsem jim tam nechat max 2 000kč a "čau šmejdi"
(kromě přechodů z límce do ráfku) a pochybuju, že v blízkym okolí od práce seženu 2000 na suchej zip.
Vrtačkou je to sranda. Do teď nechápu, co tam s tim ten lobotom dělal. 120 jsem měl jeden límec na hrubo
zabroušenej během 5 minut, zmizely veškeré vrypy od parkování. Dělal jsem to poprve v životě a přijde mi to
jako práce pro blbce. Ted už vím, že jsem král blbců a měl jsem jim tam nechat max 2 000kč a "čau šmejdi"
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4195
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#9 Broušení a leštění límců kol
Cestou domů máš v Malé Chuchli Hornbach, ne?Ejdou Rotacak píše:ale nevím kde ho přes den seženu na Letný. Růčo to dělat nechci
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#10 Broušení a leštění límců kol
Ano mám, ale v práci je plně vybavená obrovská dílna (akorát udržbář nemá leštící koutouče, v práci mu jsou k ničemu)
Ale ten velkej ponk s vrtačkou na hydraulickym rameni je k nezaplacení a fakt to šlo jak po másle, až sem si říkal, proč jsem takovej
blbec a nezkusil jsem to sám rovnou
Ale ten velkej ponk s vrtačkou na hydraulickym rameni je k nezaplacení a fakt to šlo jak po másle, až sem si říkal, proč jsem takovej
blbec a nezkusil jsem to sám rovnou
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4195
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#11 Broušení a leštění límců kol
Tak to pak jo, to je jasný.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek