Tlumiče Xc 90

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 121
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC90, D5, 2006 136 kw
Bydliště: Dejvice

#26 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od akostelecky2 »

Je nějaký spesl? Muses mi prosím té říci , jaké by si tam dal?

Pišta...
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 702
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Budějce
Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
Bydliště: Tam někde u Budějc.

#27 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Pišta... »

martinopel píše:
akostelecky2 píše:Nenašel jsem nic k tomuto téma, tak jsem založil nové. Muže mi někdo poradit prosím ? . Díky Aleš
Přední tlumiče umím sehnat ve verzi HD se zesílenou pístnicí,cena 2300Kč/ks
Tady ti je nabízel.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#28 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Romulusw »

Jestli ti to stačí, tak v květnu jsem dal tyto https://www.autodily-cardo.cz/podvozek/tlumic-perovani-sachs-314-125/chová se to dobře (příčné prahy přejíždím asi tak 60-70kou a téměř o nich nevím), jsem spokojený.
Pružiny jsem stahoval hydraulickým stahovákem, protože to je fakt o držku.

GDPR_user

#29 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od GDPR_user »

Romulusw píše:Jestli ti to stačí, tak v květnu jsem dal tyto https://www.autodily-cardo.cz/podvozek/tlumic-perovani-sachs-314-125/chová se to dobře (příčné prahy přejíždím asi tak 60-70kou a téměř o nich nevím), jsem spokojený.
Pružiny jsem stahoval hydraulickým stahovákem, protože to je fakt o držku.
Hlavně ta demontáž z auta.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 121
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC90, D5, 2006 136 kw
Bydliště: Dejvice

#30 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od akostelecky2 »

Tak super, tyhle chci koupit, ale forces mi psal, ze to číslo je špatný podle vinu. Tak aspoň vím, ze to funguje a prdnu je tam taky . Uložení si taky asi měnil? Všechno to chci vzít s tlumicema . Díky moc. Aleš

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#31 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Romulusw »

Jo, horní uložení toto https://www.autodily-cardo.cz/podvozek/lozisko-vrchniho-ulozeni-febi-fb-18481/
martinopel píše: Hlavně ta demontáž z auta.
Martine, mě se ani nezdálo. Jen je potřeba podložit i druhé rameno, aby se nekroutil stabilizátor a tyčka šla snadno ven. Jo, je to trochu těžší kus pro práci v jednom, ale je to dost podobné (i velikostně) jako u dodávky, takže v pohodě.

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#32 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Joemilionare »

Sory ze to tu znova obnovuji
Ale co byste spis doporucili na xc90 T6
https://autodilos.cz/tlumic-perovani-bilstein-35140795
Nebo
https://www.autokelly.cz/Product/SA-314125/11912599/39849642;39850140;70;145984;167577;34927411;34860111;35337449;35337228

Neberte v potaz ceny jsou to odkazy co sem mel po ruce
Zajima me vas nazor zda bilstein B6 nebo Sach super touring
U Bilstein je pro monotube system a silnejsi pistnice
Jinak pruziny dam lesjoforce
Diky za tipy a vase nazory
Jde mi o to aby to nebylo moc tvrdy ale zase to neskakalo jak koza
_________________
Bylo Volvo S60

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#33 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Zajsoft »

Joemilionare píše:Sory ze to tu znova obnovuji
Ale co byste spis doporucili na xc90 T6
https://autodilos.cz/tlumic-perovani-bilstein-35140795
Nebo
https://www.autokelly.cz/Product/SA-314125/11912599/39849642;39850140;70;145984;167577;34927411;34860111;35337449;35337228

Neberte v potaz ceny jsou to odkazy co sem mel po ruce
Zajima me vas nazor zda bilstein B6 nebo Sach super touring
U Bilstein je pro monotube system a silnejsi pistnice
Jinak pruziny dam lesjoforce
Diky za tipy a vase nazory
Jde mi o to aby to nebylo moc tvrdy ale zase to neskakalo jak koza
Vubec bych se nebal B6, na S80 V8 mame B8...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#34 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Joemilionare »

Zajsoft píše:
Joemilionare píše:Sory ze to tu znova obnovuji
Ale co byste spis doporucili na xc90 T6
https://autodilos.cz/tlumic-perovani-bilstein-35140795
Nebo
https://www.autokelly.cz/Product/SA-314125/11912599/39849642;39850140;70;145984;167577;34927411;34860111;35337449;35337228

Neberte v potaz ceny jsou to odkazy co sem mel po ruce
Zajima me vas nazor zda bilstein B6 nebo Sach super touring
U Bilstein je pro monotube system a silnejsi pistnice
Jinak pruziny dam lesjoforce
Diky za tipy a vase nazory
Jde mi o to aby to nebylo moc tvrdy ale zase to neskakalo jak koza
Vubec bych se nebal B6, na S80 V8 mame B8...

https://www.koni-tlumice.cz/Predni-Koni-tlumic-FSD-Volvo-XC90-d9270.htm#"


Co si predstavit pod pojmem frekvencne meni tuhost podle trate??
To je neco jako nivomaty???
_________________
Bylo Volvo S60

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#35 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Zajsoft »

Spis neco jako mel treba Citroen XM, nebo Volvi Four-C, ale na mechanicky bazi(tlumice samy o sobe), co si pamatuju kdyz sem se na to cca pred 1-2roky dival, sam sem je chtel, ale lidi dost blblali, ze odkazej brzo a dost v zime trpej...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#36 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Joemilionare »

Taky sem na zahranicnich forech vycetl ze vydrzi cca 50tis mil a konec
Spis mi rekni tve dojmy z tech bilstein B6 oproti oem sachs super touring
Zda auto je tvrdsi
Nebo kdyz jedes prez nerovnosti a retardery atd zda to je mekci nebo tvrdsi
_________________
Bylo Volvo S60

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#37 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od peter cz »

Jasně že jsou B6 proti obyč sachsům tvrdší
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#38 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Zajsoft »

Joemilionare píše:Taky sem na zahranicnich forech vycetl ze vydrzi cca 50tis mil a konec
Spis mi rekni tve dojmy z tech bilstein B6 oproti oem sachs super touring
Zda auto je tvrdsi
Nebo kdyz jedes prez nerovnosti a retardery atd zda to je mekci nebo tvrdsi
No postu tu mam o tom dost, ale ve zkratce...
Pokud jedes na Haluv Mlyn, tak si to muzes projet, zrovna akorat balime, takze odpoledne tam uz budem :-D

Jinak o neco to tvrdsi je, ale pro me nic hrozneho... Ale zas chovani podvozku je na te tluste pisnici znat k lepsimu...
Mame B8, takze jako B6, ale jeste o 3cm snizene, plus o 3cm snizene pruziny Eibach.
K tomu podlozky 15mm v predu a 20mm v zadu.
Mesto urcite tvrdsi, mimo mesto tak nejak skoro na stejno, dalnice rozhodne pohodlnejsi(hlavne u 140km/h+).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#39 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Urvanej »

B6 jsou tvrdší, vždycky. Náhrada oem je řada B4. B8 jsou ještě tvrdší.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#40 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Joemilionare »

Na B4 sem docetl na volvo forum zahranicnim ze B4 sou mekci nez sachs
_________________
Bylo Volvo S60

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 195
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007

#41 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od resk181 »

Jak je možný, že ten stejnej tlumič je někde za 5 685 Kč a jinde za 1 935 Kč ? :fool:
Konkrétně teda ty Sachsy 554 046 na
https://www.autokelly.cz/Product/SA-554046/11912983/39849642;39850140;70;145940;167404;34927947;34867239;32883748;33529192
vs
https://granex.cz/tlumic-perovani-sachs-554046
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#42 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od raolsa »

To je proto, že pro normálního člověka je Kelly je nejdražší krám v Čechách.
Osobně tam koupím jenom to co jinde není, nebo tam hledám čísla aftermarketových výrobců.
Když budeš servis s velkým obratem tak se pak u nich dá dostat na internetové ceny ostatních obchodů.
Tady jsou ještě levnější:
https://www.autodily-cardo.cz/podvozek/tlumic-perovani-sachs-554-046/
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 87
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 D5 AWD chip
Bydliště: Brno

#43 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Miskoboss »

chlapi jakej je rozdil mezi tema Sachs za 1700 a tema cervenyma za 2000?

je to rozdil jako mezi Bilstein B4 a B6?

a mate nekdo odkaz kde koupit Bilstein B4 na Volvo V70 II
asi neumim hledat na netu nebo to prestali vyrabet?

celkem se doporucuje Einbach pruziny a tlumice Bilstein B4

nechci kupovat B12 z BSR, nemam na to love a moje auto to nepotrebuje
diky
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#44 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Urvanej »

B12 je sada B8 s pružinama.
B4 předek 22-155344
B4 zadek 24-193276
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 195
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007

#45 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od resk181 »

Omlouvám se, že píšu sem ale nechci zakládat nový téma...
Jaký je rozdíl mezi uložením:
https://www.autodily-pema.cz/autodily/volvo/v70-ii/2.4-d5-120kw-2001/odpruzeni-tlumeni/lozisko-vzpery-mc-pherson?productId=312375&bn%5B0%5D=35
a
https://www.autodily-pema.cz/autodily/volvo/v70-ii/2.4-d5-120kw-2001/odpruzeni-tlumeni/lozisko-vzpery-mc-pherson?productId=389507&bn%5B0%5D=35

Hledám horní uložení na tlumič Sachs 554 046, jedná se o V70II 2007
Případně kdybyste někdo doporučil nějakou sadu
Díky :)
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#46 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od mr1 »

Já to tady s dovelním obnovím. Chci manželčinu XC90 upgradovat - jeden je poteklina, a druhý má stejně uložení v háji. Co tam teda dáváte? Jaké tlumiče, a jaké uložení?
Naposledy upravil(a) mr1 dne 05 kvě 2022 07:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Malý Slavkov
Vůz: Volvo XC 60 D5
Bydliště: Malý Slavkov High Tatras

#47 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od mayo251 »

Ja som.dával nedávno všetko origo. Na xc90 určite. To jediné bude fungovať. Na s60 mam kayaba, ale zial horne ulozenie s loziskom aftermarket a nefunguje to horne ulozenie.
_________________
Je: Volvo XC90 D5 EXECUTIVE 147 kW MY 2012 AT6
Volvo S60 D5 SUMMUM 136 kW MY 2008 AT6
Bolo: Volvo S80 2,4i MOMMENTUM 125 kW 2004 AT5
Volvo XC60 D5 SUMMUM 136 kW 2009 M6
Volvo V40 1,9 TD 66 kW 1998 M5

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#48 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Deshi »

Ahoj, zkusím trochu oživit, ale potřebuju pro změnu zadní tlumiče na XC90D5.
Originální mám Sachs ( viz obrázek)
Doporučí mi někdo nějaké?

Díky
Edit: taky jsem hledal 😉
Přílohy
IMG-20231114-WA0006.jpg
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 86
Registrován: 1 rok 1 měsíc
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II D5 120kW 02'

#49 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Paťa »

Nechci kecat ale nivomat bude asi jen origo sachs. záleží kolik chceš do výměny investovat,mě levněji vyšlo dat silnější pružiny a obyč tlumiče.

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#50 Tlumiče Xc 90

Příspěvek od Deshi »

No, právě že mechoš mi našel snad jen Bilsteiny cca 5 tis za kus, tak jsem si říkal, jestli jde něco levnějšího, ale slušného.....
A snad ani ty Sachse nenašel.....
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“