Produkty BG - zkušenosti majitelů

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#76 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od tomasss »

Je otazkou jak dobre umej svedove anglicky (a tudiz co tim mysleli) nicmene ciste jazykova interpretace je tak jak pise pepa.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#77 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od old.fashioned »

Švédové umějí anglicky dobře :D
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#78 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Fíla »

"ECM-280A FRONT HEATED OXYGEN SENSOR (HO2S), FAULTY SIGNAL
DIAGNOSTIC TROUBLE CODE (DTC) INFORMATION

Condition
Probe monitoring begins after probe preheating diagnostics are complete. Diagnostic Trouble Code (DTC) ECM-280A is stored if there is a fault in the front Heated Oxygen Sensor (HO2S) or its wiring causing the signal to deviate from its permitted range

The control module registers four different types of fault:

Signal too high The control module compares the front and rear adaptation values. A Diagnostic Trouble Code (DTC) is stored when the values deviate by more than 3%.

NOTE: The fault may be in the front or rear Heated Oxygen Sensor (HO2S) circuit.

Signal too low The control module monitors the aging of the probe by checking its dynamics when switching between lean and rich mixtures. The Diagnostic Trouble Code (DTC) is stored if the control module registers that the probe is operating too slowly.
Signal missing The control module monitors cross-induction from the probe preheating. Diagnostic Trouble Code (DTC) is stored when cross induction exceeds the permitted value.
Faulty signal A Diagnostic Trouble Code (DTC) stored when:
the control module registers that the signal from the front probe is above 4.8 V for too long
the signal from the front probe does not deviate from [lambda] = 1
the signal from the front probe is showing a lean fuel mixture while the signal from the rear probe is showing a rich mixture
the signal from the front probe is showing a rich fuel mixture while the signal from the rear probe is showing a lean mixture.

Condition

The rear Heated Oxygen Sensor (HO2S) control is disabled
Three-way catalytic converter (TWC) diagnostic is disabled


Possible source

Signal too high:

air leakage in the exhaust system
short-circuit to power supply or ground in the signal cable (+) or supply cable for pump current
defective Heated Oxygen Sensor (HO2S)

Signal too low:

the cable for calibration current and the cable for pump current are short-circuited to each other
open-circuit in signal cable (-)
open-circuit in cable for calibration current
defective Heated Oxygen Sensor (HO2S).

Signal missing:

signal cable (+) and signal cable (-) short-circuited to each other
one of the cables for Heated Oxygen Sensor (HO2S) preheating is short-circuited to the probe's other wiring
defective Heated Oxygen Sensor (HO2S).

Faulty signal:

short-circuit to supply voltage or ground in signal cable (+)
short-circuit to supply voltage or ground in signal cable (-)
short-circuit to supply voltage or ground in pump current cable
short-circuit to supply voltage or ground in calibration current cable
open-circuit in signal cable (+)
defective Heated Oxygen Sensor (HO2S).

Condition

Malfunction Indicator Lamp (MIL) lit."



Chyba značí špatnou lambda sondu jako takovou. Nefunkční předehřev je pouze jednou ze 4! možností. V mém případě dovětek chyby "signal too high", proto jsem v prvním příspěvku doplnil kód z originál! Volvo diagnostiky P0132.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#79 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Urvanej »

tvl heated a heating, vidí ještě někdo kromě mě ten rozdíl? :-D a to neřešim slovosled a švédi umí anglicky líp jak amíci
BTW mam pocit, že auto ani neumí vyhodnocovat, zda je špatný topení, protože se odběr toho výhřevu neměří.
Takže kapitola jazykového kroužku asi uzavřena. :-)
Teď se vrátit k tý kapitole, proč po použití BG lambda umřela a jak dlouho z motoru budou ještě lítat ty srajdy, co ji "možná" zahubily.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#80 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Fíla »

Urvanej píše: BTW mam pocit, že auto ani neumí vyhodnocovat, zda je špatný topení, protože se odběr toho výhřevu neměří.


Přesně!!! Ale zase má oproti novým modelům tu obrovskou výhodu, že vlastně pořád normálně jede, chyba nechyba. :good:
Urvanej píše:Teď se vrátit k tý kapitole, proč po použití BG lambda umřela a jak dlouho z motoru budou ještě lítat ty srajdy, co ji "možná" zahubily.


To bych taky rád věděl. Na druhou stranu, válce a spol. mám teď tak čisté, že pomalu vypadají jak kdyby vyjely z fabriky. Díval jsem se do nich kamerou, zkoušel jsem to vyfotit, ale nepovedlo se mi to tak, aby ty fotky byly použitelný.
BTW mohlo by se někomu hodit - u modelů 850, S/V/C70 Volvo používá pro všechny benzíny turbo i atmo stejnou přední lambdu sondu PN 9202719. Tu pro ně vyrábí/vyráběl BOSCH pod číslem 0258005097. Tu lze sehnat asi tak za polovinu toho, co stojí ta samá ve Volvo krabičce.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#81 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Urvanej »

S cenou sond mam tutéž zkušenost i u krabic, ale rozdíl oproti tý solo bosch je jen v konektoru a dvojku za konektor dávat nemusim, tři dráty přeletovat ještě zvládnu. :-)
Hele nemáš někde místo na druhou sondu? Zkusit tam pokusně vrznout nějakou jetou, ale funkční? Ono umístění jinde v potrubí povětšinou ovlivňuje jen rychlost náběhu správný teploty sondy.
Taky sem někde viděl, jak maník "opravoval" sondy obroušenim zacpané vrchní vrstvy keramiky co kreje samotnou měřící část, což by za pokus taky stát mohlo.
Na druhou stranu, se ty ceny pohybujou kolem litru, ale nevim, zda nemáš tu drahou širokopásmovou, ty předokolky mi prostě nejdou :oops:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#82 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Fíla »

Ne, je tam obyč úzkopásmová sonda - konkrétně tato: https://pmautodily.cz/front/tecdoc/product/default/154385. Mám sice ve výfuku ještě jedno místo, kam ji dát, ale zase bych musel prodloužit kabely, což se mi při ceně 1.700,- za nový kus moc dělat nechce. Takže jsem se rozhodl, že najezdím asi tak ještě 200 km, abych dostal z výfuku všechen ten bordel a pak koupím novou... Ale díky :good:
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#83 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Urvanej »

To číslo je ale taky nějakej "originál". Ty nechceš ani tenhle konektor. Potřebuješ ten "hranatej váleček". Zkus kouknout na číslo BOSCH 0258986505, to by měla bejt tatáž lambáda jen s univerzálním konektorem. A ta je skutečně za litr.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#84 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Fíla »

Ne, ne, to je přesně ona i se správným konektorem. pro ilustraci: https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/lambda-sensor/lambda-sensor-regulating-probe/1002641/ ...jak mnozí předokolkaři vědí :D :D :D
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#85 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Urvanej »

Jo takhle, ty si línej letovat, tak to jo... ale za 700 bych si ty dráty přeletoval. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2999
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#86 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od 3m3 »

Filo,
Kdybys chtel sondu na badani,jednu doma mam.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

jancho
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#87 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od jancho »

Přišla mi od BG nabídka na sadu na renovaci světlometů, nemá s tim už někdo zkušenost? Mám je ještě celkem dost v pohodě, ale proč je nemít jako nové :-)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Ondras

#88 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ondras »

Ahoj, budu měnit olej a objednal jsem i BG109.

Myslíte, že má cenu vypustit starej olej "co vyteče", nalít nějakej obyč+BG, nechat hodinku, dvě... pět... běžet, vypustit, pak až dát nový filtr a nalít nový chutný Mobil1 ? Nebo je to buřt a mám BG nalít do toho, co tam je?

Když to bude bublat třeba těch víc (5) hodin, nemůže to motor nějak dodrbat? Resp. když to bude tuhle dobu běhat s tim rozpuštěnym bordelem...

Díky za postřehy

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13058
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#89 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od raolsa »

Nalej to do starýho a nech bublat s občasným prošlápnutím na cca 2000 otáček.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ondras

#90 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ondras »

OK, díky. Pak poreferuju.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#91 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Urvanej »

Doporučuju čistej ubrousek a otřít měrku "před BG" a "po BG" vedle sebe, aby bylo porovnání.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5011
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#92 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od PINĎABC »

A jak je to s tou automatickou převodovkou, nevadí ji, že motor x hodin běží?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#93 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Urvanej »

Je tam neutrál(N nebo P pozice), takže nulovej odpor převodovky. Olej se tedy nezahřívá, tak neni důvod, proč by jí to mělo vadit. Pokud to někdo nevyladí a nevrčí s ručkou a Déčkem :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5011
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#94 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od PINĎABC »

Dík

Ondras

#95 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ondras »

Tak o víkendu jsem nalil BG109 a nechal dvě hodinky bublat, cca dvacet minut z toho to bylo s cihlou na plynu na 2000ot. Motor tak po půl hodince lehce ztichnul a pak už se nedělo nic, jen to smrdělo z výfuku.
Před nalitím byl olej na měrce zlatohnědý, po vypuštění z motoru je to fest černý, nicméně řídký.

Nový olej je Mobil 1 5W50, motor je lehce tišší a přijde mi, že se snížily volnoběžné otáčky (těžko říct, kolik toho má na svědomí placeboefekt...).

Suma cca 300,- za přípravek je vyvážena hřejivým pocitem, že už těžko dám v domácích podmínkách motoru něco lepšího.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4938
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#96 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

Dnes po 15 tis. aplikace BG109 po dobu 5,5 hodiny. Rozdíl v barvě neznatelný.
Obrázek
Nalití nového oleje 5W50 a BG110 plus BG107.
Zvuk motoru o poznání tišší. Jsem naprosto spokojen :)

jancho
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#97 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od jancho »

Taky se mi to ztišilo a po ujetí 10tis km jdu do toho znova. Možná to také nechám bublat déle, ale 5,5h mi už přijde dost, když na návodu píšou 40min. Nemůže se něco stát? Aby to třeba nerozežralo něco, co nemá, např. nějaká gufera, atd.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

jancho
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#98 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od jancho »

martinopel píše:
jancho píše:Taky se mi to ztišilo a po ujetí 10tis km jdu do toho znova. Možná to také nechám bublat déle, ale 5,5h mi už přijde dost, když na návodu píšou 40min. Nemůže se něco stát? Aby to třeba nerozežralo něco, co nemá, např. nějaká gufera, atd.
Poslední auto mi vrčelo od 8 hodin do 15:30
Noo, to je výzva ;-)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4938
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#99 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

Dnes ráno cestou do práce příjemné překvapení.

Jsem přesvědčen, že to auto jede líp. Buďto opravdu jede líp, nebo tím jak to výrazně ztichlo se režim posunul do vyšších otáček, nebo kombinace obého.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#100 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Urvanej »

Nebo klesla teplota o X stupňů, takže to tam napere víc vzduchu :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“