Tak nakonec obojiRomulusw píše:Odhaduju to na BG 211, nebo BG 206
Ve V8 skoncily 4+4 plechovky(nad 3000ccm se dava 2x tolik)
Normalne by pak daval jeste 44K(to sem si uz nalil do benolu sam), resp. pokud by to delal i olejem,
tak celej malej dekarbonizacni set).
3,5k vcetne prace, ten pripravek od BG to cpe do sani pod tlakem(asi 4 faze - postupne se tlak zvysuje).
Nebyl sem u toho(byl sem po vanocnim vecirku a radeji se dospal na hotelu...), jen sem si pak s chlapikem v rychlosti popovidal.
Byl sem u http://www.rychloservis-praha8.cz/ chlapik byl driv zamestnanec BG(resp. asi I.O.B.), fungoval i jako skolici stredisko.
S vysledkem sem spokojenej, uz hned na 1. start vonobezne otacky o neco malo niz, motor se celkove zklidnil, je tizsi(obzvlaste vysoke otacky dost ztichly)...