Produkty BG - zkušenosti majitelů

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#126 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Krystof P. »

simons93 píše:...
kamov píše:...
Tohle jsou naprosto čistý motory, napřed by byl na vačce vidět hnědej / černej nános




Hary píše:Mám 310.000 na tdi, olej je defacto hned po výměně zase černý.
Motor běží značně tiseji, klidněji, ale ta barva...
Je na místě provést bg očistu? Je tam 10w40 havoline extra diesel.
Diesel je diesel, nechává to nějakej extrémní bordel při otěru ?

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#127 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zeb »

Mám připravené na víkend BG109. TDI najeto lehce přes půl míče, motor jde jak pila, ale poté co jsem viděl olej na bráchově S70 TDI (bývalá Skrečiho), najeto půlku a 1000 km po výměně oleje Mobil 5W-40 je olej na měrce průsvitný, zatímco já ho mám okamžitě po výměně černej jak bota a zcela neprůhledný, půjdu také do čištění. Posledních 5 let jezdí na Mobil 5W-40 s intervalem 10.000 km, nyní je v autě Mobil1 0W-40 najeto 5.000 km, olej nebaští, jenom je děsně černej, černý nános je vidět i pod víčkem nalévacího otvoru na olej. Tak jsem zvědav co z toho budu vypouštět. Idea je vyčistit BG, nalít 5W-40 a vyměnit po 5.000 km
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1183
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#128 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

Doporučujete vyčistit olejovou vanu po čištění s BG109?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#129 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ekky »

Pokud má nějakou prepazku tak ji stejně nevycistis úplně...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#130 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Urvanej »

labanos píše:Doporučujete vyčistit olejovou vanu po čištění s BG109?
Pokud jen uvažuješ o použití BG109 a číštění vany, doporučuji opačný postup. Tzn nejdřív vyčistit vanu a pak BG. Zbytečně si jinak zahnojíš BG+olej tim, co můžeš vyčistit ručně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#131 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od simons93 »

Měl bych ještě dotaz. Chystám se nalít do nádrže ještě BG 244. Je lepší vyměnit palivový filtr před nebo po čištění?

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#132 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zeb »

Tak jsem o víkendu použil BG 109 do oleje, nechal běžet 1h39m na 1200 otáček. Ihned po nalití do motoru začal jít z výfuku smard jako bych začal v motoru spalovat bezdomáče. Vždy po půl hodině jsem otřel měrku do ubrousku, ale jaká byla na začátku, taková byla i po hodině a půl - černá hned od počátku, ale olej nijak nehoustnul, stále se v ubrousku rozpíjel stejně.
Po vypuštění oleje, který smrděl více jako ředidlo než jako horký olej, jsem na dně nádoby našel celkem slušnou hromádku hrubých pevných nečistot. Od malých zrnek až po kus velký cca 5x5mm. Šel rozdrolit mezi prsty. Mohl to být nějaký nános karbonu? Vypadalo to jako kus hranolku z friťáku...
Po nalití nového oleje jsem si uvědomil, že jsem zapomněl dát podložku pod vypouštěcí šroub. Takže zase olej ven, dát podložku, olej zpět. Byl už zase černej jako bota, totálně neprůhlednej, ale na dně nádoby nezůstalo jediné zrníčko hrubých nečistot.
Po výměně nepoznám rozdíl v jiném chování auta, akorát druhý den studené několikrát převalilo motor než nastartovalo.
Nechtěl jsem na první čištění nechávat běžet motor moc dlouho, abych neucpal olejový filtr, ale příště nechám BG působit déle.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#133 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zajsoft »

Zeb píše:Nechtěl jsem na první čištění nechávat běžet motor moc dlouho, abych neucpal olejový filtr, ale příště nechám BG působit déle.
Tak si mel pred BGckem vymenit filtr, staci nejlevnejsi bazmek co najdes a bylo by...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1183
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#134 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

Včera jsem před výměnou oleje aplikoval BG109, nechal běžet cca 2hodiny, z toho asi 2x10minut zvyšil otáčky na cca 1200. Vypuštěný olej byl dost řidký, lesklý jak zrcadlo a černý, možná černější než jindy.

Poznatky
Subjektivní: Zdá se mi, že motor má o trochu tižší chod za studena, určitě se nic nezhoršilo. BG109 dost naředí olej, během aplikace bych nedoporučoval nijak výrazně zvyšovat otáčky nebo zatěžovat jízdou.
Objetivní: Dneska ráno jsem kontroloval stav oleje a nebyl černý, jako býval vždy ihned po výměně.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#135 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Krystof P. »

Já jsem v roce 2014 dával do oleje nějakou sračku, která se jen přilila a nic se nevypouštělo. Následně jsem na to dva roky jezdil (5W50 + tohle a nájezd asi 3000km včetně +- 250km okruhu) Olej vyblil v naprosto normální konzistenci, barva možná trošku tmavší, ale nikde neni ani kousek, kterej by byl napečenej, žádný fleky nikde nic. Říkal jsem si, že to asi kvalitně rozpustilo usazeniny na minimální částečky a ty se usadily ve filtru. Ještě jsem nenechával přeměřit tlaky, ale podle mýho velice kvalitní přísada, ještě zkusim zjistit, co že to vlastně bylo.

Chtěl bych napsat, že mi to přijde rozumnější než něco, po čem začnou z motoru lítat palačinky, ale vlastně nevím, v jaké kondici motor předtím byl, i když jezdil 180tkm na Castrol. Karbonu tam bylo pomálu. Asi častý výměny :) Teď by se z toho dalo vyloženě žrát.

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1686
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#136 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od IgorS »

Dnes ráno som to s BG 109 nechal vrčať 1,5 hodinu, potom som vymenil olej a odstavil. Teraz, pri jazde, som si uvedomil, že môj sadzomet stíchol. Zaujímalo by ma, čím to stíšenie, ktoré si všimli aj iní, je spôsobené? Alebo tú predošlú hlučnosť, ktorú som pokladal za normálnu spôsoboval karbón a usadeniny?
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1686
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#137 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od IgorS »

BG 109 je na výplach motora. Že by dokázal dekarbonovaním olejových kanálov aj prečistiť vstrekovače? :D
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#138 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Urvanej »

Jak už tu psali jiní. Částečně novej olej, částečně BG. Těžko to odlišit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#139 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od karelvolvo »

DSCN2331a.jpg
Jen tak pro zajímavost v tomto motoru nikdy BG ani nic podobného nebylo má natočeno za 23 let cca 750tkm akorát trochu vlhla vana a když se dělá spojka přetěsní se třeba simering vzadu na klice jede dál (jo a je to polovolvo)
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#140 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od paconni »

Pri vymene oleje jsme dali tez BG ERP. Klasicky nechali auto vrcet na volnobeh, obcas zvysili otacky. Pri vypousteni oleje - ridky, cerny jak bota, dole ve filtru docela dost malych kousku karbonu. Velikost tak kolem 1mm. Ted, po cca 12 tis je olej porad vcelku fajn pruhledny. Auto je o trosku tissi. Osobne myslim, ze to smysl dava.

Priste to zkusim udelat vypusteni, pak novy filtr s novym levnejsim olejem vc BGcka. Pak se uvidi, co v motoru zbylo a kolik toho BGcko rozpust. A samozrejme to i lip zdokumentovat.

Zdar
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#141 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zeb »

Ještě jsem aplikoval velké balení BG 244 do nádrže a musím uznat že auto subjektivně velmi ožilo. Prvních 200 km jsem jel jako dýmovnice - létaly ze mě strašné věci při plném plynu. Po ujetí 700 km stále ještě auto hulí více než obvykle, ale uvidím jak bude kouřit až vezmu zase čistou naftu po očistné kůře.
Jako doprovodný jev je, že se mi začalo ozývat turbo při zařazené trojce a plném plynu - lehce si zasviští, což dříve nedělalo. Má být u TDI slyšet, že tam turbo je, nebo má být úplně zticha? Rozhodně nesviští tolik jako u 1,9 TDI, ale přece jen je to lehce slyšitelné.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#142 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zeb »

Včera vyměněn olej v posilovači řízení a přidán BG kondicionér. Volant jde mnohem lehčeji, naprosto plynule bez jediného cuknutí a zaváhání.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#143 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ekky »

Tak jsem dneska na své Fobii zkusil další BG.
ObrázekObrázekObrázek
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 87
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 D5 AWD chip
Bydliště: Brno

#144 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Miskoboss »

to bych chtel tento rok taky udelat.
kde si vypustil tu kapalinu?
nekde pres chladic?

a dal jsi tam novou chladici original volvo nebo neco jinyho?
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4180
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#145 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od jancho »

Miskoboss píše:to bych chtel tento rok taky udelat.
kde si vypustil tu kapalinu?
nekde pres chladic?

a dal jsi tam novou chladici original volvo nebo neco jinyho?
Myslím, že do Fabie je zbytečné dávat kapalinu Volvo :-)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#146 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ekky »

Vypustil jsem to normálně vypustakem na chladící a zpátky jsem tam dával G11 co tam má bejt.
Jinak tento produkt mě moc nenadchl.
Buď je skaby na takové znečištění jaké jsem měl nebo toho bylo málo. Těžko říct. Ale nemělo to takovej výsledek a efekt jak jsem čekal a jsem zvyklí od BG
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#147 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ekky »

martinopel píše:
Ekky píše:Vypustil jsem to normálně vypustakem na chladící a zpátky jsem tam dával G11 co tam má bejt.
Jinak tento produkt mě moc nenadchl.
Buď je skaby na takové znečištění jaké jsem měl nebo toho bylo málo. Těžko říct. Ale nemělo to takovej výsledek a efekt jak jsem čekal a jsem zvyklí od BG
Tak to by men zajímalo,jak by to podle tvého mělo vypadat??
No když se píše že rozpouští mastnoty tuky,tak čekám že tu mastnotu a tuky rozpustí a ne že to zůstane vše na svém místě a jen obarvy vodu. Po hodině vrceni.
Nikde jsem nepsal jak to bylo znečištěné a jak se to vycistilo. Takže mě překvapuje tvá reakce a otázka jak by to mělo vypafat podle mě.

Prostě píšu tak jak to je.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#148 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ekky »

Hele tak si přečti znova celé co jsem původně napsal,pak ještě jednou. A pak to Budem mict třeba i řešit.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#149 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Krystof P. »

Já to tedy, Ekky, taky nějak moc nepochopil.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#150 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Urvanej »

Ekky má zahnojenej motor, páč voda nemrzla, ale motor zevnitř celkem slušně zreznul(proto se má fridez měnit á 2 roky). No a doufal, že tu rez vypláchne jeden přípravek od BG.
Já když jsem to řešil, tak jsem spotřeboval přes kubík vody, kterej protekl motorem, topenim, chladičema atd. prostě jsem to musel vypláchnout, na to by žádnej přípravek nepomohl.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“