Tlumiče Öhlins
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 145
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
#101 Tlumiče Öhlins
Jak je to hluboké? V práci máme laser a plazmu. Dá se to vypálit a nějaký zámečník by to obrobil, vyvrtal.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#102 Tlumiče Öhlins
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#103 Tlumiče Öhlins
Ahoj kluci,
takže průměr rezervoárů je 50,3mm
průměr rozpěrný tyče je 29mm a nějaký drobný
takže průměr rezervoárů je 50,3mm
průměr rozpěrný tyče je 29mm a nějaký drobný
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#104 Tlumiče Öhlins
Četl jsem celý vlákno a musím říct - POKLONA. Co se týče poslední věci (to uchycení), asi bych radši investoval 35 éček a měl originál, než to nechával vyrábět. Jasný, je to cca tisícovka za kus, ale taky hodně viditelný detail.
Držím palce
Držím palce
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#105 Tlumiče Öhlins
Tak já bohužel s držákama nepomůžu, nemáme v práci vhodný matroš.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#106 Tlumiče Öhlins
Díky za poklonu. Ono možná pro někoho neni problém dát 4 litry za 4 desetidekový kusy hliníku, ale já to prostě dávat nebudu. To že by se to dalo vyrobit levnějš tady navrhnul Honza, tak proč to nezkusit, kdyby to vyšlo na pár korun. Ony ty úchyty nemaji žádný logo, nic. Nepochybuju že budou pěkný a velice sofistikovaně udělaný, ale na to sere pes. Kdybych měl pod haubnou vyleštíno, že by se odtamtud dalo žrát, auto v celolaku a nevěděl co s prachama, tak to třeba koupim. Takhle si radši tu 4 přihodim a mám dvě obutý kola.paconni píše:Četl jsem celý vlákno a musím říct - POKLONA. Co se týče poslední věci (to uchycení), asi bych radši investoval 35 éček a měl originál, než to nechával vyrábět. Jasný, je to cca tisícovka za kus, ale taky hodně viditelný detail.
Držím palce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#107 Tlumiče Öhlins
V pondělí jsem odvezl ty přední pouzdra a má už tak všechny věci, který jsou potřeba.
V úterý šly na galvanický pokovení, následovat bude práškový lakování (bohužel nebyla dostupná pearl gold barva RAL1036, kterou jsem chtěl, takže tam půjde nějaká jiná, jestě nevim a je mi to jedno)
Přikládám fotky vnitřků, velice doporučuju porovnat to s fotkama na předchozí stránce!!
Rez se mi podařilo odstranit pomocí naprosto úžasnýho odrezovače od pana Jakuba Nešpora z firmy excor-zerust.
2 litry ponorovýho stály skoro 700 + myslim 300 nebo 350 půllitr gelovýho, kterej jsem nakonec ani nepoužil.
Jediný co jsem udělal, že jsem nechal po opískování dole ty korkový špunty a do pouzdra na 24 hodin nalil odrezovač, celkem obě sežraly cca 1 litr. Ten jsem potom vylil a ještě ho použil a fungoval bezvadně, takže opravdu super věc. Mimochodem dělá se s tím bez rukavic, lejt se to dá do potoka nijak to nesmrdí - pecka.
Po odrezení ale bylo pouzdro dole furt blbý (je tam dost blbě vidět) tak jsem usoudil, že když je rez pryč, tak už je to jenom bordel - zašel jsem do kelly, kde mi nějakej mlaďas doporučil jistej Carlan za pár desetikorun. Nastříkal jsem to dovnitř a párkrát to pomazlil štětkou na vymejvání flašek, vypláchl wapkou, znovu nalil odrezovač, za 10 minut vylil a výsledek vidíte hore...
Už se začínám těšit, až to bude všecko v autě
V úterý šly na galvanický pokovení, následovat bude práškový lakování (bohužel nebyla dostupná pearl gold barva RAL1036, kterou jsem chtěl, takže tam půjde nějaká jiná, jestě nevim a je mi to jedno)
Přikládám fotky vnitřků, velice doporučuju porovnat to s fotkama na předchozí stránce!!
Rez se mi podařilo odstranit pomocí naprosto úžasnýho odrezovače od pana Jakuba Nešpora z firmy excor-zerust.
2 litry ponorovýho stály skoro 700 + myslim 300 nebo 350 půllitr gelovýho, kterej jsem nakonec ani nepoužil.
Jediný co jsem udělal, že jsem nechal po opískování dole ty korkový špunty a do pouzdra na 24 hodin nalil odrezovač, celkem obě sežraly cca 1 litr. Ten jsem potom vylil a ještě ho použil a fungoval bezvadně, takže opravdu super věc. Mimochodem dělá se s tím bez rukavic, lejt se to dá do potoka nijak to nesmrdí - pecka.
Po odrezení ale bylo pouzdro dole furt blbý (je tam dost blbě vidět) tak jsem usoudil, že když je rez pryč, tak už je to jenom bordel - zašel jsem do kelly, kde mi nějakej mlaďas doporučil jistej Carlan za pár desetikorun. Nastříkal jsem to dovnitř a párkrát to pomazlil štětkou na vymejvání flašek, vypláchl wapkou, znovu nalil odrezovač, za 10 minut vylil a výsledek vidíte hore...
Už se začínám těšit, až to bude všecko v autě
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#108 Tlumiče Öhlins
Jinak bych možná ještě upozornil případný zájemce o podobný koniny, jako jsem udělal já, že jedinej důvod, proč se do podobný věci nepouštět je nejspíš cena, která je pro normálního člověka naprosto zdrcující. A taky samozřejmě čas Váš i vašeho technika, kterej by asi neměl jiný přízvisko
Až to celý budu platit, tak to sečtu komplet, včetně všech věcí který přímo nesouvisí s repasí tlumičů a postnu to tady.
Nakonec jediná věc, který se obávám jsou pružiny, který jsem nebral nikterak zkracovaný, ani s jinejma spring ratama, jednoduše proto, protože se nedá reálně nikde dohledat, co by tam vlastně mělo přijít. Co jsem našel, tak předek snad origo a zadek trošku nižší, což by dávalo smysl.
Až to celý budu platit, tak to sečtu komplet, včetně všech věcí který přímo nesouvisí s repasí tlumičů a postnu to tady.
Nakonec jediná věc, který se obávám jsou pružiny, který jsem nebral nikterak zkracovaný, ani s jinejma spring ratama, jednoduše proto, protože se nedá reálně nikde dohledat, co by tam vlastně mělo přijít. Co jsem našel, tak předek snad origo a zadek trošku nižší, což by dávalo smysl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#109 Tlumiče Öhlins
Až budeš mít tu cenu tak ta nás zachrání od manželek a budem aspoň moci argumentovat ,ža ještě tak velký blázni nejsme jako ty
Jinak pěkný za chvilku finiš jsi borec
Jinak pěkný za chvilku finiš jsi borec
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#112 Tlumiče Öhlins
Hodně pěkný! Chci to vidět naživo!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#113 Tlumiče Öhlins
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#114 Tlumiče Öhlins
Jo, tak to je velká krása
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#115 Tlumiče Öhlins
Tak poklona pane pěkný a přeji šťastné užívání .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#116 Tlumiče Öhlins
Pěkný, pěkný, hlavně aby to splnilo očekávání.
A rozpočet klidně zveřejni, třeba se ti uleví.
A rozpočet klidně zveřejni, třeba se ti uleví.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#117 Tlumiče Öhlins
Krystofe, to je normalne svaty gral a noemova archa v jednom. To jsi proste udelal posledni krizovou vypravu a je to exkluzivni! Myslim, ze Dali se zezhora culi jak budha! Fakt krasna prace . Po pravde, ani bych se na to nevysr...l ale je to nadherny a fakt cumim
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#118 Tlumiče Öhlins
Ty volve,to je tak nádherný že je to až škoda dávat na auto. Takže pěkně do vitrínky nad postel a každej večer slintat! Super truper práce! Ten rozpočet zveřejni,protože jinak mě bude mrzet že jsem po nich tenkrát neskočil sám
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#119 Tlumiče Öhlins
Samotnej rozpočet za repasi tlumičů od kluků z Křenka je necelejch 57.400,-
K tomu přední a zadní komplet horní uložní, zadní prachovky, zadní a přední pružiny....
Nějaký moje akce, jako písování, odrezování a tak dále
No dohromady je to 80 tisíc +-
S mym časem, kterej bych vyčíslil v tom, za co jsem ve firmě placenej je to tak 100.000,- míň ne.
K tomu přední a zadní komplet horní uložní, zadní prachovky, zadní a přední pružiny....
Nějaký moje akce, jako písování, odrezování a tak dále
No dohromady je to 80 tisíc +-
S mym časem, kterej bych vyčíslil v tom, za co jsem ve firmě placenej je to tak 100.000,- míň ne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#120 Tlumiče Öhlins
Do pr... Tak to jako poklona! Diky bohu že skončily u tebe.
Tak mne napadá...kolik se za ně připlácelo v dobách největší slávy?
Tak mne napadá...kolik se za ně připlácelo v dobách největší slávy?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#121 Tlumiče Öhlins
Kaprů docela hodně, ale je to fakt nádhera!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#122 Tlumiče Öhlins
Mám dojem že to bylo kolem těch 100-120 tisíc k novýmu autu.z-d-e-n-a píše:Do pr... Tak to jako poklona! Diky bohu že skončily u tebe.
Tak mne napadá...kolik se za ně připlácelo v dobách největší slávy?
Ještě kolem roku 2006 lidi kupovali Öhlinse kolem 60.000 (nebo 2500€) jetý. Což by i tak po 10+ letech znamenalo kompletní repasi. Někde jinde než v ČR se díváš na částku minimálně 2,5x Vyšší. Tzn. v dnešních cenách kolem 200.000,-
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#123 Tlumiče Öhlins
K takovýmu výkonu gratuluju a před Tvou vytrvalostí smekám! Teď už jen aby to spokojeně jezdilo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#124 Tlumiče Öhlins
Za dvacku je beru. Plus pošta samozřejmě
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#125 Tlumiče Öhlins
Na to nemáš...
/ Pošta zdarma
/ Pošta zdarma
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek