V50 - šílená elektronika (rady+servis v Praze a okolí?)
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#1 V50 - šílená elektronika (rady+servis v Praze a okolí?)
Pokud diagnostika hlásí přebíjení, tak se jedná s největší pravděpodobností o závadu na alternátoru (regulátor, řemenice...). V servisech mi bylo řečeno, že alternátory jsou už dnes spotřební zboží a je potřeba cca po 150.000 km počítat s jejich repasí nebo výměnou. Z vlastní zkušenosti jen uvádím, že komponenty druhovýroby (např. Mobiletron...) nejsou kompatibilní s řídící jednotkou Volvo a touto cestou se nedávat. Celý alternátoru vyjde ve Volvo s prací cca 10.000 Kč.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 371
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#2 V50 - šílená elektronika (rady+servis v Praze a okolí?)
Když jsem měnil v cca 180tis alternátor, tak jsem bral nějaky z Kelly okolo 3000 a problém s tím nebyl. Typ nevím, 50ka je pryč a s ní i servisni informaceMichl píše:Pokud diagnostika hlásí přebíjení, tak se jedná s největší pravděpodobností o závadu na alternátoru (regulátor, řemenice...). V servisech mi bylo řečeno, že alternátory jsou už dnes spotřební zboží a je potřeba cca po 150.000 km počítat s jejich repasí nebo výměnou. Z vlastní zkušenosti jen uvádím, že komponenty druhovýroby (např. Mobiletron...) nejsou kompatibilní s řídící jednotkou Volvo a touto cestou se nedávat. Celý alternátoru vyjde ve Volvo s prací cca 10.000 Kč.
Každopádně mě dělala elektrika problém se starty a samovolnym vypínaním motoru ( 2.0D 2005 ) pouze v teplém počasi. jakmile stoupla teplota nad 30°, věděl jsem že neodjedu CEM v pohodě, podle autolektrikáře byla chyba "někde v elektroinstalaci" , nepřisli jsme na to...
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek