V50 - šílená elektronika (rady+servis v Praze a okolí?)

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#1 V50 - šílená elektronika (rady+servis v Praze a okolí?)

Příspěvek od Michl »

Pokud diagnostika hlásí přebíjení, tak se jedná s největší pravděpodobností o závadu na alternátoru (regulátor, řemenice...). V servisech mi bylo řečeno, že alternátory jsou už dnes spotřební zboží a je potřeba cca po 150.000 km počítat s jejich repasí nebo výměnou. Z vlastní zkušenosti jen uvádím, že komponenty druhovýroby (např. Mobiletron...) nejsou kompatibilní s řídící jednotkou Volvo a touto cestou se nedávat. Celý alternátoru vyjde ve Volvo s prací cca 10.000 Kč.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 373
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#2 V50 - šílená elektronika (rady+servis v Praze a okolí?)

Příspěvek od Siggi »

Michl píše:Pokud diagnostika hlásí přebíjení, tak se jedná s největší pravděpodobností o závadu na alternátoru (regulátor, řemenice...). V servisech mi bylo řečeno, že alternátory jsou už dnes spotřební zboží a je potřeba cca po 150.000 km počítat s jejich repasí nebo výměnou. Z vlastní zkušenosti jen uvádím, že komponenty druhovýroby (např. Mobiletron...) nejsou kompatibilní s řídící jednotkou Volvo a touto cestou se nedávat. Celý alternátoru vyjde ve Volvo s prací cca 10.000 Kč.
Když jsem měnil v cca 180tis alternátor, tak jsem bral nějaky z Kelly okolo 3000 a problém s tím nebyl. Typ nevím, 50ka je pryč a s ní i servisni informace :-)

Každopádně mě dělala elektrika problém se starty a samovolnym vypínaním motoru ( 2.0D 2005 ) pouze v teplém počasi. jakmile stoupla teplota nad 30°, věděl jsem že neodjedu :-D CEM v pohodě, podle autolektrikáře byla chyba "někde v elektroinstalaci" , nepřisli jsme na to...
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“